Muziek op Mp3 speler zetten

19-04-2018 09:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik wil graag muziek via YouTube op mijn mp3 speler zetten. Dit kan via YouTube converter. Maar wat is een goede site om dit te doen? Via Google kom ik er niet echt uit. Iemand ervaring? Alvast bedankt.
Hee, leuk, een jaren '90 topic.
Ik lees mee, mijn oudste kind heeft nog geen smartphone met Spotify, dus die heeft een mp3 speler gekocht. Daar moet muziek op die we natuurlijk legaal willen kopen.
Alle reacties Link kopieren
gewoon_corina schreef:
19-04-2018 09:21
Hallo, ik wil graag muziek via YouTube op mijn mp3 speler zetten. Dit kan via YouTube converter. Maar wat is een goede site om dit te doen? Via Google kom ik er niet echt uit. Iemand ervaring? Alvast bedankt.

Muziek downloaden van Youtube mag niet hė. Als je zo graag mp3files wil hebben en zelf geen cds kan rippen dan kan je toch de muziek via itunes kopen?

@Tiana_76 Je zou zo'n itunes cadeaukaart kunnen kopen van een tientje o.i.d en dan via Itunes losse muziek kunnen kopen die files uiteraard ook gewoon op een non-apple product te gebruiken.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ik het moeten kopen? Als het gratis kan... je kan geld maar 1 keer uitgeven
Alle reacties Link kopieren
gewoon_corina schreef:
19-04-2018 10:00
Waarom zou ik het moeten kopen? Als het gratis kan... je kan geld maar 1 keer uitgeven
Omdat het niet mag...
Ik neem aan dat je in de winkel ook gewoon je boodschappen afrekent en niet zomaar mee naar buiten neemt als je de kans ziet.
Alle reacties Link kopieren
Spotify is gratis, staat heel veel op en hoef je niet te klooien met converters.
Nadeel is dat je af en toe een paar secondes reclame hebt om de zoveel nummers, maar wat dat aan gaat is Youtube erger.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
gewoon_corina schreef:
19-04-2018 10:00
Waarom zou ik het moeten kopen? Als het gratis kan... je kan geld maar 1 keer uitgeven
Goh, jat jij altijd producten?
gewoon_corina schreef:
19-04-2018 10:00
Waarom zou ik het moeten kopen? Als het gratis kan... je kan geld maar 1 keer uitgeven

Dat zei ik ook toen ik vanmorgen boodschappen deed bij de Appie. Ze keken me heel raar aan.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
19-04-2018 09:28
Ik lees mee, mijn oudste kind heeft nog geen smartphone met Spotify, dus die heeft een mp3 speler gekocht. Daar moet muziek op die we natuurlijk legaal willen kopen.
Als je nog cd's in huis hebt kun je deze rippen naar mp3 en overzetten op speler.
Voorwaarde is een cdspeler in een pc/laptop
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven