Timelock app

15-04-2018 21:49 4 berichten
Gebruikt iemand misschien een timelock app op de iPhone/iPad van hun kind(eren)?

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om het gebruik van de iPhone door mijn dochter te beperken. Het liefst een app waarbij ik kan instellen hoeveel tijd zij gedurende een dag kan doorbrengen op internet. Na schooltijd is zij regelmatig alleen thuis en i.p.v. huiswerk te maken, spendeert zij haar tijd alleen aan haar telefoon.
In een gesprek met haar geeft zij aan het moeilijk te vinden om het scherm weg te leggen en dat het fijn zou zijn als haar device zichzelf na een bepaalde tijd uitschakelt.

Iemand een goede tip? Ik kan namelijk wel apps vinden, maar die hebben erg slechte reviews óf vereisen volledig inzicht op haar doen en laten.
Wij kunnen voor elk apparaat een time-lock via de router instellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Our Pact voor de iPads van de kinderen. Dat blokkeert alle apps op tijden zoals ik die instel. Enige wat ze dan nog wel kunnen is imessages sturen.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga de router bekijken op mogelijkheden.

Ainne, bij Our Pact geef je volgens mij het bedrijf toestemming om alles wat je kind doet te volgen én dit mag gedeeld worden met derden. Dat geeft mij niet echt een fijn gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven