502 bad gateway

19-02-2018 16:36 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik erover heen gelezen en is er al een topic over,maar ik krijg steeds de melding 502 Bad Gateway op het viva forum. En alleen bij deze website.

Wat betekent het? En wat moet ik doen om er vanaf te komen?
Heb ik nu een virus op mijn iPad ??
Alle reacties Link kopieren
Ja, van een drieling.
Internagelaktisch
Het forum is het hele weekend al zo klote. En er wordt blijkbaar niet echt prioriteit aan gegeven bij viva om dat op te lossen.
Heb ik ook constant....rete irritant 😒
Ik vroeg het me ook af inderdaad! Ik krijg dezelfde melding.
anoniem_63c0e42656561 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 16:38
2.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is al een topic over
Alle reacties Link kopieren
Meerder topics zelf...
Ik dacht dat het kwam omdat ik in het buitenland zit
Ik dacht dat het kwam omdat ik in het buitenland zit
Alle reacties Link kopieren
Dubbel posten hoort er ook bij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bad gateway, very bad gateway..
Afbeelding
óu sont les neiges d'antan

Zo.maar schreef:
19-02-2018 16:46
Ik dacht dat het kwam omdat ik in het buitenland zit
Dat dacht ik ook! Ik zat daar steeds op een onbeveiligde WiFi-verbinding, dacht dat het daarmee te maken had ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Is een van de reclames. Kan niet zeggen welke.
Normaliter is het puur slechte scripting welke maar blijft vastlopen, deze reclame echter probeert dingen te doen op je systeem welke gewoon niet mogen door een verkeerde 'toegangspoort' aan te spreken. Met een "Bad Gateway" error tot gevolg.

Dat komt doordat het Viva forum zijn inkomsten uit de reclame moet halen, waardoor ze het niet zo nauw nemen met de gekozen reclame provider omdat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen. Met als gevolg dat de gekozen provider nog wel eens "foute" reclames doorlaat die malware etc probeert te installeren.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
overig/502-bad-gateway-klaagtopic/list_messages/402774

Je hebt er inderdaad overheen gelezen.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
19-02-2018 17:32
Is een van de reclames. Kan niet zeggen welke.
Normaliter is het puur slechte scripting welke maar blijft vastlopen, deze reclame echter probeert dingen te doen op je systeem welke gewoon niet mogen door een verkeerde 'toegangspoort' aan te spreken. Met een "Bad Gateway" error tot gevolg.

Dat komt doordat het Viva forum zijn inkomsten uit de reclame moet halen, waardoor ze het niet zo nauw nemen met de gekozen reclame provider omdat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen. Met als gevolg dat de gekozen provider nog wel eens "foute" reclames doorlaat die malware etc probeert te installeren.
Thanks voor de uitleg!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
19-02-2018 17:53
overig/502-bad-gateway-klaagtopic/list_messages/402774

Je hebt er inderdaad overheen gelezen.
Yep, zie het nu ook. Excuus!
Had alleen in de Digi pijler gezocht!
jaw schreef:
19-02-2018 17:32
Is een van de reclames. Kan niet zeggen welke.
Normaliter is het puur slechte scripting welke maar blijft vastlopen, deze reclame echter probeert dingen te doen op je systeem welke gewoon niet mogen door een verkeerde 'toegangspoort' aan te spreken. Met een "Bad Gateway" error tot gevolg.

Dat komt doordat het Viva forum zijn inkomsten uit de reclame moet halen, waardoor ze het niet zo nauw nemen met de gekozen reclame provider omdat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen. Met als gevolg dat de gekozen provider nog wel eens "foute" reclames doorlaat die malware etc probeert te installeren.

Zou het? Hoe verklaar je dan dat mensen met een adblocker er ook last van hebben?
Alle reacties Link kopieren
Drukken op F5 helpt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
19-02-2018 18:47
Drukken op F5 helpt.
Ja, voor anderhalve minuut.
retrostar schreef:
19-02-2018 18:47
Drukken op F5 helpt.
Ja, voor anderhalve minuut.
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd.
anoniem_360098 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 10:17
97.12% gewijzigd
Waarom is dit nog steeds niet opgelost? Wat een amateurs bij Viva. Zo wil je hier toch niet eens adverteren als bedrijf, word je merk geassocieerd met een wekenlang niet werkende website.
Het leek eerder vandaag even opgelost te zijn, maar dat was niet van lange duur.
Genant hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dan maar hier:

Is het nog ergens leuk badgateawayen? :jump:
Ik moet eigenlijk slapen maar ik wil nginx-en!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven