Iemand ervaring met ddtows.com

11-06-2018 14:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Paar leuke Nike’s gezien op ddtows.com en zijn in de sale en wel 50 euro goedkoper.
Iemand ervaring met deze webshop?
Even adres google..... :fortune:
daar bestel ik dus niets
Alle reacties Link kopieren
De website beweert al vanaf 2015 te bestaan (helemaal onderin), maar is pas dit jaar geregistreerd.

Ik zou er niet kopen.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, zie nu dat er 2015-2019 staat. Ze leven in de toekomst? :rofl: Bovendien zijn de vertalingen ook echt ruk.
ze verkopen alleen maar Nike
en hun email is : adidassalesonline@gmail.com
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Niet doen! Dat gmail adres zegt inderdaad genoeg.

Wil je goedkope en vooral echt Nikes, kijk dan in hun outlet afdeling op de site. Ze hebben regelmatig acties waarbij je nog extra korting op de outlet/sale prijs krijgt. Verder heeft Nike ook meerdere fysieke outlet stores dan weet je zeker dat het echt is en dat het goed zit met evt. garantie. Op Pepper kun je de acties als trefwoord ingeven. Ik weet eigenlijk niet of dit hier mag noemen. En Zalando heeft ook vaak Nike in de aanbieding. Genoeg keuze dus zonder opgelicht te worden.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad een vreemde site! Heb gelukkig nog een paar gevonden op een andere site in mijn maat. Kwam de website nog 3 keer tegen maar dan onder een andere naam.
Er zijn tientallen, zo niet honderden, van dit soort sites. Vreemd genoeg lijken oplichters het vooral in de schoenenbranche te zoeken. Vaak is het een site als "waterpoloverenigingjopie" waarvan de naam dus niets met schoenen te maken heeft. Sale, grote korting maar nog wel alle maten leverbaar, een dubieuze contactpagina en taalfouten, dat zijn maar een paar kenmerken waaraan je oplichters kunt herkennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven