Wie kan me helpen met mijn iPhone!

12-03-2018 20:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allemaal,

Ik heb een kleine(groot) probleempje. Al even doet mijn iPhone 7 een beetje raar, ik kon er niet mee bellen en starte heel moeilijk op. Naar de Apple store geweest en natuurlijk ging die daar wel heel soepel aan en uit. De jongen die me hielp zei dat ik een DFU-reset moest doen.

Alleen nu het probleem: mijn iPhone 7 viel uit vanwege onvoldoend batterij. Vanaf gisteren avond in de oplader gehad. (Met origineel iPhone snoer) ivm werk vanmiddag geen tijd gehad om de telefoon te resetten. Nu wilde ik net via mijn laptop de DFU reset doen. Alleen mijn telefoon loopt sneller leeg dan hij oplaad, op een gegeven moment komt het Apple logo in beeld daar blijft die op hangen, paar min later t batterijtje. Wanneer ik de power knop en volume knop ingedrukt hou om hem te verbinden met iTunes op de laptop knop na 10sec. Het batterijtje weer in beeld.

Wie heeft de oplossing op de telefoon toch weer aan of gereset te krijgen?

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Batterij eruit en er weer in?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
12-03-2018 20:18
Batterij eruit en er weer in?
Bij een iPhone Kun je helaas niet de batterij er uithalen + plus je kan m denk ik ook niet uit laten staan zodat de telefoon even kan opladen
Home-knop en aan/uit-knop tegelijk minimaal 10 seconden indrukken?
Die batterij is niet helemaal jofel lijkt me. Daar zou ik ze eens naar laten kijken.
Heb ik gehad met een iphone6 (binnen een jaar) en heb toen een nieuwe gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ergens in een tv-programma gehoord te hebben dat die batterij maar een jaar meegaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heb je al met een tandenstoker het stof verwijderd uit het oplaadpunt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar maart heb ik de telefoon gekocht. Dus nu precies een jaar oud, het niet meer kunnen bellen en er uren over doen om op te starten begon allemaal na de laatste update.

Binnenkant van het oplaad punt is helemaal schoon. Zit niks in.

Is er misschien een optie dat de telefoon even uit blijft en niet direct wil opstarten?
Ligt dus aan de update. Zou even langs de AppleStore gaan. Of nieuwe update afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Naja als ik lees over kalibreren, dan wel.

http://www.iphonerepairservice.nl/nieuw ... kalibreren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Apple is verrot van binnen - Webwereld
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kalibreren gaat ook niet meer, Hoelang ik de telefoon ook aan t oplaad snoer laat. Doordat het Apple logo zo lang brand raakt de batterij weer op. Voor deze problemen kon ik makkelijk een heledag met mijn batterij doen.
Even terug naar de Geniusbar dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven