geen fb vriend, kan je zien of hij pb gelezen heeft?

15-03-2018 18:44 9 berichten
Ik heb een privebericht gestuurd naar iemand op facebook waarmee ik geen vrienden ben. Nu staat er onder het bericht een gebogen pijltje naar links, betekent dit dat het bericht gelezen is? Is er anders een manier te achterhalen of het bericht gelezen is?
Nee, als het gelezen is, staat er een vinkje naast. Dat gebogen pijltje betekent dat het verzonden is.
Alle reacties Link kopieren
Als het gelezen is zie je de profielfoto. Vonkje met witte achtergrond is verzonden, vonkje met blauwe achtergrond is aangekomen ( maar nog niet gelezen)
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Dat geldt allemaal niet als het geen 'vriend' is. Dan kan hij hem openen en lezen zonder dat jij het weet, zolang hij niet geaccepteerd heeft.
Alle reacties Link kopieren
MRES schreef:
15-03-2018 19:15
Dat geldt allemaal niet als het geen 'vriend' is. Dan kan hij hem openen en lezen zonder dat jij het weet, zolang hij niet geaccepteerd heeft.

Dit dus.
En hij kan het ook ongelezen verwijderen, daar krijg je ook geen bericht van.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
MRES schreef:
15-03-2018 19:15
Dat geldt allemaal niet als het geen 'vriend' is. Dan kan hij hem openen en lezen zonder dat jij het weet, zolang hij niet geaccepteerd heeft.
Bij mij wel, ben nu aan het chatten met iemand die niet mijn vriend is. Of zou het dan aan onze instellingen liggen? Ik kan dus wel zien of hij mijn berichtjes heeft gelezen, ik zie hem niet online.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
AlejandraLaura schreef:
15-03-2018 22:07
Bij mij wel, ben nu aan het chatten met iemand die niet mijn vriend is. Of zou het dan aan onze instellingen liggen? Ik kan dus wel zien of hij mijn berichtjes heeft gelezen, ik zie hem niet online.

Dan heeft hij dus je eerste bericht gelezen én geaccepteerd.

Dat je hem niet online ziet kun je volgens mij ergens instellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Even bellen?
MRES schreef:
15-03-2018 19:15
Dat geldt allemaal niet als het geen 'vriend' is. Dan kan hij hem openen en lezen zonder dat jij het weet, zolang hij niet geaccepteerd heeft.
dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven