Kleppen over Apple

02-06-2018 14:40 117 berichten
Ben je een Apple fan en/of heb je vragen over je Apple product? Klets lekker mee :)

Ben je geen Apple fan? Prima maar dan hoef je hier niet te schrijven.
Dinsdag Maandag is het zo ver: de Apple WWDC start om 19.00 NL tijd. Dit is Apple's ontwikkelaarsconferentie. Op de World Wide Developers Conference doet Apple aankondigingen van software en producten. Hier staan de meeste links naar de livestreams: https://www.iculture.nl/tips/apple-even ... -bekijken/

Waarschijnlijk zal het er niet gepresenteerd worden maar ik ben benieuwd naar de iPad 12,9 Pro 2018 oftewel de iPad X. Ook ben ik benieuwd naar de specs van de nieuwe MacBook Air en ik twijfel tussen de aanschaf van die beide. Heeft iemand daar misschien al gedachten over? :)
anoniem_370054 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 07:45
1.27% gewijzigd
Bedankt voor de link, was het anders vergeten denk ik. Maar even kijken dinsdag. Ben eigenlijk vooral benieuwd of er nieuws is over de Mac Mini. Dat vind ik echt een leuk ding maar het is een beetje een ondergeschoven kindje.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je fan zijn van zo'n vieze multi national?

Bij mijn weten maken ze zelf helegaar geen producten, het is 100% een software bedrijf toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk meestal ook even naar de presentatie. Ben toch altijd erg benieuwd.
RikM schreef:
02-06-2018 17:02
Bedankt voor de link, was het anders vergeten denk ik. Maar even kijken dinsdag. Ben eigenlijk vooral benieuwd of er nieuws is over de Mac Mini. Dat vind ik echt een leuk ding maar het is een beetje een ondergeschoven kindje.


Graag gedaan. Die Mac Mini staat helemaal niet op mijn radar. Volgens mij zit ie wel in de hardware update verwachtingen. Wat vind je er leuk aan?
GlitterCupcake schreef:
02-06-2018 18:50
Graag gedaan. Die Mac Mini staat helemaal niet op mijn radar. Volgens mij zit ie wel in de hardware update verwachtingen. Wat vind je er leuk aan?

Hij is veel kleiner en goedkoper dan zijn grote broers maar hij gaat als een speer. Echt een onderschat apparaat, naar mijn mening. Eigenlijk is het de best betaalbare Mac. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom Apple er niet al te veel ruchtbaarheid aan geeft. ;-)
GlitterCupcake schreef:
02-06-2018 14:40
Dinsdag is het zo ver: de Apple WWDC start om 19.00 NL tijd. Dit is Apple's ontwikkelaarsconferentie. Op de World Wide Developers Conference doet Apple aankondigingen van software en producten. Hier staan de meeste links naar de livestreams: https://www.iculture.nl/tips/apple-even ... -bekijken/

Maandag. ;-)
quattro35 schreef:
02-06-2018 17:18
Hoe kun je fan zijn van zo'n vieze multi national?

Damagnie he? Alleen fans mogen hier schrijven ja! Tssss :no:
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:32
0.00% gewijzigd
Sinds een mac heb wil ik niks anders meer. Heb altijd ruzie met windows op de een of andere manier. Maar ik ben niet merkentrouw ofzo want naast een hele oude Ipod Toch heb ik verder niks van Apple, geen Ipad en ook geen Iphone, vind die laatste gewoon veel te duur voor wat ik met een telefoon doe.

M'n mac is aan vervanging toe nu en ik twijfel welke ik ga nemen.
Ik zou het heel fijn vinden als ze een macbookpro 17" uit zouden brengen!

Mac mini heb ik naar gekeken omdat ik iets zoek voor bij mijn nieuwe externe monitor. Helaas heeft de macmini niet de juiste specs. Anders had ik die graag gekocht.
Maar..........zouden de specs nog kunnen veranderen binnenkort, dus zou dat aangekondigd kunnen worden?
@Head*
Het zou dus kunnen dat er een vernieuwde Mac Mini wordt aangekondigd maar een echte krachtpatser zal het nooit worden. Voor jouw werk (grafisch meen ik?) is het ding niet krachtig genoeg.
RikM schreef:
03-06-2018 20:58
@Head*
Het zou dus kunnen dat er een vernieuwde Mac Mini wordt aangekondigd maar een echte krachtpatser zal het nooit worden. Voor jouw werk (grafisch meen ik?) is het ding niet krachtig genoeg.
Erg jammer. Ik heb een 4k monitor en de mini kan die resolutie alleen weergeven in 30hz, niet in 60. En hij heeft geen usb c met 3.1 2e generatie aansluiting. Ik vind zo'n kleine computer wel heel prettig en mooi.

Ik ga in ieder geval in de gaten houden wat er bij apple zoal gaat aankomen. Wie weet zit er toch iets goeds voor me bij.
Even afwachten maar. Het is stiekem wel tijd voor een nieuwe Mini. Maar je weet het nooit met Apple, misschien komt er überhaupt geen nieuwe meer.

Die USB-C, is daar geen adapter voor?
RikM schreef:
03-06-2018 21:07
Even afwachten maar. Het is stiekem wel tijd voor een nieuwe Mini. Maar je weet het nooit met Apple, misschien komt er überhaupt geen nieuwe meer.

Die USB-C, is daar geen adapter voor?
Dat weet ik niet Rik, ik weet pas net wat een ubs c is. Ik had de fabrikant / klantenservice van Benq gebeld en die zei dat ik dat moest hebben, usb c met 3.1 gen2 en 10mbps. En dat ie de resolutie aan moet kunnen. Wat zou ik met een adapter op kunnen lossen?

Sorry To, ik kaap nu wel heel erg jouw topic.
Met een USB-C naar HDMI adapter zou je hem toch kunnen aansluiten. Er zijn er zelfs die 60 Hz halen. Maar goed, dan moet de pc dat wel aankunnen natuurlijk.

https://www.allekabels.nl/usb_accessoir ... -hdmi.html
RikM schreef:
03-06-2018 21:32
Met een USB-C naar HDMI adapter zou je hem toch kunnen aansluiten. Er zijn er zelfs die 60 Hz halen. Maar goed, dan moet de pc dat wel aankunnen natuurlijk.

https://www.allekabels.nl/usb_accessoir ... -hdmi.html
Thanks ik zal daar eens naar kijken.
Komt er binnenkort een betaalbare en wat minder kwetsbare nieuwe iPhone op de markt?
Head* schreef:
03-06-2018 21:10
Dat weet ik niet Rik, ik weet pas net wat een ubs c is. Ik had de fabrikant / klantenservice van Benq gebeld en die zei dat ik dat moest hebben, usb c met 3.1 gen2 en 10mbps. En dat ie de resolutie aan moet kunnen. Wat zou ik met een adapter op kunnen lossen?

Sorry To, ik kaap nu wel heel erg jouw topic.
Oh nee het is kleppen over Apple dus klep maar een eind weg :thumbsup:
RikM schreef:
02-06-2018 18:58
Hij is veel kleiner en goedkoper dan zijn grote broers maar hij gaat als een speer. Echt een onderschat apparaat, naar mijn mening. Eigenlijk is het de best betaalbare Mac. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom Apple er niet al te veel ruchtbaarheid aan geeft. ;-)

Ahaa ja hij staat niet op mijn radar omdat het geen beeldscherm heeft. Maar ik vernam vanmorgen wel dat er eentje aan onze server vast zit voor de belangrijkste bestanden. Als een soort schijf waar ik op werk. Dat wist ik niet.

Ik ben benieuwd of er een nieuwe van komt of dat ie niet voortgezet
wordt omdat ie zo goedkoop is.
TsumTsum schreef:
03-06-2018 18:04
Sinds een mac heb wil ik niks anders meer. Heb altijd ruzie met windows op de een of andere manier. Maar ik ben niet merkentrouw ofzo want naast een hele oude Ipod Toch heb ik verder niks van Apple, geen Ipad en ook geen Iphone, vind die laatste gewoon veel te duur voor wat ik met een telefoon doe.

M'n mac is aan vervanging toe nu en ik twijfel welke ik ga nemen.
Waar twijfel je tussen?
Heeft iemand hier een iPad Pro 12,9?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
03-06-2018 21:39
Komt er binnenkort een betaalbare en wat minder kwetsbare nieuwe iPhone op de markt?
De geruchten gaan dat er in september een betaalbare Iphone komt. Richtprijs $ 550,00.
Ik ben bang dat er geen hardware in zit deze WWDC :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven