Digi
alle pijlers
Problemen wifi na update Samsung A5 2017
dinsdag 19 juni 2018 14:22
Vorige week (geloof ik) een update gehad voor de Samsung A5 2017. Sindsdien word ik steeds van de wifi gegooid. Ik heb op internet gezocht en een soort oplossing gevonden. Iets met instellingen wifi tijdelijk aanpassen, telefoon opnieuw opstarten en weer terugzetten. Dat is 2 dagen goed gegaan, maar ik word weer steeds van de wifi afgegooid. Als ik mijn telefoon herstart, dan zit ik er zo weer op, maar echter maar voor een uurtje ofzo.
Heeft iemand een goede oplossing die permanent is?
Heeft iemand een goede oplossing die permanent is?
dinsdag 19 juni 2018 14:30
Heb ik allemaal al geprobeerd, hoewel ik op mijn laptop gewoon een hele snelle verbinding heb. Interactieve televisie werkt ook gewoon keurig en mijn moeder was hier vanmorgen en had geen enkel probleem met de wifi.
Ondertussen zie ik dat ik op mijn telefoon alwéér van de wifi ben afgegooid. Net een kwartier geleden opnieuw opgestart....
dinsdag 19 juni 2018 14:50
Ik zit bij Telfort, Heb inderdaad een soortgelijke klacht gelezen, maar deze meneer zat bij Ziggo. Heb wel de oplossing die werd aangedragen geprobeerd, maar die heeft dus niet geholpen.
dinsdag 19 juni 2018 14:55
Ik zit ook bij Telfort. Denk dat er daar iets veranderd is. Vandaag valt het hier overigens mee.
Daar maar eens heen bellen. Wellicht dat ze het voor je op kunnen lossen. Als ze dat kunnen dan lees ik het graag!
dinsdag 19 juni 2018 15:09
Het zou een toevallige samenloop van omstandigheden kunnen zijn... Maar bij mijn ouders ervaar ik hetzelfde probleem. Ook zij hebben Telfort, maar allebei nergens last van. Moeder een Samsung, vader een Huawei.
dinsdag 19 juni 2018 15:45
Net contact gehad met Telfort en zij gaf aan dat het toch wel aan mijn telefoon zou moeten liggen... Soms vraag ik me af hoe kundig ze zijn, maar ik ga nu maar even langs de telefoonwinkel.
Iemand anders nog suggesties? Ik heb zojuist op aanraden van deze mevrouw de wifi uit mijn telefoon verwijderd en er opnieuw ingezet, maar ging toch weer mis.
Iemand anders nog suggesties? Ik heb zojuist op aanraden van deze mevrouw de wifi uit mijn telefoon verwijderd en er opnieuw ingezet, maar ging toch weer mis.
dinsdag 19 juni 2018 15:58
Dat je je afvraagt hoe kundig ze zijn verbaast me niets. Ik heb een aantal keer gehad dat ik de oplossing geopperd had en zij aangaven dat het toch echt dat niet was. Uiteindelijk in de tweede lijn bleek dan toch dat ik gelijk had. Vraag nu meestal meteen om de tweede lijn.Lily1504 schreef: ↑19-06-2018 15:45Net contact gehad met Telfort en zij gaf aan dat het toch wel aan mijn telefoon zou moeten liggen... Soms vraag ik me af hoe kundig ze zijn, maar ik ga nu maar even langs de telefoonwinkel.
Iemand anders nog suggesties? Ik heb zojuist op aanraden van deze mevrouw de wifi uit mijn telefoon verwijderd en er opnieuw ingezet, maar ging toch weer mis.
Succes iig.
dinsdag 19 juni 2018 17:27
Ik heb juist problemen met mobiel internet op mijn a5 sinds 1,5 week. thuus op de wifi werkt het internet prima maar onderweg ben ik offline, ook na opnieuw opstarten. Vandaag was ik het zat en heb ik mijn oude s6 weeruit de kast gepakt, en daar werkt alles wel naar behoren op. Ik woon overigens in dld en heb een duitse provider, en mijn simkaart werkt dus gewoon in mijn s6 dus het lijkt me dan toch eerder een probleem van de telefoon dan van de provider..
dinsdag 19 juni 2018 18:03
lizenlotte schreef: ↑19-06-2018 17:27Ik heb juist problemen met mobiel internet op mijn a5 sinds 1,5 week. thuus op de wifi werkt het internet prima maar onderweg ben ik offline, ook na opnieuw opstarten. Vandaag was ik het zat en heb ik mijn oude s6 weeruit de kast gepakt, en daar werkt alles wel naar behoren op. Ik woon overigens in dld en heb een duitse provider, en mijn simkaart werkt dus gewoon in mijn s6 dus het lijkt me dan toch eerder een probleem van de telefoon dan van de provider..
Of juist aan je telefoon? De ellende is bij mij begonnen na de laatste update van samsung...