Iemand geblokkeerd op Whatsapp maar ik krijg toch berichten.

23-05-2018 08:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Ik heb onlangs iemand geblokkeerd op Whatsapp. Voor zo ver ik weet kan je dan geen berichten meer versturen naar iemand. Toch krijg ik berichten... en dat vind ik erg vreemd!

Weet iemand hoe dit kan? Zou die persoon op een manier kunnen inloggen op mijn Whatsapp? Iemand dit eerder meegemaakt?

Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
inloggen op jouw whatsapp?
hoe zie je je dat voor je?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-05-2018 08:32
inloggen op jouw whatsapp?
hoe zie je je dat voor je?

Ja, ik weet dat het achterlijk klinkt en (hopelijk) ook niet kan.. Gezien diegene dan mijn telefoon zou moeten hebben. Maar daar ligt wel mijn angst.

Ik vind het gewoon erg vreemd dat er toch berichten binnen komen, en krijg het idee dat diegene ergens mee zit te lezen (door wat er gestuurd word)... En geloof me, ik hoop dat ik ernaast zit! Maar ik wil zo graag weten hoe dit kan. :/
Is het misschien van een ander nummer (maar met dezelfde profielfoto)?

Jouw scenario waar iemand bij jou zou hebben ingelogd zou betekenen dat de blokkade eraf is gehaald. Je kunt eenvoudig zien of het nummer nog bij je geblokkeerde contacten staat, dus dat zou je dan terug kunnen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
ohokay schreef:
23-05-2018 08:37
Ja, ik weet dat het achterlijk klinkt en (hopelijk) ook niet kan.. Gezien diegene dan mijn telefoon zou moeten hebben. Maar daar ligt wel mijn angst.

Ik vind het gewoon erg vreemd dat er toch berichten binnen komen, en krijg het idee dat diegene ergens mee zit te lezen (door wat er gestuurd word)... En geloof me, ik hoop dat ik ernaast zit! Maar ik wil zo graag weten hoe dit kan. :/
heb jij ooit inlogcodes oid aan iemand gegeven dan?
Je kunt bij je whatsapp instellingen toch duidelijk zien we geblokkeerd is controleer het nummer nog eens.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan ook van die app’s dat je whatsapp op je computer krijgt, heb je dat geinstalleerd en kan die iemand bij je computer?
Toevallig heb ik ook een bericht gekregen vanmorgen van iemand die ik heb geblokkeerd.
Ik wilde checken of ik wat terug kon typen maar dan moest ik hem eerst deblokkeren.
Misschien is er iets mis met de laatste update van whats app want ik geloof er niet in dat hij mijn telefoon heeft gekraakt.
Alle reacties Link kopieren
Ja en dat is dus het vreemde! Nummer is geblokkeerd (heb het inderdaad even nagekeken).. En toch krijg ik een bericht!

En mbt inlogcodes, we hebben twee jaar samengewoond dus wie weet wat hij heeft opgeslagen of gedaan. Ik heb al mijn wachtwoorden veranderd, en geen gedeelde cloud oid. Hij is echter wel ITer... Daarom.. Hoe kan dit? Maf toch!
Alle reacties Link kopieren
Ben je zeker dat je die persoon correct hebt geblokkeerd? Zo ja, staat deze dan nog altijd ingesteld als geblokkeerd? (Zo niet, zo ik het opnieuw doen en bijhouden wanneer en welk uur je dit gedaan hebt en regelmatig nakijken of die nog geblokkeerd is. Zo kan je snel zien wanneer er iets veranderd is, wat toch via je eigen telefoon zou moeten gebeuren)

Of heb je toevallig whatsapp ergens op de pc gebruikt, en vergeten uitloggen?

Of is het inderdaad een ander nummer van dezelfde persoon? Als dit het geval is, en die persoon valt je lastig, zou ik er niet op reageren maar gewoon een klacht gaan neerleggen bij de politie.

Edit: als je ooit whatsapp op een pc gebruikt hebt kan je dit zien in je instellingen bij 'Whatsapp web/desktop', daar zou je je verbindingen moeten kunnen zien en deze ook annuleren.
anoniem_354200 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 08:53
12.80% gewijzigd
ohokay schreef:
23-05-2018 08:49
Ja en dat is dus het vreemde! Nummer is geblokkeerd (heb het inderdaad even nagekeken).. En toch krijg ik een bericht!

En mbt inlogcodes, we hebben twee jaar samengewoond dus wie weet wat hij heeft opgeslagen of gedaan. Ik heb al mijn wachtwoorden veranderd, en geen gedeelde cloud oid. Hij is echter wel ITer... Daarom.. Hoe kan dit? Maf toch!
Maar er zijn toch helemaal geen inlogcodes? Je moet toch zo’n QR-code scannen?
Ik zou er niet teveel in graven. Tenslotte ben je nu niet de enige bij wie dit gebeurt.

Bij mij staat hij ook geblokkeerd met zakelijk en prive nr.
Ineens krijg ik weer berichten.
Het is vast een storing oid. Tot het opgelost is negeren dan maar.
Alle reacties Link kopieren
misschien toch je account verwijderen en opnieuw beginnen?
Alle reacties Link kopieren
geboluti schreef:
23-05-2018 08:45
Er bestaan ook van die app’s dat je whatsapp op je computer krijgt, heb je dat geinstalleerd en kan die iemand bij je computer?
Ik heb toen ik vertrok me overal uitegelogged via Web Whatsapp... Dus ook dat is hem niet (dit dacht ik eerst ook maar dat kan ik zien).
Nieuw nummer, is dat een optie!?

Ben je echt overal vanaf, want de blokkade werkt blijkbaar niet en als j whatsapp blokkeert en het werkt wel kan diegene ook nog gewoon bellen of een sms sturen.
Alle reacties Link kopieren
W’app werkt met je simkaart en telefoonnummer. Er is dus geen sprake van codes en wachtwoorden. Ook w’appweb werkt niet wanneer je telefoon niet in de buurt is. Waarschijnlijk is het een storing geweest. Deblokkeer die persoon en blokkeer opnieuw of start je telefoon even opnieuw op.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ook ik kreeg een bericht van iemand die ik geblokkeerd heb. Dus zal inderdaad een fout in update zijn ofzo.
Hebben jullie allemaal zulke stalkers dan, dat als zo'n blokkade even weg is, om wat voor reden dan ook, ze meteen berichten gaan sturen? Zitten die mensen dan de hele dag te kijken of ze nog geblokkeerd zijn of zo?
RikM schreef:
23-05-2018 10:53
Hebben jullie allemaal zulke stalkers dan, dat als zo'n blokkade even weg is, om wat voor reden dan ook, ze meteen berichten gaan sturen? Zitten die mensen dan de hele dag te kijken of ze nog geblokkeerd zijn of zo?
+1
Alle reacties Link kopieren
Als je zo weinig vertrouwen in je ex hebt, zou ik een nieuw nummer nemen.
RikM schreef:
23-05-2018 10:53
Hebben jullie allemaal zulke stalkers dan, dat als zo'n blokkade even weg is, om wat voor reden dan ook, ze meteen berichten gaan sturen? Zitten die mensen dan de hele dag te kijken of ze nog geblokkeerd zijn of zo?
Daar keek ik ook van op ja. Maar ik heb sowieso nog nooit een nummer geblokkeerd.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-05-2018 10:53
Hebben jullie allemaal zulke stalkers dan, dat als zo'n blokkade even weg is, om wat voor reden dan ook, ze meteen berichten gaan sturen? Zitten die mensen dan de hele dag te kijken of ze nog geblokkeerd zijn of zo?
Blijkbaar.
Inmiddels snap ik dus waarom m'n ex me ineens weer kon appen.
Deblokkeren en daarna meteen opnieuw geblokkeerd en ik was van het probleem af.
Azarole schreef:
23-05-2018 12:14
Blijkbaar.
Inmiddels snap ik dus waarom m'n ex me ineens weer kon appen.
Deblokkeren en daarna meteen opnieuw geblokkeerd en ik was van het probleem af.
Fijn dat het zo simpel opgelost kon worden
Alle reacties Link kopieren
subon schreef:
23-05-2018 09:25
W’app werkt met je simkaart en telefoonnummer. Er is dus geen sprake van codes en wachtwoorden. Ook w’appweb werkt niet wanneer je telefoon niet in de buurt is. Waarschijnlijk is het een storing geweest. Deblokkeer die persoon en blokkeer opnieuw of start je telefoon even opnieuw op.
Je telefoon hoeft niet in de buurt te zijn hoor, dat weet ik zeker. Als mijn man op zijn werk is en ik de pc open kan ik zo zijn Whatsappjes meelezen.
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
23-05-2018 12:20
Je telefoon hoeft niet in de buurt te zijn hoor, dat weet ik zeker. Als mijn man op zijn werk is en ik de pc open kan ik zo zijn Whatsappjes meelezen.
.
Maar er komen geen nieuwe berichten binnen en je kunt ook geen berichten versturen onder zijn account.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven