Messenger Facebook

07-03-2018 16:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo even een vraagje, wanneer je je messenger opent en bovenaan op de balk zoeken klikt krijg je personen bovenaan te staan in messenger. Op basis van wat worden deze personen geselecteerd? Zijn dit de personen waar je het meest contact met heb die eerst staat?
Hopelijk kan iemand mij hier met verder helpen!
Alvast bedankt!
Vertrouw je je partner niet?
Waarom zou je zoiets willen weten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Messenger geopend, en met degene die bovenaan staat heb ik zelfs nog nooit berichten uitgewisseld. Dat is (in haar geval) een 'story' die ze zelf heeft uitgezonden naar al haar contacten, volgens mij.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik ga eens even kijken. Gewoon omdat ik me afvraag waarom dat een belangrijk iets kan zijn...
Ik zie geen suggesties als ik op zoeken in chatberichten klik.
Maar ik heb dan ook nog nooit iets gezocht in zoekberichten.

Heb je het idee dat iemand anders in jouw chatberichten heeft zitten zoeken naar iemand, die jij nu als suggestie in de zoekoptie ziet?
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 17:34
0.96% gewijzigd
Ik zi volgens mij mijn contacten in willekeurige volgorde. Daar is FB sowieso erg goed in.
8102 schreef:
07-03-2018 16:59
Vertrouw je je partner niet?
Het is meer of die partner hem/haar niet vertrouwd en heeft lopen zoeken in de chatberichten van TO.
En TO nu een zoek in chatbericht kan zien. Als ik de vraag goed begrepen heb en heb nagekeken wat ze/hij bedoelde.
Moiren’ schreef:
07-03-2018 17:31
Ik zi volgens mij mijn contacten in willekeurige volgorde. Daar is FB sowieso erg goed in.
Volgens mij bedoelt TO dat niet.
Lucifermiauww schreef:
07-03-2018 17:33
Volgens mij bedoelt TO dat niet.
Als ik in het zoekvenster klik krijg ik daaronder horizontaal een hele rij met bolletjes en ava’s van mijn contactpersonen.
Moiren’ schreef:
07-03-2018 17:36
Als ik in het zoekvenster klik krijg ik daaronder horizontaal een hele rij met bolletjes en ava’s van mijn contactpersonen.
Effe proberen.
Ik heb een paar zoekverzoeken gedaan in de chatberichten en ik krijg het laatst gezochtopdracht boven aan te zien. Netjes in volgorde van zoeken.

Dus TO, waarom vraag je het?
O, het is op volgorde van zoekopdrachten? Dan klopt het nog niet, want er staan allemaal mensen tussen waar ik nooit mee chat.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
07-03-2018 17:57
O, het is op volgorde van zoekopdrachten? Dan klopt het nog niet, want er staan allemaal mensen tussen waar ik nooit mee chat.
Bij mij staan er ook mensen in waar ik nooit mee chat. Oh wacht, het zijn inderdaad mensen die ik op Facebook gezocht heb en waar ik niet per se mee gechat heb.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Bij mij zijn alle zoekopdrachten na afsluiten en weer openen van facebook messenger weg. Ik zie weer helemaal niks qua zoekopdrachten of contactpersonen in het zoekveld.

Of te wel. Zooitje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven