Zijn er nog meer meiden die gamen?

15-12-2017 22:57 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg mij af of er nog meer meiden zijn die gamen? Ik ken zelf alleen maar jongens die gamen. Zelf ben ik een vrouw van 26 en één van mijn grootste hobby's is gamen! (mmo, rpg's, actie) voornamelijk op pc. Ik mis eigenlijk wel meiden/vrouwen in mijn omgeving die dezelfde hobby delen als ik :)
Alle reacties Link kopieren
Pixel9 schreef:
24-12-2017 20:44
Zijn er ook bij die een Switch hebben? Ik twijfel nog een beetje om er een te kopen. Ten eerste vind ik ze nog erg duur, met spel ben je een kleine 400 euro kwijt :O Vraag mij af of ze nog verder in prijs gaan dalen, zie nou nog niet echt leuke aanbiedingen nu rond kerst..

Mij lijken de games Zelda en Mario erg leuk :)
Ja, wij hebben een Switch! Dochter is er helemaal weg van. Begin november hebben wij m in de aanbieding gekocht voor 333 euro inclusief Mario Odyssey. Zo goedkoop hebben we het daarna niet meer gezien.
Mario is heel erg leuk, oneindig veel dingen om te ontdekken.

Mario Kart is ook erg leuk, vooral met z’n allen tegen elkaar.

Zelda zijn we net aan begonnen! Wat een mooi spel. Ik heb vroeger veel Zelda gespeeld, maar dit is echt vele malen mooier. We zijn nog niet ver, maar tot nu toe vinden we het al een heel leuk spel.
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
24-12-2017 22:27
Zelda is sowieso leuk. Oh wat heb ik dat vaak gespeeld vroeger :-D
Hier nog 1! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook topics op het forum van Tweakers in de gaten kunnen houden voor aanbiedingen.
Whoooooo ik heb een hele mooie nieuwe computer (of nou ja, de onderdelen) uitgezocht :cheer2: . Komende week bestellen en dan over 2 weken ofzo heb ik echt een fantastisch ding hier staan :cheer: . Ben echt zo blij.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Zelda!
Alle reacties Link kopieren
fantastica schreef:
03-01-2018 22:38
Hier ook Zelda!
Wat een geweldig goed spel is Zelda Breath of the Wild! :heart:
We vermaken ons er eindeloos mee. Ik vind het overweldigend mooi en de beste Zelda die ik tot nu toe ooit heb gespeeld. Er is zoveel te ontdekken, eindeloos door de bossen en bergen rennen, in meren zwemmen, jagen, tempels bezoeken, paarden vangen en temmen, op het paard door de vallei galopperen :cheer: puzzels oplossen, tegen monsters vechten en het houdt maar niet op. Wij zijn een beetje verslaafd aan het raken zoals je kunt lezen ;)
Alle reacties Link kopieren
Lady_Grey schreef:
03-01-2018 21:49
Whoooooo ik heb een hele mooie nieuwe computer (of nou ja, de onderdelen) uitgezocht :cheer2: . Komende week bestellen en dan over 2 weken ofzo heb ik echt een fantastisch ding hier staan :cheer: . Ben echt zo blij.
Leuk! Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nog leuke games tips voor mij?
Ik speel al jaren Sims. Wat ik nu saai vind.
Vecht en race games ben ik altijd slecht geweest.
Maar zoek nu iets totaal anders dan de Sims. Wel voor pc.
Alle reacties Link kopieren
Uhh genre ?
Rocket league vind ik zo vetttt
Rosa-Roodhart schreef:
05-01-2018 20:17
Hebben jullie nog leuke games tips voor mij?
Ik speel al jaren Sims. Wat ik nu saai vind.
Vecht en race games ben ik altijd slecht geweest.
Maar zoek nu iets totaal anders dan de Sims. Wel voor pc.
Wil je helemaal geen vecht- of racegames?

Misschien Stardew Valley? Sowieso veel in de categorie RPG dan denk ik. Ik speel zelf eigenlijk amper dingen waar helemaal geen vechten bij komt kijken zeg maar :$ . Rocket League is ook leuk inderdaad, maar vind ik zelf wel het leukste als je het samen met anderen kan spelen.
Of misschien dingen als SimCity, Rollercoaster Tycoon? Nog steeds te koop via Steam allemaal.
Ik game ook graag.Graag op de PS4 en PS3.Maar heb ook de oude consoles nog.
Super Nintendo blijft de beste en leukste console.Oh speel ook op New 3DSXL.
Alle reacties Link kopieren
Owja moet je online spelen ja tegen bots vet saai

Kerbal Space Program is heel leuk maar je moet veel tijd in steken beetje Einstein en Newton wetten in het spel wel leerzaam je moet naar de ruimte met je zelfgemaakte raket dus rekening houden met gewicht en zwaartekracht enzovoort maar erg leerzaam en verslavend :P

Rayman legends wie kent hem niet. wel moeilijk platformer
ButtersStotch schreef:
05-01-2018 21:28
Owja moet je online spelen ja tegen bots vet saai
Je hoeft bij Rocket League niet tegen bots te spelen. Je wordt gewoon random gematched met andere spelers :) .
Alle reacties Link kopieren
Lady_Grey schreef:
05-01-2018 21:33
Je hoeft bij Rocket League niet tegen bots te spelen. Je wordt gewoon random gematched met andere spelers :) .
nou ik bedoelde dat offline spelen niks aan is want dan spel je tegen bots

Online is super verslavend alleen moet je wel beetje goed team hebben anders loop je dood te ergeren aan sommige :cry:
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een gamer.
Ooi heel lang geleden begonnen met dit spelletje;

Afbeelding

Nu speel ik op de PS4, PC, Steamlink, SNES Mini classic.
Ik heb lang WoW gespeeld maar daar ben ik mee gestopt (het kon me helaas niet meer boeien).
Star Wars Knights of the Old Republic blijft mijn favoriete mmorpg.
Op de PS4 ben ik onlangs weer met Skyrim begonnen.

Verder speel ik graag: Mass Effect (alle 4), Dragon Age (alle 3), Final Fantasy, Plague inc.....enz

Ik zou graag Dark Souls eens willen spelen, maar daar ga ik niet aan beginnen, omdat de moeilijkheids graad zo hoog (met alle frustraties van dien)
Rock and Roll, Sent Us Insane
Alle reacties Link kopieren
Dark souls is zo vet het is inderdaad moeilijk maar niet onmogelijk zoals in sommige spelen dat de vijanden ineens veel sterker zijn of hun hele familie hebben meegenomen
[quote=Cybermiep post_id=27987093 time=1515212059 user_id=17357]
Hier nog een gamer.
Ooi heel lang geleden begonnen met dit spelletje;

Alle reacties Link kopieren
Lady_Grey schreef:
05-01-2018 21:16
Wil je helemaal geen vecht- of racegames?

Misschien Stardew Valley? Sowieso veel in de categorie RPG dan denk ik. Ik speel zelf eigenlijk amper dingen waar helemaal geen vechten bij komt kijken zeg maar :$ . Rocket League is ook leuk inderdaad, maar vind ik zelf wel het leukste als je het samen met anderen kan spelen.
Het mag van mij best race en vechtgames zijn. Ik sta voor veel open.
Als het maar niet te moeilijk is.
Ik ging altijd snel af bij zulke games. Dan vind ik het snel niet meer leuk.

Zal de games die genoemd zijn opzoeken
Nou, het voordeel van de meeste games tegenwoordig is dat je de moeilijkheid in kan stellen. Dus dat je snel dood gaat is dan niet meer zo'n probleem, dan zet je de moeilijkheid net een tandje lager.

Misschien vind je Portals trouwens ook wel leuk! Kun je ook naar kijken.
ik ben ook zo oud en speel vooral shooters, rpg's en indie games. Grote fan van bioshock infinite en art games zoals limbo & to the moon. Binnenkort koop ik okami hd op steam en pathologic hd staat ook op mijn wishlist. Op dit moment speel ik weer uren aan een stuk fire emblem, verslaafd xD
Alle reacties Link kopieren
Lady_Grey schreef:
06-01-2018 12:01
Nou, het voordeel van de meeste games tegenwoordig is dat je de moeilijkheid in kan stellen. Dus dat je snel dood gaat is dan niet meer zo'n probleem, dan zet je de moeilijkheid net een tandje lager.

Misschien vind je Portals trouwens ook wel leuk! Kun je ook naar kijken.
Dark souls bestaat easy niet volgens mij was het vanaf medium en die was al pittig
Alle reacties Link kopieren
Rosa-Roodhart schreef:
05-01-2018 20:17
Hebben jullie nog leuke games tips voor mij?
Ik speel al jaren Sims. Wat ik nu saai vind.
Vecht en race games ben ik altijd slecht geweest.
Maar zoek nu iets totaal anders dan de Sims. Wel voor pc.
Banished, Tomb Raider, Minecraft, 7 days to die, Nancy Drew's
Alle reacties Link kopieren
Iemand interesse om te gamen?

Ik heb de volgende games:

- Fortnite
- SOS
- World of Tanks
- Heroes and Generals
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_361817 wijzigde dit bericht op 07-01-2018 20:20
99.71% gewijzigd
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven