Zijn er nog meer meiden die gamen?

15-12-2017 22:57 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die gamen? Ik ken zelf alleen maar jongens die gamen. Zelf ben ik een vrouw van 26 en één van mijn grootste hobby's is gamen! (mmo, rpg's, actie) voornamelijk op pc. Ik mis eigenlijk wel meiden/vrouwen in mijn omgeving die dezelfde hobby delen als ik :)
Hier ook :bye: . Speel heel veel soorten, maar Skyrim is altijd wel een favoriet geweest, net als Assassins Creed. Speel nu ook veel World of Warcraft, maar ook Rocket League. Heb ook veel League of Legends gespeeld. Mijn computer zit momenteel alleen aan de afgrond, dus ik kan nu ook amper iets spelen. Maar met een beetje mazzel in januari een nieuwe bestellen :yes:
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
16-12-2017 07:52
Ik ben ook dol op gamen al van kinds af aan en nu - begin 30 - nog steeds. Mensen zijn altijd verbaasd ais ik hierover iets zeg. Verwachten niet dat een volwassen vrouw met gezin zoiets doet. Ik heb er schijt aan, ieder zijn hobby.

Laatste games waar ik echt enthousiast van werd (ps4): The last of us. Life is strange en Until Dawn. Meer vrouwen die dit genre tof vinden en die tips hebben voor meer soortgelijke games?
Ik vind juist dat moeders speels moeten zijn in plaats van een keiharde manager.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
Lady_Grey schreef:
16-12-2017 12:05
Hier ook :bye: . Speel heel veel soorten, maar Skyrim is altijd wel een favoriet geweest, net als Assassins Creed. Speel nu ook veel World of Warcraft, maar ook Rocket League. Heb ook veel League of Legends gespeeld. Mijn computer zit momenteel alleen aan de afgrond, dus ik kan nu ook amper iets spelen. Maar met een beetje mazzel in januari een nieuwe bestellen :yes:
Een vriendin van me heeft haar man op WoW leren kennen. :)
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
mlle schreef:
16-12-2017 13:26
Ik vind juist dat moeders speels moeten zijn in plaats van een keiharde manager.
Precies. En regelmatig iets voor jezelf doen is ook heel gezond. Ik kan er echt van genieten. Kind in bed en ik lekker gamen :rolling:
PoGo
Ik ben 27 en ik heb altijd al veel gegamed. Vroeger veel met mijn grote broer en nu met mijn vriend of solo. Mijn vriend heb ik 4 jaar geleden leren kennen via Unreal Tournament.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, heb jaaaren gegamed, begonnen met Secret of Mana op de Snes, lange tijd verslaafd geweest aan WoW (man en ik samen ieder achter een game-pc, geweldig) en Guild Wars.
Vaak met mijn kinderen Mariokart gespeeld. Oudste speelt nu Overwatch en ik kijk af en toe mee. Heb oogproblemen dus zelf gamen gaat helaas niet meer, sinds een jaar of 5. Mis het wel hoor. Ben nu bijna 50 en volgens mijn man indertijd had hij de allereerste ‘gamechick’ aan de haak geslagen :rofl:
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Witchy schreef:
16-12-2017 19:03
Jaaa, heb jaaaren gegamed, begonnen met Secret of Mana op de Snes, lange tijd verslaafd geweest aan WoW (man en ik samen ieder achter een game-pc, geweldig) en Guild Wars.
Vaak met mijn kinderen Mariokart gespeeld. Oudste speelt nu Overwatch en ik kijk af en toe mee. Heb oogproblemen dus zelf gamen gaat helaas niet meer, sinds een jaar of 5. Mis het wel hoor. Ben nu bijna 50 en volgens mijn man indertijd had hij de allereerste ‘gamechick’ aan de haak geslagen :rofl:
Wat zonde dat je niet meer kunt gamen. Andere hobby gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat sommige hun man/vriend via het gamen hebben leren kennen :)

Ik speel nu vooral Gta 5 online en The Elder Scrolls online :)

Zijn er hier meiden die ook Steam account hebben??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind veel Xbox games wel wat de duister/geweldadig. Ik speel het liefst spellen waarbij je uren in een wereld kunt rondlopen en zelf je spel beslist. Al dat schieten en moorden hoeft niet zo voor mij, het mag wel een beetje gezellig. Vandaar dat ik idd bij Zelda blijf steken, heb nog niks gevinden wat daarbij in de buurt komt. Jullie tips ?
Alle reacties Link kopieren
yoshe schreef:
17-12-2017 20:41
Ik vind veel Xbox games wel wat de duister/geweldadig. Ik speel het liefst spellen waarbij je uren in een wereld kunt rondlopen en zelf je spel beslist. Al dat schieten en moorden hoeft niet zo voor mij, het mag wel een beetje gezellig. Vandaar dat ik idd bij Zelda blijf steken, heb nog niks gevinden wat daarbij in de buurt komt. Jullie tips ?
Stardew Valley is wel een leuk gezellig spelletje, waar je uren in kunt vermaken. En wat ik mij verder nog kan bedenken is Animal Crossing, ook met een vrije wereld :)
yoshe schreef:
17-12-2017 20:41
Ik vind veel Xbox games wel wat de duister/geweldadig. Ik speel het liefst spellen waarbij je uren in een wereld kunt rondlopen en zelf je spel beslist. Al dat schieten en moorden hoeft niet zo voor mij, het mag wel een beetje gezellig. Vandaar dat ik idd bij Zelda blijf steken, heb nog niks gevinden wat daarbij in de buurt komt. Jullie tips ?
Als je af en toe moorden niet erg vind, dan kan ik Skyrim wel echt aanraden. Het is een grote wereld, je hoeft niet per se de quest line te volgen, je kan ook gewoon lekker een tijdje hout hakken, een paar quests doen en dan je eigen huis gaan bouwen, trouwen en wat kinderen en een hond adopteren ofzo (als je de uitbreidingen hebt). Ik loop zelf in ieder geval regelmatig tijdenlang rond als ik even klaar ben met het moorden.

En over Stardew Valley hoor ik inderdaad ook best veel goeds!

Oh, en Pixel, ik heb inderdaad een steam acoount! Alhoewel het momenteel denk ik al een maand offline is geweest door mijn computer...
mlle schreef:
16-12-2017 13:37
Een vriendin van me heeft haar man op WoW leren kennen. :)
Leuk! Ik de mijne via GTA V :P
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa Japanse Jrpgs (dragon quest, final fantasy,tales of series, atelier series)

Als het maar van een Japanse maker is.

(al vind ik Skyrim stiekem nog steeds leuk :-$ )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net aan het afkicken van een gameverslaving :facepalm: Maar hier word ik wel weer enthousiast van, speel graag met andere chicks, word soms beetje moe van het mannelijke gedrag in games zodra ze weten dat je een vrouw ben.
Ikibun schreef:
18-12-2017 15:06
Ik ben net aan het afkicken van een gameverslaving :facepalm: Maar hier word ik wel weer enthousiast van, speel graag met andere chicks, word soms beetje moe van het mannelijke gedrag in games zodra ze weten dat je een vrouw ben.
Haha ja sommige jongens gaan daar echt een beetje apart van doen he :D
Oehhhhh een meisjeeeeee O_O
Alle reacties Link kopieren
Ikibun schreef:
18-12-2017 15:06
Ik ben net aan het afkicken van een gameverslaving :facepalm: Maar hier word ik wel weer enthousiast van, speel graag met andere chicks, word soms beetje moe van het mannelijke gedrag in games zodra ze weten dat je een vrouw ben.
Idd dat is echt heel irritant met mannen....

Maar gameverslaving klinkt wel heftig.. Mag je nog wel gamen dan? En zoja.. Wat vind jij leuke games om te spelen? :)
Alle reacties Link kopieren
Ikibun schreef:
18-12-2017 15:06
Ik ben net aan het afkicken van een gameverslaving :facepalm: Maar hier word ik wel weer enthousiast van, speel graag met andere chicks, word soms beetje moe van het mannelijke gedrag in games zodra ze weten dat je een vrouw ben.
Haha, daarom ben ik guildmaster ;-)
Ik heb een groep van 70 man onder me en we hebben de grootste lol.
Ik ben lid van een game community, ong 3000 mensen wereldwijd, echt supergaaf! :-D
Skyrim rules :cheer2:

Nu ook bezig met Elder Scrolls Online op de xbox.
Vooral solo, ik ken helaas weinig andere gamers...

Hier iemand die toevallig ook Elder Scrolls Online speelt op de xbox (EU server)???
Eens samen een baas aanvallen? :high5:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb World of Warcraft (op een computer) en de Last of us (op de playstation) gespeeld :D
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een vrouw die tot groot genoegen van man en kind van gamen houdt. We kunnen dit met het gezin doen, echt superleuk.

Ik ben vooral fan van Nintendo spellen, Mario, Mario Kart en Zelda. Op Playstation vroeger heel veel Tombraider gespeeld. We gaan binnenkort met de PS4 beginnen :-D
Ik zag dat The Last of Us wel een aanrader daarop is?
Ik verheug me ook op de VR-bril trouwens, die nemen we er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Die VR bril lijkt mij ook leuk, wordt je daar nu snel misselijk van? Ik meen dat ergens gelezen te hebben.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ja, de kans is dat je er misselijk van wordt Zozoe. Ik heb wel al eerder met een gewone VR bril eens wat dingen gekeken en daar werd ik niet misselijk van. Ik ben benieuwd. Wil vooral de rustige dingen daarmee doen, zoals in Afrika rondkijken :)
Man en kind zullen vooral door de ruimte ermee gaan vliegen in een ruimteschip ofzo :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit in gekeken. Ben wel benieuwd.
Zo'n rondreis lijkt mij inderdaad wel leuk :proud:
Dit is mijn motto
Jaa! World of Warcraft hier voornamelijk.
Af en toe een uitwijk naar Diablo.

Door mijn man destijds aan het gamen gegaan. Diablo toen, tot WOW uitkwam.
Inmiddels moet ik oppassen dat mijn zoontje mijn WOW account niet over gaat nemen ;-)

Ik ben wel benieuwd op welke servers de WOW spelers hier zitten, en of je ally of horde bent?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven