Vraagje over blokkade whattsapp

06-02-2018 09:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb iemand geblokkeerd op whattsapp al een half jaar.
Nu keek ik net bij mijn geblokkeerde contacten en zag dat zijn profielfoto was veranderd.
Wat betekend dit?
Dat ik dat van hem nog wel kan zien?
Ik wil echt niet dat hij mij nog kan zien.
De vraag is dus: als ik iemand blokkeer kan ik dan zijn of haar profielfoto nog zien als hij is veranderd?

Dank voor de antwoorden!
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren is voor kleuters.

Hij valt je toch niet lastig...dus wat is het probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij/zij kan enkel van jou niets meer zien..qua foto qua tijden online e.d.

Maar waarom wis je het contact niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nr ook verwijderd uit mijn contacten.
Maar dan kan hij nog steeds berichten sturen, die waren echt heel onaangenaam toen.
Vandaar die blokkade ook.
Maar zat toevallig te kijken en het viel me op dat hij zijn foto had verandert. Maar het is dus normaal dat ik dat kan zien.
Schrok gewoon even want ik wil echt niks met hem te maken hebben na alles wat er is voorgevallen.
Alle reacties Link kopieren
whatsapp profielen zijn volgens mij openbaar. wanneer je iemands 06 nummer hebt, kan je de informatie gewoon zien die gedeeld wordt op whatsapp. net zoals bij facebook en andere social media.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Je beantwoord je eigen vraag al in je eerste post
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
06-02-2018 10:00
whatsapp profielen zijn volgens mij openbaar. wanneer je iemands 06 nummer hebt, kan je de informatie gewoon zien die gedeeld wordt op whatsapp. net zoals bij facebook en andere social media.
Geblokkeerde contacten kunnen jouw niet meer zien veranderen, dat is dus wel anders dan met Facebook waarbij je profiel foto zichtbaar blijft.

@to ik weet niet hoe het andersom zit maar ik zou verwachten dat je die van de ander ook niet hoort te zien veranderen.
Alle reacties Link kopieren
RaveMeisje schreef:
06-02-2018 10:00
Je beantwoord je eigen vraag al in je eerste post
Eigenlijk wel ja.. 😬😉
Alle reacties Link kopieren
[quote=my-little-appletree post_id=28117239 time=1517907841 user_id=228585

@to ik weet niet hoe het andersom zit maar ik zou verwachten dat je die van de ander ook niet hoort te zien veranderen.
[/quote]

Precies, dat dacht ik dus ook!
Maar zal wel niet zo zijn dus..
Alle reacties Link kopieren
Als het je echt dwars zit, haal je foto leeg, haal de blokkade er af en plaats hem opnieuw. Daarna pas weer een foto instellen. Dan moet hij echt niks van je kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even bij mij gekeken in de lijst met geblokkeerde contacten (ja lekker kinderachtig ik heb er zelfs 8 :P ) en op het moment dat ik in die lijst keek zag ik 4 van foto veranderen. 4 anderen hebben geen foto meer. Ik verwacht dan dat als iemand die je zelf geblokkeerd hebt zijn foto veranderd je dat gewoon kan zien tenzij die ander jou ook blokkeerd want dan verdwijnt hij.

Ik zou me er dus niet druk om maken zolang die persoon nog tussen je geblokkeerde contacten staat.
Jij kan het zien, die andere persoon niet
Corona67 schreef:
06-02-2018 10:48
Jij kan het zien, die andere persoon niet
Dit.
En via je privacy instellingen kan je ook aanpassen of alleen je contacten die in je mob heb jouw foto kunnen zien, of dat iedereen die je nummer heeft de foto gelijk kan zien plus je status.
Bij mijn geblokkeerde contacten kon ik eerst nog geruime tijd de foto zien maar op zeker moment werd dat een lege standaard avatar. Dus lijkt of het na verloop van tijd vanzelf verdwijnt
Alle reacties Link kopieren
IK heb een contact in mijn lijst staan die ik wil houden... maar ik wil de profiel foto van die persoon niet zien. (te confronterend).

Ik kan niet vinden of ik dat kan blokkeren, ben niet heel erg thuis in die dingen..
ik kan alleen mijn eigen foto veranderen weg halen.

Is er iemand die weet hoe dat moet, op een samsung A3
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel KyloRen, dan heb ik toch goed genoeg gezocht...
n het archief is geen optie want er werd over en weer veel geappt. en dan plopt toch iedere keer die foto voor.

Nu dus geen contact..
Alle reacties Link kopieren
Moet ik dan ff uitleggen,
We appten veel, zei veranderde de foto. in een foto die ik niet wilde zien..
Vervolgens vroeg ik beleeft wil je die foto veranderen? Nee zei ze toen, en toen heb ik het in de prullenbak gedaan.

Maar ik mis de appjes met haar wel..
KyloRen schreef:
06-02-2018 09:59
Hoezo? Ik werd lastiggevallen door een kleuter :biggrin: die ik niet kende (en ook geen idee had wie het was), die heb ik gewoon geblokkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven