900 nummer bellen vanuit Nederland

11-01-2018 11:13 8 berichten
Ik moet bellen naar een 900 servicenummer in Spanje. Echter dat is niet mogelijk vanuit Nederland voor zover ik begrijp. Ze hebben geen alternatief nummer.

Iemand enig idee?
Waarom zou je dat niet kunnen bellen? Gewoon het landnummer en dan het servicenummer werkt niet?

Het zal waarschijnlijk niet gratis zijn, maar dat is een ander verhaal.
900 nummer in Spanje is een gratis servicenummer. Maar servicenummers kun je vanuit het buitenland niet bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze een mail sturen en vragen of ze een ander nummer hebben omdat je vanuit het buitenland belt. Of vragen of ze jou willen bellen. Of je vraag in die mail zetten, zodat ze hem kunnen beantwoord,
Alle reacties Link kopieren
geen andere mogelijkheid om contact te zoeken via whatsapp, facebook chat, skype? anders een mail sturen met de vraag voor het telefoonnummer voor internationale klanten.

of via social media contact zoeken
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Het zal aan mij liggen maar volgens mij moet dat gewoon kunnen. Toets je het nummer wel goed in? Dus 0034900etc.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-01-2018 11:30
Het zal aan mij liggen maar volgens mij moet dat gewoon kunnen. Toets je het nummer wel goed in? Dus 0034900etc.
Nederlandse 0800 nummers kun je ook niet bellen vanuit het buitenland. Daarom wordt in opsporingsprogramma's ook vaak een alternatief nummer gegeven. Zie link, daar wordt 0800 gelijk gesteld met het spaanse 900 https://nl.wikipedia.org/wiki/Informatienummer
Dank je allemaal voor meedenken.

Inmiddels opgelost. Kennis in Spanje heeft even gebeld.

Rik, nee gaat echt niet naar servicenummers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven