Zijn er nog meer meiden die gamen?

15-12-2017 22:57 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die gamen? Ik ken zelf alleen maar jongens die gamen. Zelf ben ik een vrouw van 26 en één van mijn grootste hobby's is gamen! (mmo, rpg's, actie) voornamelijk op pc. Ik mis eigenlijk wel meiden/vrouwen in mijn omgeving die dezelfde hobby delen als ik :)
Wat leuk zeg! Ik game ook.
Ooit gestart met de Sims 1 en age of empires als kind (telt dat)
Later via mijn vriend kennis gemaakt met world of warcraft, erg lang gespeeld.
Inmiddels met 2 kinderen niet zoveel tijd meer, en vermaak ik me vooral met games zoals Banished, The Long dark, This war of mine en stiekem soms toch nog wel The Sims 3 :P
World of warcraft speelde ik op bloodfeather, horde. Oa in de guild We Toss Dwarves. Was erg gezellig, samen raiden etc.
Oudste zoon van 5 vind gamen ook leuk. Papa heeft een stuur voor de pc, en dan samen Trucksimulator of Formule 1 spelen :P Hij stuurt en papa doet de pedalen, erg schattig om zijn enthousiasme te horen.
anoniem_6382173271dab wijzigde dit bericht op 19-12-2017 14:22
32.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dollycat schreef:
19-12-2017 10:57
Hier ook een vrouw die tot groot genoegen van man en kind van gamen houdt. We kunnen dit met het gezin doen, echt superleuk.

Ik ben vooral fan van Nintendo spellen, Mario, Mario Kart en Zelda. Op Playstation vroeger heel veel Tombraider gespeeld. We gaan binnenkort met de PS4 beginnen :-D
Ik zag dat The Last of Us wel een aanrader daarop is?
Ik verheug me ook op de VR-bril trouwens, die nemen we er ook bij.
The last of us is amazing, maar een zeer emotioneel, tragisch, heftig spel waar ik je kind (ik weet niet hoe oud ie is) veeeerrrrrrrr weg van zou houden haha.
Maar wel een van de vetste spellen die ik ooit heb gespeeld!!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Spekjezondersuiker schreef:
19-12-2017 14:20
The last of us is amazing, maar een zeer emotioneel, tragisch, heftig spel waar ik je kind (ik weet niet hoe oud ie is) veeeerrrrrrrr weg van zou houden haha.
Maar wel een van de vetste spellen die ik ooit heb gespeeld!!! :heart:
Die houden we dan lekker voor onszelf als kind op bed ligt :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk allemaal! Ik kom niet verder dan aoe :D
Ben echt benieuwd naar de nieuwe the last of us!
Polkadot28 schreef:
19-12-2017 14:16
Jaa! World of Warcraft hier voornamelijk.
Af en toe een uitwijk naar Diablo.

Door mijn man destijds aan het gamen gegaan. Diablo toen, tot WOW uitkwam.
Inmiddels moet ik oppassen dat mijn zoontje mijn WOW account niet over gaat nemen ;-)

Ik ben wel benieuwd op welke servers de WOW spelers hier zitten, en of je ally of horde bent?!

Ik zit op Hellscream en ik ben voor de horde. Alliance wel gespeeld maar vind ik niks aan. Horde is mijn ding :biggrin: Paladin bloodelf en een warrior trol zijn mijn fovorieten
Alle reacties Link kopieren
Coala schreef:
16-12-2017 20:18
Wat zonde dat je niet meer kunt gamen. Andere hobby gevonden?
Nee, helaas niet iets wat me genoeg boeit om elke avond te willen doen, en dat had ik met WoW dus wel :hyper:
Juist het samen spelen met man vond ik zo leuk.
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
lindybopophelia schreef:
19-12-2017 18:08
Ik zit op Hellscream en ik ben voor de horde. Alliance wel gespeeld maar vind ik niks aan. Horde is mijn ding :biggrin: Paladin bloodelf en een warrior trol zijn mijn fovorieten
Ooh cool, ik speelde altijd bloodelf hunter :-D
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Ik speel graag online games zoals League of Legends. Ook games voor de ps4 zoals farcry primal en assassins creed vind ik leuk.
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel al jaren Sims.
Maar de laatste tijd vind ik er niet veel meer aan.
Ben nu op zoek naar een andere game.
zozoe schreef:
19-12-2017 11:00
Die VR bril lijkt mij ook leuk, wordt je daar nu snel misselijk van? Ik meen dat ergens gelezen te hebben.
Naar wat ik lees verschilt dit van persoon tot persoon en van spel tot spel. Voor mij is het wel de meest intense beleving ooit (speel al een bijna dertig jaar), dus ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen op dit vlak.
Alle reacties Link kopieren
Sims en Call of Duty Black ops 3.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Polkadot28 schreef:
19-12-2017 14:16
Jaa! World of Warcraft hier voornamelijk.
Af en toe een uitwijk naar Diablo.

Door mijn man destijds aan het gamen gegaan. Diablo toen, tot WOW uitkwam.
Inmiddels moet ik oppassen dat mijn zoontje mijn WOW account niet over gaat nemen ;-)

Ik ben wel benieuwd op welke servers de WOW spelers hier zitten, en of je ally of horde bent?!
Level 84 human paladin, maar ben al een tijdje gestopt :$
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Katalina schreef:
19-12-2017 16:06
Ben echt benieuwd naar de nieuwe the last of us!
Ja die wordt zeer heftig schijnt, waar het eerste deel om "liefde"draaide gaat het nu om "haat"
draaien... dus ik ben benieuwd :fortune:

Zie net dat er een nieuwe soul calibur is aangekondigd :heart:

http://www.siliconera.com/2017/12/20/so ... h-version/
Alle reacties Link kopieren
Vroeger veel op de nintendo en gameboy gespeeld en sims speler vanaf het begin. Nu nog steeds wel de sims in periodes. Verder o.a. Banished, Cities Skylines en Football manager.

Ik ga me binnenkort eens verdiepen in de titels die hier worden genoemd :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook al jaren diverse games, zowel op de PC en game boy (Zelda!!!)

Tegenwoordig is het wat minder, maar ik speel nog regelmatig Lord Of The Rings Online, minecraft en Theme hospital.

Topfavoriet blijft de Myst serie. Verder speel ik ook regelmatig andere spellen uit dit genre.

Shooter zijn echt niks voor mij, ik ben altijd game over voordat ik uberhaupt de vijand heb gezien :lol:
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
16-12-2017 08:02
Ooit begonnen met Guild Wars, daarna World of Warcraft en nu Lord of The Rings online via Steam.
Omdat ik een Apple heb ben ik iets beperkter in mijn games, maar zo af en toe gebruik ik de laptop van mijn vriend en speel ik games als Civilization.
Jaaaa Civilization! Helemaal gek van! Ik ben ooit begonnen met Red Alert toen ik 10 was ofzo en vervolgens alle Red Alert/Command en Conquer spellen gespeeld. Als ik heel eerlijk ben nog steeds wel af en toe haha. Ik ben meer van de strategy games dan van de rpg. Zijn er meer die dat vooral doen?
anoniem_358441 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 19:21
Reden: typo
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd Lineage 2 gespeeld voor ik overstapte naar WoW. Gelukkig ben ik daar 3 jaar geleden mee gestopt na het 7 jaar te hebben gespeeld. Heb daarna een tijdje Guild Wars 2 en Wildstar gespeeld, maar vond beide spellen nogal saai. Ik miste vooral de endgame die ik van WoW gewend was.

Momenteel speel ik veel Heroes of the Storm omdat ik League of Legends even wat minder leuk vind. Daarnaast Witcher 3 en Dragon Age (alle drie), afgewisseld met games als Sims, Cities: Skylines en Planet Coaster. Ook veel games als Anno, Settlers en Civ gespeeld, maar ik vind die snel vervelen.
Lady_Grey schreef:
18-12-2017 08:31
Als je af en toe moorden niet erg vind, dan kan ik Skyrim wel echt aanraden. Het is een grote wereld, je hoeft niet per se de quest line te volgen, je kan ook gewoon lekker een tijdje hout hakken, een paar quests doen en dan je eigen huis gaan bouwen, trouwen en wat kinderen en een hond adopteren ofzo (als je de uitbreidingen hebt). Ik loop zelf in ieder geval regelmatig tijdenlang rond als ik even klaar ben met het moorden.

En over Stardew Valley hoor ik inderdaad ook best veel goeds!

Oh, en Pixel, ik heb inderdaad een steam acoount! Alhoewel het momenteel denk ik al een maand offline is geweest door mijn computer...
Ja, heerlijk vind ik dat :heart: Thuis komen uit mijn werk, en gewoon even rond lopen. Beetje jagen, beetje metalen mijnen en ingrediënten verzamelen ...

Momenteel - en eigenlijk al een paar jaar - is Skyrim mijn favoriet. Ik ben geloof ik ook al een vijf keer opnieuw begonnen :yes: Mijn pjoeter kan eigenlijk niet meer dan één geïnstalleerde game tegelijk aan, maar zo af en toe pest ik hem door toch nog een keer fallout te installeren of zo. Dat spel kan ik wel echt minder langdurig spelen dan Skyrim merk ik.
Jaa ik ook!

op xbox en nintendo switch dan.

The witcher 3
Sims
The long dark
Zelda BOTW
Assassin's
Minecraft
Alle reacties Link kopieren
Minimoose schreef:
20-12-2017 19:44
Ik heb een hele tijd Lineage 2 gespeeld voor ik overstapte naar WoW. Gelukkig ben ik daar 3 jaar geleden mee gestopt na het 7 jaar te hebben gespeeld. Heb daarna een tijdje Guild Wars 2 en Wildstar gespeeld, maar vond beide spellen nogal saai. Ik miste vooral de endgame die ik van WoW gewend was.

Momenteel speel ik veel Heroes of the Storm omdat ik League of Legends even wat minder leuk vind. Daarnaast Witcher 3 en Dragon Age (alle drie), afgewisseld met games als Sims, Cities: Skylines en Planet Coaster. Ook veel games als Anno, Settlers en Civ gespeeld, maar ik vind die snel vervelen.
Ik vond het erg moeilijk om met WoW te stoppen. Wat zoog dat spel veel tijd van mij.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik speel veel puzzel games op telefoon.
En Sims op de pc.
Nu zoek ik een leuke game voor er naast.
Onverwacht lijkt mij leuk. Alleen ik weet nu al dat ik daar slecht in ben.
Ik ben altijd al slecht geweest in zulk soort games.
Weten jullie nog een leuke makkelijk games, wat niet snel saai wordt?
Ik speel via de pc
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
19-12-2017 22:54
Naar wat ik lees verschilt dit van persoon tot persoon en van spel tot spel. Voor mij is het wel de meest intense beleving ooit (speel al een bijna dertig jaar), dus ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen op dit vlak.
Dit inderdaad. Ben ook erg benieuwd wat er nog meer gaat komen op dit vlak.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook bij die een Switch hebben? Ik twijfel nog een beetje om er een te kopen. Ten eerste vind ik ze nog erg duur, met spel ben je een kleine 400 euro kwijt :O Vraag mij af of ze nog verder in prijs gaan dalen, zie nou nog niet echt leuke aanbiedingen nu rond kerst..

Mij lijken de games Zelda en Mario erg leuk :)
Zelda is sowieso leuk. Oh wat heb ik dat vaak gespeeld vroeger :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven