Welke provider Internet & TV?

28-05-2018 15:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik wil overstappen van Ziggo naar een andere internet & tv provider. Ik betaal nu 46,50 euro per maand voor volgens mij het basis pakket. Steeds heb ik gezeik gehad met de klantenservice over internet en nu ben ik er wel klaar mee.
Wie kan mij adviseren over welke provider ik het beste kan nemen?
Internet is voor mij het meest belangrijk, voor TV heb ik verder geen eisen.
Ik zag Youfone voorbij komen met een heel aantrekkelijke aanbieding van 6 maanden TV & Internet voor maar 19,95 per maand (daarna 39,95 euro). Ik las alleen ook dat ze een beperkte klantenservice hebben, geen monteurs leveren en geen overstapservice aanbieden.
Ik ben geen digi wonder dus de aansluiting moet niet al te moeilijk zijn :-)

Graag hoor ik jullie ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt problemen met je wifi?
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik het lees levert youfone over het kpn netwerk (zoals veel providers doen (niet allen) dit betekend bij problemen buitenshuis zij kpn moeten contacten wat gemiddeld 5 tot 14 dagen duurt.
En waarschijnlijk inhuis gebruik maken van ene dienst als Guidion.


Ikzelf gebruik de diensten van KPN, ook mobiel
Alle reacties Link kopieren
Zou eerst maar eens kijken waar je keuze uit hebt vanaf je postcode.
Kan zijn dat er niets te kiezen valt en je dus aan Ziggo vast zit.
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Vraag dit eens aan je buren. De kabel van Ziggo is bagger bij ons in de buurt bijvoorbeeld. Dus alle providers die hierover lopen zou ik dus niet kiezen. KPN was iets beter, en sinds een paar maanden ligt er eindelijk glasvezel. Hele verbetering.

En je krijgt vaak waarvoor je betaalt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Nee dat niet.
ghostly41 schreef:
28-05-2018 16:00
Je hebt problemen met je wifi?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan van bijna alle providers die ik tot nu toe heb ingevoerd gebruik maken: KPN, Telfort, TELE 2. Youfone.
Ineedyourlove schreef:
28-05-2018 16:08
Zou eerst maar eens kijken waar je keuze uit hebt vanaf je postcode.
Kan zijn dat er niets te kiezen valt en je dus aan Ziggo vast zit.
Alle reacties Link kopieren
Eensch, maar ik wil gewoon geen abonnement meer bij Ziggo.
Eindeloos gezeik gehad over een beschadigde kabel buiten (bleek al veel langer niet goed te zijn), geen terugkoppeling en steeds weer bellen.
Vorig jaar september eerste melding en vorige week maar weer eens gebeld..
Het bleek al opgelost te zijn, maar niemand wist er verder iets vanaf.
Er zou compensatie komen, maar nu konden ze alleen maar een extra wifi ontvanger opsturen.
Ik wil compensatie op mijn maandfactuur omdat ik maandenlang slecht internet heb gehad. Kon niet eens tegelijk tv kijken en internetten.
Zij beweren geen compensatie te kunnen bieden, behalve een extra wifi ontvanger, waar ik niks aan heb.
Klaar dus.

Glasvezel, hoe check ik dat?
hamerhaai schreef:
28-05-2018 16:09
Vraag dit eens aan je buren. De kabel van Ziggo is bagger bij ons in de buurt bijvoorbeeld. Dus alle providers die hierover lopen zou ik dus niet kiezen. KPN was iets beter, en sinds een paar maanden ligt er eindelijk glasvezel. Hele verbetering.

En je krijgt vaak waarvoor je betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Met Tele2 heb je gegarandeerd hetzelfe gelazer. Wat een snerttoko is dat zeg. Verkochten ons iets wat ze helemaal niet konden leveren, toen moest er glasvezel komen want dat loste alles op volgens hen, nou, dat duurde nog maanden, en na vier maanden geen internet en tv hadden ze het eindelijk werkend... ligt internet er dus nog om de haverklap uit. En dan moeilijk doen over een refund.

Ik heb eerder KPN gehad, nooit problemen. Inmiddels Telfort, gaat ook prima, is iets goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
28-05-2018 18:11
Met Tele2 heb je gegarandeerd hetzelfe gelazer. Wat een snerttoko is dat zeg. Verkochten ons iets wat ze helemaal niet konden leveren, toen moest er glasvezel komen want dat loste alles op volgens hen, nou, dat duurde nog maanden, en na vier maanden geen internet en tv hadden ze het eindelijk werkend... ligt internet er dus nog om de haverklap uit. En dan moeilijk doen over een refund.

Ik heb eerder KPN gehad, nooit problemen. Inmiddels Telfort, gaat ook prima, is iets goedkoper.
En het dochterbedrijf...als To goedkoper uit wil zijn zou ik Telfort adviseren :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best goedkoper, maar het internet moet gewoon goed werken.
Telfort leek me ook een goede optie inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
KPN
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb KPN, niet zo goedkoop, maar wel Spotify erbij, terugkijken, opnemen etc. Ik heb wel eens naar een andere provider gekeken, maar dat kwam ik toch even duur uit met dezelfde opties.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik zie nu pas dat dit topic al wat ouder is...dus ik hoop dat TO allang een provider gevonden heeft! :whistle:

Misschien kun je één van die vergelijkingssites gebruiken om in ieder geval een idee te krijgen welke providers bij jouw in de buurt mogelijk zijn. Daarna zou ik per provider op hun site kijken en niet via een vergelijkingssite iets gaan afsluiten.

Ik zit zelf bij Ziggo en zeer tevreden over, maar ik heb ook wel eens gekeken of het goedkoper kon. Dat kon wel, maar dan was het vaak < €5 voordeel, of ik leverde in qua internetsnelheid/tv kanalen/opties of beide....en ik ben een gewoontedier en erg honkvast met bedrijven :facepalm:
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven