Scherm fitbit charge 2 kapot

11-06-2018 14:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heedt iemand een idee wat het kost om het scherm van een fitbit charge 2 te vervangen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat hij kapot is? Je kunt fitbit aanschrijven (zijn goed bereikbaar via social media, wel engels communiceren). Als het niet door bijzonder lomp gedrag van jou kant is, willen ze wel eens erg klantvriendelijk zijn. Geen idee wat ze doen als het wel je eigen schuld is.
Wat RP zegt, ik heb vaak gelezen dat als er iets buiten de garantie valt en je contact opneemt met FitBit dat ze een nieuw onderdeel of zelfs een nieuwe tracker opsturen. Wat heb je ermee gedaan dan ? Ik draag die van mij al een jaar dag en nacht maar behalve een klein krasje zie je er niets op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ermee gevallen. Dus zal op eigen kosten gerepareerd moet worden helaas.
Oh dat is balen en dat valt niet onder de garantie. Heb je geen buiten de deur vergoeding op je inboedelverzekering misschien dat je het daar op kan verhalen.
Je kan ook FitBit mailen en je verhaal doen, misschien geven ze je wel korting op een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Kameelperd schreef:
11-06-2018 15:17
Oh dat is balen en dat valt niet onder de garantie. Heb je geen buiten de deur vergoeding op je inboedelverzekering misschien dat je het daar op kan verhalen.
Je kan ook FitBit mailen en je verhaal doen, misschien geven ze je wel korting op een nieuwe.
Ik zal eens navraag bij beide doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bedrijf achter fitbit echt een super goede serivice geven. Ze hebben al 2x mijn fitbit vervangen zonder dat ik hem hoefde na te sturen of foto’s van te maken. De aankoopbon was genoeg. Ze reageren heel snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven