I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Anoniem_328177
woensdag 31 januari 2018 14:42
Kijk eens bij je instellingen of dit adres, of bedrijf in de geblokkeerde lijst staat. Als dat zo is kun je op 'geen ongewenste mail' klikken tot je een ons weegt, maar zal ie toch iedere keer als spam herkend worden. En eventueel het adres toevoegen aan de lijst met veilige afzenders.
Wat ik daarnaast ook heb: allerlei mails blijken in gewist terecht gekomen zijn. Op een of andere manier worden meeverhuisd met e-mails die ik zelf verwijder.
Dank! Ga ik dat nog proberen. Morgen weer even testen.
Anoniem_64f4bc1c8e92f
vrijdag 9 februari 2018 12:12
In het verleden heb ik een keer na een landelijke storing 400 berichten in een keer gehad.
Alles kwijt, want ik dacht dat het spam was. Bleek het een fout van MicroSoft te zijn.
Even SMS erbij dat er een mail is verzonden als tijdelijke oplossing?
Klikken op "dit is geen ongewenste mail" maakt het niet voortaan gewenst. Het wordt dan alleen in Postvak In geplaatst.
Voeg je vriend toe als Contact.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.