FB kunnen mensen die je zelf hebt geblokkeerd, jou zien?

17-06-2018 14:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik weer voorzichtig contact met mijn broer en zou hem graag op mijn facebook pagina toelaten.
maar (zo droeg hij zelf aan) zou iemand die ik geblokkeerd heb mij dan nog op mijn broers pagina kunnen zien staan?
ik wil wel contact met mijn broer maar dat mag de rest van de familie eigenlijk nog niet weten. help!

Groetjes Happy Gnome
Facebook is een vage, onduidelijke meuk die je privacy schendt dus waarom zou je.
Dan voeg je 'm toch toe op whatsapp ipv facebook
Iemand die jij geblokkeerd hebt ziet jou zelf niet als diegene vrienden is met je broer. De rest van de vrienden van jouw broer ziet jou wel. Dus als FB vrienden van jouw boer bevriend zijn met degene die jij geblokkeerd hebt kunnen ze wel aan diegene zeggen dat ze jou bij je broer op Facebook zagen,

En jouw broer moet je niet ergens in taggen want dan ziet diegene wel jouw naam als platte tekst. Maar verder wordt je niet gezien door degene die jij hebt geblokkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ok. dank jullie wel. vooral Hamaika! ik moet er dus nog wat beter over na gaan denken. want op de rest van de hele familie zit ik nog even niet te wachten.
:-)
Ik zou het niet doen. Ik zie via via soms de meest vreemde posts op facebook van mensen die ik niet ken, maar vrienden zijn van mijn vrienden.
Ik zou er nu niet op gokken.
Alle reacties Link kopieren
Je berichten op ‘alleen vrienden’ zetten, niet op ‘vrienden van vrienden’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
dank jullie ook nog. dat van alleen vrienden heb ik al heel lang ingesteld na een nare ervaring vanuit een fb group. een mevrouw die iets met mij dacht uit te vechten en daarvoor berichtjes ging sturen naar mijn fb vrienden. sinds dien heb ik alles al behoorlijk afgeschermd gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Wat Hamaika schriift 'taggen' ook aanpassen via het pijltje rechtsboven/instellingen/tijdlijn en taggen.
HappyGnomeNursery schreef:
17-06-2018 14:41
Ok. dank jullie wel. vooral Hamaika! ik moet er dus nog wat beter over na gaan denken. want op de rest van de hele familie zit ik nog even niet te wachten.
:-)
Graag gedaan! Succes met het besluit en de hele situatie sowieso
Alle reacties Link kopieren
rower schreef:
17-06-2018 18:53
Wat Hamaika schriift 'taggen' ook aanpassen via het pijltje rechtsboven/instellingen/tijdlijn en taggen.
o kijk ... dank je daar ga ik nog even naar kijken ook want dat wist ik nog niet. :-)
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
18-06-2018 07:20
Graag gedaan! Succes met het besluit en de hele situatie sowieso
Dank je wel. komt wel goed. ik vind mijn weg er wel in. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven