Waar is 'view as' in Facebook gebleven?

16-05-2018 12:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms wil ik even checken hoe andere mensen mijn Facebookprofiel zien als ze geen vrienden met me zijn. Of ik wel genoeg verborgen heb en de foto's wel allemaal privé staan.
Dat stond altijd onder Privacy Shortcuts > View As, en dan kon je Public kiezen. Je kon ook een specifiek persoon kiezen, bijvoorbeeld een vriend van een vriend, of een van je eigen vrienden (bepaalde dingen toon ik alleen aan een bepaalde subgroep en niet aan al mijn FB-vrienden).

Maar onder de Privacy shortcuts is dat 'View as' nu verdwenen en ik kan nergens meer vinden hoe je 'als een ander' je eigen profiel kan bekijken. Als ik uitlog en het dan probeer te bekijken, zie ik natuurlijk nog veel minder want dan wil FB dat je inlogt. En ik wil er niet speciaal een nep-profiel voor aanmaken.

Wie helpt deze digibeet?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Bij mij staat dat gewoon onder de ... naast activiteitlogboek weergeven in mijn omslagfoto
'weergeven als' staat daar
Weergeven als "openbaar" is zoals niet-vrienden je FB-pagina zien.
Weergeven als "specifiek persoon" kun je iemands' naam invullen.

Is iemand geen vrienden met je, dan ziet diegene je pagina zoals staat bij "openbaar".
Alle reacties Link kopieren
Onder de 3 puntjes in je omslagfoto naast je activiteitlogboek.
"Nee" is ook een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
16-05-2018 12:28
Weergeven als "openbaar" is zoals niet-vrienden je FB-pagina zien.
Weergeven als "specifiek persoon" kun je iemands' naam invullen.

Is iemand geen vrienden met je, dan ziet diegene je pagina zoals staat bij "openbaar".
Ehhhm... lees de vraag even.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Hamaika en Meyana, dank jullie wel! Dat had ik nou echt nog nooit gezien, dat activiteitenlogboek! En die drie puntjes dus ook niet.

Probleem opgelost, bedankt!
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
16-05-2018 13:02
Hamaika en Meyana, dank jullie wel! Dat had ik nou echt nog nooit gezien, dat activiteitenlogboek! En die drie puntjes dus ook niet.

Probleem opgelost, bedankt!
Super!!!! Ja het is goed verstopt tegenwoordig maar samen komen we er wel haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven