Facebookvraagje

21-04-2018 11:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend. Ik heb een familielid op facebook. Kan hem niet blokkeren, want is familie. Hij is psychische niet helemaal oke. Geloof iets van Borderline. Heeft geen mobiel, zit altijd thuis, en spreekt mij continu aan op facebook/ messenger. Ik heb de chat al op uitgeschakeld, maar toch ziet hij dat ik net online ben geweest. facebook staat bij mij gewoon hele dag open, ook op t werk vaak. Hij spreekt me dus steeds aan, wordt steeds opdringeriger. Akls ik niet antwoord, vraagt hij waarom ik niet reageer :O . Nu is mijn vraag... kan ik alles zo instellen dat hij ook niet meer ziet waneer ik op facebook/ messenger ben of ben geweest? Dan voel ik mij ook niet verplicht om te reageren.... Voor kom ik ruzies.
Ook familie kun je van je facebook gooien.
Alle reacties Link kopieren
Zet hem op ‘kennissen’ en plaats je berichten voor ‘alleen vrienden’, als je vindt dat je hem niet kunt blokkeren ‘want familie’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Familie kan je gewoon blokkeren hoor. Zie niet in waarom niet.
Toch maar blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Zorgen dat wat men op je facebook plaatst dat je daar eerst toestemming voor moet geven + de tip van Himalaya. Mijn collega's staan bijv, allemaal op kennissen.
Alle reacties Link kopieren
“Ik vind het contact via FB niet prettig, dus ik verwijder je uit mijn vriendenlijst.”
En dan blokkeren.
Vertel hem eerst op een vriendelijke manier dat je niet steeds je aandacht kunt verdelen in werk en hem. Er zal toch wel een beetje redelijk mee te praten zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven