Backup perongeluk verwijderd

11-04-2018 15:37 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb een probleem ik heb perongeluk mijn backup verwijderd.😅(Als in de standaard app op mijn telefoon) Als eerst dacht ik dat het niet zo veel uitmaakte maar mijn als ik een screenshot maakt gaat hij gewoon door met screenshots maken tot ik er een stuk of 15 heb als ik dan galerij wil openen heeft hij opeens geen inhoud meer! Verder kan ik camera en Playstore niet meer openen zonder er uit gegooid te worden. Ik heb al op internet gezocht ik had gevonden dat is via instellingen voor Playstore de gegevens moest verwijderen. Heb ik gedaan. Toen de Playstore eindelijk opende kon ik niks downloaden zonder dat ik er weer uit werd gegooid en daarna moet ik weer de gegevens gaan verwijderen. Ik heb trouwens een Huawei P8. Ik weet niet zeker of het komt doordat ik backup heb verwijderd maar het leek me wel. Ik wil graag verkomen om hem te resetten maar als het moet kan het wel. Heeft iemand een idee of dezelfde ervaring?
Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal op magische wijze weer goedkomt als je die backup-app zou weten te herstellen. Het lijkt mij een goed moment om de telefoon te resetten, dan weet je tenminste zeker dat alles weer werkt zoals het zou moeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven