Moet ik er wat van zeggen?

11-02-2018 21:31 28 berichten
Zo heel sporadisch, maar voor mij net iets te vaak, komen er op mijn startpagina van facebook zomaar bijna blote fotoos van vrije tijds modellen voorbij. Dat zijn over het algemeen vrouwen van eind veertig of jonger in liggende pose met alleen maar lingerie aan, daarbij staren ze ijzig de verte in. Deze fotoos zijn verre van sexy maar hoogstwaarschijnlijk wel zo bedoeld. Ik weet de bron niet waardoor ik deze fotoos op mijn startpagina krijg en hoe ik het kan stoppen. De betreffende vrouwen zijn ook niet zo sexy en mooi als ze zelf willen geloven en ergens voel ik mij genoodzaakt om ze voor zichzelf in bescherming te nemen en deze nepmodellen de waarheid te vertellen. Wel op een aardige manier natuurlijk namelijk dat er voor hun geen glansrijke modellencarierre in het verschiet ligt en dat een hobbyfotograaf vreselijk misbruik van ze maakt.

Wat is wijsheid
Beseffen dat de wereld is zoals-ie is?
Alle reacties Link kopieren
Facebook niet meer opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus nee, ik zou er niet op reageren.
Alle reacties Link kopieren
Facebook geeft je wat je zelf gemiddeld opzoekt.
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
11-02-2018 21:42
Facebook geeft je wat je zelf gemiddeld opzoekt.
Dit idd..
Ik zou er een kruis doorzetten. En dan in jezelf priieeprririiif doen. Crisis bezworen.
Je ziet waarschijnijk Cynthia Braviour, welkom op het internet.
LadyMadonna schreef:
11-02-2018 21:42
Facebook geeft je wat je zelf gemiddeld opzoekt.
Of waar die goede, oude Henk naar heeft zitten googelen.

:nerd:
LadyMadonna schreef:
11-02-2018 21:42
Facebook geeft je wat je zelf gemiddeld opzoekt.
Ik zoek echt niet op Valentijn cadeaus en toch komen die steeds voorbij.
Hier word ik kapot gegooid met een pannenkoeken datingsite. Ieder zijn fetisj, maar er zijn grenzen.
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
11-02-2018 22:12
Of waar die goede, oude Henk naar heeft zitten googelen.

:nerd:
die kent de private browser nog niet zeker.
Ik zou ze bellen.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 22:14
Ik zoek echt niet op Valentijn cadeaus en toch komen die steeds voorbij.
Hier word ik kapot gegooid met een pannenkoeken datingsite. Ieder zijn fetisj, maar er zijn grenzen.
Oh, maar woorden als 'single' of 'alleenstaand' doen de truc natuurlijk ook. :P
ElizabethThatcher schreef:
11-02-2018 22:16
Oh, maar woorden als 'single' of 'alleenstaand' doen de truc natuurlijk ook. :P
Maar dat ben ik niet. En dat is dan ook weer verwarrend met de valentijn cadeaus van sterrenhemels van tijdens de eerste date.
Moiren’ schreef:
11-02-2018 22:22
Maar dat ben ik niet. En dat is dan ook weer verwarrend met de valentijn cadeaus van sterrenhemels van tijdens de eerste date.
:D
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 22:22
Maar dat ben ik niet. En dat is dan ook weer verwarrend met de valentijn cadeaus van sterrenhemels van tijdens de eerste date.
Oh die kreeg ik van de geboortedatum van je baby.
Die ik niet heb... :@@:
S0LEIL schreef:
11-02-2018 22:39
Oh die kreeg ik van de geboortedatum van je baby.
Die ik niet heb... :@@:
Oh echt? :rofl:
Nou, toevallig, dat zag ik pas uitgelegd, ik google hem even voor je op:

https://nos.nl/op3/artikel/2214881-waar ... ebook.html
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
11-02-2018 22:40
Oh echt? :rofl:
Ja echt!
Ik kon kiezen tussen 2 designs van bekende kinderillustratietekenaars.
Waar ik natuurlijk nog nooit van gehoord had :facepalm:
S0LEIL schreef:
11-02-2018 22:44
Ja echt!
Ik kon kiezen tussen 2 designs van bekende kinderillustratietekenaars.
Waar ik natuurlijk nog nooit van gehoord had :facepalm:
Ik denk dat er iets is wat je nog niet weet...
MarindaH schreef:
11-02-2018 22:42
Nou, toevallig, dat zag ik pas uitgelegd, ik google hem even voor je op:

https://nos.nl/op3/artikel/2214881-waar ... ebook.html
Nee, nee en nog eens nee, dat zijn weer andere soort modellen die ons, facebookgebruikers, het plezier van facebook proberen te vergallen.

De vrouwen zijn onsexy, op leeftijd en hebben allemaal een fotoshootje gedaan bij de dorps hobby fotograaf die facebook heeft, helaas. De hobby fotograaf zet trots zijn probeersels op facebook en ik word ermee geconfronteerd. Waar kan ik het knopje vinden zodat ik er niet meer mee word geconfronteerd.
Alle reacties Link kopieren
Misschien je cookies even wissen.
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
11-02-2018 23:11
Nee, nee en nog eens nee, dat zijn weer andere soort modellen die ons, facebookgebruikers, het plezier van facebook proberen te vergallen.

De vrouwen zijn onsexy, op leeftijd en hebben allemaal een fotoshootje gedaan bij de dorps hobby fotograaf die facebook heeft, helaas. De hobby fotograaf zet trots zijn probeersels op facebook en ik word ermee geconfronteerd. Waar kan ik het knopje vinden zodat ik er niet meer mee word geconfronteerd.
De dorpsfotograaf ontvolgen?
Je kunt je voorkeuren in Facebook zelf aanpassen en verwijderen bij accountinstellingen en dan advertentievoorkeuren.
Dat scheelt een hoop in het zien van ongewenste berichten, die worden immers getarget op jouw profiel en voorkeuren.

Die voorkeuren koppelt Facebook overigens op eigen houtje aan jou, dat wil niet zeggen dat jij of iemand anders op jouw IP-adres daarop zoekt.
Je kunt instellen (rechtsboven in het betreffende bericht) dat je Fotograaf Huppeldepup niet meer wilt volgen.

Of je reageert eens het en der op die niet zo hotte foto's en afhankelijk van je reacties zal Fotograaf Huppeldepup jou misschien blokkeren.

Kan allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven