Melding Whatsapp door knipperend lichtje Samsung a3

16-03-2018 19:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje en hoop dat iemand me beter kan helpen dan google. Heb vandaag een nieuwe telefoon opgehaald en kom er nu achter dat ik geen melding krijg met knipperend lichtje linksboven als ik een nieuwe Whatsapp heb. Zou lekker rustig kunnen zijn 😉. Toch vind ik het niet prettig. Nu lees ik her en der dat de a3 deze functie niet heeft, maar dat kan ik me bij een moderne telefoon bijna niet voorstellen.
Kan iemand me op weg helpen? Dank!!
Alle reacties Link kopieren
Goedkopere telefoons van o.a. samsung en de s mini versies hebben vaker geen ledlampje. In mijn omgeving heb ik het al vaker gezien dat mensen na aankoop er pas achter komen dat deze functie er niet op zit. Balen dat je het niet voor de aankoop gezien hebt.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is wel balen ja. Mijn oude had het wel. Is toch vreemd...
Alle reacties Link kopieren
A3 en A5 hebben geen knipperend lampje :-) dan moet je voor de S-serie gaan.
Zit er niet op. Daar zijn wij voor de aanschaf voor gewaarschuwd door de verkoper. Daarna toch gekozen voor A3.
Ik heb sinds een paar maanden een Motorola en heb mij rot gezocht bij instellingen waar ik de 'ledmelding' kon aanvinken. Maar het blijkt op deze telefoon ook niet te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
16-03-2018 20:14
Zit er niet op. Daar zijn wij voor de aanschaf voor gewaarschuwd door de verkoper. Daarna toch gekozen voor A3.
Omdat Je het niet erg vond? Wel fijn dat de verkoper het erbij zei.
Het is geen wereldprobleem maar vind het toch bere irritant vooral omdat ik mijn telefoon vaak op stil heb staan. Daarnaast enorm ouderwets🙄
Liep tegen het zelfde probleem aan toen ik een A3 kocht. Went snel, geloof me!
Alle reacties Link kopieren
Veel telefoons hebben dit niet. Mijn samsung J7 ook niet. Wel jammer idd maar valt mee te leven ;-)
Alle reacties Link kopieren
intothewild schreef:
16-03-2018 20:24
Liep tegen het zelfde probleem aan toen ik een A3 kocht. Went snel, geloof me!
Is ook zo maar voor nu ben ik even zwaar geïrriteerd 😂😂
@strawberry, vind ik echt vreemd dat het op veel telefoons niet zit als andere en zelfs oudere versies het wel hebben. En Whatsapp het zelfs als standaardmelding aanbiedt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een A5 en het went snel :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
jippie55 schreef:
16-03-2018 20:18
Omdat Je het niet erg vond? Wel fijn dat de verkoper het erbij zei.
Het is geen wereldprobleem maar vind het toch bere irritant vooral omdat ik mijn telefoon vaak op stil heb staan. Daarnaast enorm ouderwets🙄
Zelfs mijn iPhone heeft het niet. Nee ik mis het niet. Mijn whatsapp bericht verschijnt wel op mijn scherm dus zie ik dat ik een berichtje binnen krijg.
Alle reacties Link kopieren
Wat je nog kan proberen is het volgende. Je telefoon instellen voor slechthorende/doven. Je kunt dan instellen dat er een licht via de achterkant (waar de flitser) knippert als je gebeld word of berichten krijgt.

Bij mij kom je daar door naar 'instellingen' te gaan. Vervolgens naar 'toegankelijkheid'. Daar staat dan: zicht, gehoor en behendigheid en interactie. Dan kan je bij 'gehoor' aanklikken 'flitsmelding' en dan kiezen tussen scherm of camera.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Vind het lastig uitleggen omdat je een andere telefoon hebt.... succes.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
16-03-2018 22:07
Wat je nog kan proberen is het volgende. Je telefoon instellen voor slechthorende/doven. Je kunt dan instellen dat er een licht via de achterkant (waar de flitser) knippert als je gebeld word of berichten krijgt.

Bij mij kom je daar door naar 'instellingen' te gaan. Vervolgens naar 'toegankelijkheid'. Daar staat dan: zicht, gehoor en behendigheid en interactie. Dan kan je bij 'gehoor' aanklikken 'flitsmelding' en dan kiezen tussen scherm of camera.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Vind het lastig uitleggen omdat je een andere telefoon hebt.... succes.
Hee cool! Dank, ik heb dat nu ingesteld. Ben benieuwd en zal nog even laten weten of het gaat werken. Werkt dit bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Top! Het is alleen wel zo dat je het licht binnen krijgt op het moment dat je een bericht binnen krijgt. Het blijft dus niet knipperen, zoals de led verlichting op je Whatsapp ..... en het voor of nadeel ervan is: je krijgt het bij de meeste berichten. Ik heb het ook, ingesteld, voor de fun zeg maar (vriendin wees mij er een keer op) en krijg het bij alle berichten zoals: whatsapp, pintrest, email, wordfeud etc.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
16-03-2018 23:51
Top! Het is alleen wel zo dat je het licht binnen krijgt op het moment dat je een bericht binnen krijgt. Het blijft dus niet knipperen, zoals de led verlichting op je Whatsapp ..... en het voor of nadeel ervan is: je krijgt het bij de meeste berichten. Ik heb het ook, ingesteld, voor de fun zeg maar (vriendin wees mij er een keer op) en krijg het bij alle berichten zoals: whatsapp, pintrest, email, wordfeud etc.
Ok, dank. Ook niet handig dan voor doven als het niet blijft knipperen😉
Ik krijg het tot nu toe in ieder geval of niet bij Twitter of fb.
Alle reacties Link kopieren
Als je scherm op 'always on' staat krijg je wel een bericht icoontje te zien.
Alle reacties Link kopieren
Als je gebeld word blijft het wel knipperen :-D . Je kunt ook nog de tril functie instellen natuurlijk. En dat je telefoon trilt op het moment als er berichten of gemiste oproepen zijn, als jij je telefoon pakt. En wat Teaus zegt.
Alle reacties Link kopieren
Teaus schreef:
17-03-2018 11:41
Als je scherm op 'always on' staat krijg je wel een bericht icoontje te zien.
Ik krijg wel het icoontje, als ik mijn telefoon open. Dat is het punt niet. Het gaat echt om het lichtje juist omdat ik m vaak op stil heb staan.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een app instaleren die een icoontje van de betreffende app op je standby scherm laat bewegen.
Ik heb deze toen geïnstalleerd bij mijn telefoon zonder led lampje:

https://play.google.com/store/apps/deta ... led.notify
everything happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven