Mijn refresh knopje is stuk door de Bad Gateway, wat nu?

19-02-2018 13:42 16 berichten
Hoe moet ik nu nog kunnen forummen zonder de pagina te kunnen refreshen met de Bad Gateway plaag?

Is er een ander alternatief voor de refresh knop?

bvd

Roelie :lips:
Alle reacties Link kopieren
Toetsenbord: F5

Touchscreen: naar beneden trekken
F5, of het cirkeltje met het pijltje in de browser?
Terug naar de hoofdpagina en dan weer opnieuw naar de laatste pagina van het topic.
Alle reacties Link kopieren
ctrl+r of rechtermuisknop en dan "opnieuw laden" kiezen of bovenin je browser de refresh knop, dat is een pijltje dat bijna een cirkeltje vormt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk aangifte doen tegen Sanoma omdat ze je hebben aangezet tot vernieling!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
In vakje van link klikken en dan op enter.
De rekening naar Sanoma sturen natuurlijk.

Of: naar Hoofddorp rijden en een toetsenbord confisqueren.
MwTheelepel schreef:
19-02-2018 14:04
En natuurlijk aangifte doen tegen Sanoma omdat ze je hebben aangezet tot vernieling!
En dat ga ik ook doen!
En allemaal reuze bedankt voor de antwoorden, fantastisch gewoon :kneel:
Nieuwe computer kopen en 't factuur laten opsturen naar Viva of Sanoma.
Zij betalen maar.
Dure hobby en therapie zoeken nu je in een (sociaal) zwart gat dreigt te vallen als je niet kan forummen en de nota uiteraard opsturen naar Sanoma.
Als je bad gateway ziet een pagina teruggaan, op mijn laptop het pijltje helemaal links in de browser dan krijg je gewoon de pagina die je aanklikte.
Allemaal fijne tips en adviezen, nogmaals dank!


Het zou wel zo netjes zijn geweest als er een moderator van 't forum hier had gereageerd om excuses aan te bieden dat mijn refresh knopje door hun toedoen kapot is gegaan.
Henk-en-Roelie schreef:
19-02-2018 21:33
Allemaal fijne tips en adviezen, nogmaals dank!


Het zou wel zo netjes zijn geweest als er een moderator van 't forum hier had gereageerd om excuses aan te bieden dat mijn refresh knopje door hun toedoen kapot is gegaan.
Zit een beetje te lachen, tot nog toe werkte mijn zelfverzonnen tip prima (pagina teruggaan) maar nu moest ik 3x proberen voor het lukte..

Er is geloof ik een topic waar je bugs kunt melden, dan zijn ze zó opgelost :HA:
Alle reacties Link kopieren
He gets, dan ga je nog ruiken ook.

Hi HA ho lala!

*nee, ik drink groene thee*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven