Netflix download in het buitenland bekijken.

17-02-2018 13:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat als je Netflix op je mobiel download dat je het in het buitenland niet meer kan kijken? Dit in verband met ander IP adres? Of was dat vorig jaar een foutje op mijn mobiel?
WiFi of hele internetverbinding (weet even niet meer of alleen WiFi genoeg was) uitzetten, dan gaat het prima.
Alle reacties Link kopieren
Oké dan staat het nog steeds op je telefoon dus?
Ja, staat er nog steeds op.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar in Frankrijk geen problemen mee gehad. Zelfs extra afleveringen downloaden ging goed.
Ik had in Amerika wat gave films en series gedownload die hier in NL niet op netflix staan, maar toen ik er aan toe kwam te gaan kijken waren ze verlopen. Blijkt dus dat de houdbaarheid maar -ik geloof- 1 maand is en daarna moet je ze weer refreshen via een Amerikaans IP-adres.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Spanje en Portugal gewoon mijn gedownloade series kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
17-02-2018 14:33
Ik heb in Spanje en Portugal gewoon mijn gedownloade series kunnen kijken.
Mooi dan ga ik dat nu ook proberen. Misschien was het een fout in mijn sd kaart. Ik kon ze toen niet meer vinden. Ik heb nu een nieuwe sd kaart. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor je kan gewoon kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja je kan het gewoon kijken, inderdaad zo lang het binnen de 30 dagen termijn valt. Ik heb ook wel eens afleveringen in buitenland gedownload die in nl nog niet uit waren. Die kon ik in nl alleen zien, als ik de telefoon op vliegtuigmodus zette l.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven