Wie is goed in het maken van een uitleganimatie?

26-02-2018 20:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die een uitleganimatie voor mij kan maken. Ik heb al een goed voorbeeld dat laat zien hoe ik het wil. Lijkt er heel erg op alleen het script is net anders en voor een andere doelgroep. Is voor een studieopdracht. PM mij voor meer info, qua vergoeding komen we wel uit...
Alvast bedankt!
Ik pm je even.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat je iemand anders betaald voor je eigen studieopdracht. 8-.
Frizz schreef:
26-02-2018 21:07
Wat grappig dat je iemand anders betaald voor je eigen studieopdracht. 8-.

Een animatie is niet iets wat zomaar iedereen kan doen. Natuurlijk wel als je een opleiding volgt in die richting. Wie weet is het gewoon toegestaan om derden om hulp te vragen bij het daadwerkelijke animeren?
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
26-02-2018 21:08
Een animatie is niet iets wat zomaar iedereen kan doen. Natuurlijk wel als je een opleiding volgt in die richting. Wie weet is het gewoon toegestaan om derden om hulp te vragen bij het daadwerkelijke animeren?
Hoezo zou je als student in een andere richting zo een animatie moeten leveren?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie, ik heb je een bericht teruggestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
26-02-2018 21:10
Hoezo zou je als student in een andere richting zo een animatie moeten leveren?


Ja, het is toegestaan. Mijn opleiding wil graag een professionele animatie ontvangen die ze daadwerkelijk kunnen inzetten in de lessen, in plaats van een slecht in elkaar gezette powerpoint die achterin een kast verdwijnt. Het filmpje is niet de opdracht zelf, het is een presentatie ervan.

Voor anderen die dit willen weten: Ik mag derden inschakelen voor het maken van een filmpje. Dit is besproken en toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je meer succes hebt met deze vraag op andere plekken, zoals linkedin of bijvoorbeeld de facebookgroep: young creators group.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel. Heb ze een berichtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven