samsung gear 2 fit pro waterdicht?

19-03-2018 22:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mijzelf af. Deze is waterdicht maar na een software handeling. Wat gebeurt er als je deze handeling vergeet? Met douchen of bijvoorbeeld het afwassen en hij komt in contact met water? Of is hij sowieso waterdicht? Ik kom er niet uit met de handleiding.
Ik begrijp je niet. Een apparaat, de hardware dus, wordt niet ineens waterdicht of minder waterdicht na een software update.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
19-03-2018 23:52
Ik begrijp je niet. Een apparaat, de hardware dus, wordt niet ineens waterdicht of minder waterdicht na een software update.
Nee dat is mijn probleem dus ook. Je moet hem bij het zwemmen op een waterafstotende "stand" zetten. Hardware/software matig. Ik vraag mij af wat er gebeurt als je dat vergeet.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt vergelijkbaar met het "waterslot" op een Apple Watch; als je dat inschakelt reageert deze niet meer op touch, omdat water anders je scherm kan bedienen.
En bij het uitschakelen zorgt een reeks tonen dat evt. restantjes water uit de speaker worden geblaxen.

De Watch zelf is sowieso waterdicht, de vergrendeling voorkomt alleen maar onbedoelde bediening, ik verwacht dat die Samsung ook zo werkt...
Alle reacties Link kopieren
lulletjerozenwater schreef:
23-03-2018 22:17
Dat klinkt vergelijkbaar met het "waterslot" op een Apple Watch; als je dat inschakelt reageert deze niet meer op touch, omdat water anders je scherm kan bedienen.
En bij het uitschakelen zorgt een reeks tonen dat evt. restantjes water uit de speaker worden geblaxen.

De Watch zelf is sowieso waterdicht, de vergrendeling voorkomt alleen maar onbedoelde bediening, ik verwacht dat die Samsung ook zo werkt...
Dank je :idee:
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan! Heb het nog nagezocht en met Waterlock aan doen touchscreen, allways on en wake up gesture het niet.
Je moet de Home-knop ingedrukt houden om er weer uit te komen.
Alle reacties Link kopieren
lulletjerozenwater schreef:
24-03-2018 17:29
Graag gedaan! Heb het nog nagezocht en met Waterlock aan doen touchscreen, allways on en wake up gesture het niet.
Je moet de Home-knop ingedrukt houden om er weer uit te komen.
Ja klopt :) Ben er nu uit. Bedankt. :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven