Zie geen usericons (meer)

19-04-2018 20:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dit een straf omdat ik er zelf (nog) geen heb?
Volgens mij zag ik ze wel toen ik nog geen account had, het valt me nu ineens pas op.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Internagelaktisch
Ik las: zie geen unicorns meer
Maar ik zie ze ook niet (beide). Probeer eens een andere browser. Er is nog een oplossing, maar weet niet meer wat. Cache legen misschien?
anoniem_350324 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:37
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eens met Maaique

Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn ze ook sinds een tijdje verdwenen. Net als de homeknop.
Cache legen helpt niet.
Alle reacties Link kopieren
Cache legen helpt niet, in chrome zie ik ze wel maar gebruik liever firefox.
Waarom zie ik geen plaatjes
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-04-2018 20:42
Waarom zie ik geen plaatjes
Bedankt maar ook dit helpt niet
(uitloggen/alle cookies/cache/history deleten, browser sluiten en op nieuw inloggen)
Meer kun je niet doen. Het is een bug in de forumsoftware. Heeft te maken met dat de plaatjes op een andere server staan dan het forum zelf (cross-origin resource sharing heet dat). Als je dat niet op de juiste manier toepast wordt het door de browser tegengehouden uit beveiligingsoverwegingen. Met name Firefox is daar heel streng in. De bug is al gemeld bij het forumbeheer.
Alle reacties Link kopieren
Javascript moet aanstaan voor de site.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ok bedankt voor de uitleg
Alle reacties Link kopieren
Als ik javascript aanzet dan zie ik ze namelijk. Maar ik gebruik NoScript, daarom staat hij niet aan normaliter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
javascript staat aan, kan zijn dat dit door iets anders geblokkeerd wordt.
Kan het zo snel niet vinden en zo belangrijk is het ook weer niet.

bedankt voor de tips
Het duurde even voordat ik door had dat uuseeriekons joeserikons moest zijn :hihi:

Heb je een adblocker?
Alle reacties Link kopieren
Het zal vast een of andere plug in zijn en geen zin meer om verder te zoeken vandaag
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-04-2018 21:07
Meer kun je niet doen. Het is een bug in de forumsoftware. Heeft te maken met dat de plaatjes op een andere server staan dan het forum zelf (cross-origin resource sharing heet dat). Als je dat niet op de juiste manier toepast wordt het door de browser tegengehouden uit beveiligingsoverwegingen. Met name Firefox is daar heel streng in. De bug is al gemeld bij het forumbeheer.
Enige wat hielp bij mij, was m'n browser opnieuw installeren. Nou wilde ik dat toch al een tijdje doen, dus kwam er per toeval achter ;-D
Alle reacties Link kopieren
-Katjies- schreef:
19-04-2018 20:34
Ik las: zie geen unicorns meer
Maar ik zie ze ook niet (beide). Probeer eens een andere browser. Er is nog een oplossing, maar weet niet meer wat. Cache legen misschien?
Ik las ook unicorns, ook de reden dat ik het topic aanklikt trouwens, was wel benieuwd naar de onzichtbare eenhoorns.

Maar TO je ziet dus geen avatars meer.
Hebben meer mensen last van helaas. Ik zie die van mij op mijn eigen profiel niet, maar als ik een bericht post zie ik hem wel. Zal wel weer een bugje zijn.
Moiren’ schreef:
19-04-2018 21:31
Het duurde even voordat ik door had dat uuseeriekons joeserikons moest zijn :hihi:
:facepalm: Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die grote avatars vroeger leuker. Op het moment zie ik ook geen avatars als ik javascript aanzet, maar als ik een nieuw browserprofiel aanmaak weer wél, mits ik de eerste Viva-pagina reload. Dat geldt niet alleen voor Firefox maar ook voor Opera trouwens.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zie ze al tijden niet. In Firefox. Forum nu af en toe in Safari, maar die heeft weer andere mankementen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook gehoopt op een unicorntopic!
KessAgain schreef:
20-04-2018 21:38
Ik had ook gehoopt op een unicorntopic!

Dat topic schijnt wel te bestaan maar is alleen zichtbaar voor forummers die meer dan 50.000 berichten hebben.
Ik heb me ook laten vertellen dat er veel glitterplaatjes geplaatst worden (die we ook daadwerkelijk kunnen zien).
RikM schreef:
20-04-2018 22:13
Dat topic schijnt wel te bestaan maar is alleen zichtbaar voor forummers die meer dan 50.000 berichten hebben.
Ik heb me ook laten vertellen dat er veel glitterplaatjes geplaatst worden (die we ook daadwerkelijk kunnen zien).
Fuck, dat haal ik nooit :cry:
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt flink doorposten dan. Ik wil ze zien!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven