Op het Viva Forum altijd terug moeten inloggen...

15-05-2018 10:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn desktop blijf ik altijd ingelogd hier op het forum. Maar op mijn Ipad ben ik bij elke handeling niet meer ingelogd hier. Zelfs als ik binnen het Viva forum zelf tussen topics switch. Hoe kan ik dat verhelpen?
Niet. Foutje van het forum ofzo.
Maar wel ontzettend vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook regelmatig. En sinds een paar dagen vliegen er zwarte blokken over mijn scherm wanneer ik met de pijltjestoetsen naar beneden scroll. Hoop dat meer mensen hier last van hebben want anders ligt het dus aan mijn laptop :|

Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook last van, maar alleen op mijn telefoon. Op laptop niet.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
JeMappelle schreef:
15-05-2018 10:50
Heb ik ook regelmatig. En sinds een paar dagen vliegen er zwarte blokken over mijn scherm wanneer ik met de pijltjestoetsen naar beneden scroll. Hoop dat meer mensen hier last van hebben want anders ligt het dus aan mijn laptop :|

Ligt waarschijnlijk niet aan je laptop. Gebruik je Chrome toevallig? Ik heb hier eerder al iets over geschreven maar kan het niet meer vinden. Je kan even proberen om de optie "Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar" uit te zetten in je instellingen.
Ik heb twee iPhones, op de ene moet ik steeds opnieuw inloggen (inclusief username/wachtwoord weer intypen, op de andere niet. Op mijn laptop thuis sta ik altijd ingelogd, op die van werk niet.

Ik weet bijna zeker dat het iets met de eigen instellingen te maken heeft, niet met het vivaforum. Mij interesseert het nét niet genoeg om het goed uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-05-2018 11:02
Ligt waarschijnlijk niet aan je laptop. Gebruik je Chrome toevallig? Ik heb hier eerder al iets over geschreven maar kan het niet meer vinden. Je kan even proberen om de optie "Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar" uit te zetten in je instellingen.
Ja, inderdaad Chrome. Heb er alleen op Viva af en toe last van, niet op andere sites. Thanks voor je tip, ik ga het eens proberen!

Alle reacties Link kopieren
Ondanks steeds updates blijft het forum ruk (en ze verbeteren nooit waar we om vragen) Het ligt niet aan jou.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
15-05-2018 11:13
Ik heb twee iPhones, op de ene moet ik steeds opnieuw inloggen (inclusief username/wachtwoord weer intypen, op de andere niet. Op mijn laptop thuis sta ik altijd ingelogd, op die van werk niet.

Ik weet bijna zeker dat het iets met de eigen instellingen te maken heeft, niet met het vivaforum. Mij interesseert het nét niet genoeg om het goed uit te zoeken.
Daar zit je fout, want anders zouden anderen er amper last van moeten hebben. Het punt is dat iedereen er last van heeft (of in elk geval de meesten). Het ligt dus wel degelijk aan het forum.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ik zal er dus mee moeten leren leven :-(
Alle reacties Link kopieren
Ligt inderdaad aan het forum. Sinds een week of twee moet ik opeens elke keer opnieuw inloggen, zowel op mijn iphone als op mijn ipad.
Het lijkt erop dat het alleen op mobiele apparaten gebeurt (telefoons en tablets). Of heeft er iemand ook last van op een desktop/laptop?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-05-2018 12:40
Het lijkt erop dat het alleen op mobiele apparaten gebeurt (telefoons en tablets). Of heeft er iemand ook last van op een desktop/laptop?
Ik word op m'n laptop ook regelmatig uitgelogd. Chrome, trouwens. :proud:
KyloRen schreef:
15-05-2018 12:45
Ik word op m'n laptop ook regelmatig uitgelogd. Chrome, trouwens. :proud:

Oké, die theorie kan dus ook gelijk de prullenbak in. :biggrin:

Ik zit overigens ook op Chrome en wordt nooit uitgelogd. Wat zou het toch zijn?
Misschien browse je soms onder de “privé” modus van Chrome? Dan onthoudt hij ook geen wachtwoorden.

Edit: oh wacht, ik heb dat bij safari. Maar misschien bestaat die modus ook wel bij Chrome.
Alle reacties Link kopieren
miepiestreepje schreef:
15-05-2018 12:55
Misschien browse je soms onder de “privé” modus van Chrome? Dan onthoudt hij ook geen wachtwoorden.

Edit: oh wacht, ik heb dat bij safari. Maar misschien bestaat die modus ook wel bij Chrome.
De incognito-modus. Ik gebruik die alleen nooit :P
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-05-2018 12:52
Oké, die theorie kan dus ook gelijk de prullenbak in. :biggrin:

Ik zit overigens ook op Chrome en wordt nooit uitgelogd. Wat zou het toch zijn?
Het forum mag jou gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Misschien laat het forum wel geen meerdere sessies toe.
Alle reacties Link kopieren
Jack_ schreef:
16-05-2018 09:08
Misschien laat het forum wel geen meerdere sessies toe.
Dat deed het eerst wel (voor mij zelfs een week geleden nog). Nu word ik via mobiel elke pagina uitgelogd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven