Fitbit icm Huawei

29-03-2018 17:33 8 berichten
Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe telefoon, een Huawei P10 Mate Lite.
Ik kom er zojuist achter dat deze niet compatibel is met mijn fitbit charge 2.
Weet iemand of er toch een mogelijkheid is om ze te koppelen?
Je hebt toch de fitbit app? Nou dan is dat voldoende.
Mijn telefoon kan geen verbinding krijgen met de fitbit..
Fitbit is op geen enkele manier te syncen met je Huawei. Ik heb hetzelfde probleem en heb op de laptop de app van fitbit geïnstalleerd. Op fora etc is ook nog geen oplossing voorbij gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Springtouw schreef:
29-03-2018 18:13
Fitbit is op geen enkele manier te syncen met je Huawei. Ik heb hetzelfde probleem en heb op de laptop de app van fitbit geïnstalleerd. Op fora etc is ook nog geen oplossing voorbij gekomen.
Is dat met elke fitbit zo? Of met elke Huawei? Ik heb de mijne nl. gewoon gekoppeld aan mijn Huawei p10.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel je locatie gedeeld met je Fitbit? Dat hoefde voorheen niet maar sinds Android 7 is dat ineens nodig. En je GPS moet dus aanstaan bij het koppelen.
S0LEIL schreef:
29-03-2018 18:39
Heb je wel je locatie gedeeld met je Fitbit? Dat hoefde voorheen niet maar sinds Android 7 is dat ineens nodig. En je GPS moet dus aanstaan bij het koppelen.
Jep. Als ik bij fitbit kijk, staat mijn telefoon ook niet bij de compatible devices... Had gehoopt dat er met een andere app of bepaalde omleiding nog wat mogelijk was.
App op de laptop lukte net ook niet, maar zal ik vanavond nog eens proberen
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
29-03-2018 18:43
Jep. Als ik bij fitbit kijk, staat mijn telefoon ook niet bij de compatible devices... Had gehoopt dat er met een andere app of bepaalde omleiding nog wat mogelijk was.
App op de laptop lukte net ook niet, maar zal ik vanavond nog eens proberen
Google zegt dat je niet de enige bent met dit probleem. Misschien staat er ergens ook een oplossing tussen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven