Problemen met Facebook

19-06-2018 19:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen. Ik heb een tablet en smartphone, beide android. Sinds vorige week stopt Fb er telkens mee op mijn tablet en nu gebeurt het zelfde op m'n telefoon. Op beide apparaten de cache al geleegd, app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar niks lijkt te helpen. Wie weet raad?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je stopt ermee? Word je uitgelogd? Opent de app niet meer?
Alle reacties Link kopieren
De app sluit vanzelf en ik krijg de melding dat FB niet meer reageert
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Sluit ie meteen af nadat je hem afsluit? Misschien wordt de app niet meer ondersteund door jouw Android versie.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan wel een paar minuten op FB voor ie 'm afsluit. Tablet en telefoon zijn volgens mij resp. 5 en 4 jaar oud.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Je update wel regelmatig?
Alle reacties Link kopieren
Ja en dat gaat ook gewoon goed. Ik snap er echt niks van.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben normaal geen digitaal wonder, maar heb je de privacy dinges wel geaccepteerd?? En je apparaat af en toe een update laten uitvoeren?

Er is in elk geval niks mis met fb zelf. Ik heb in elk geval nergens last van. Niet op de kompjoeter en ook niet op de telefoons.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Als ik via Chrome inlog heb ik ook geen problemen, alleen via de app. Nooit eerder problemen gehad en ineens sinds vorige week.
Tablet in z'n geheel al opgeschoond vorige week maar niets lijkt te helpen. Ik vind het zo vreemd dat dit nu ineens gebeurt na jaren probleemloos via de app te FB'en. De app start ook gewoon op maar binnen een minuut of 3 tot max 5 krijg ik de melding FB reageert niet. Soms kan ik nog kiezen om op 'wachten' te drukken maar vaker kan ik alleen op 'oke' drukken.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
19-06-2018 20:42
Ik ben normaal geen digitaal wonder, maar heb je de no-privacy dinges wel geaccepteerd??
Als je de aangepaste voorwaarden niet accepteert kom je er helemaal niet meer op. Ook geen vier minuten.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde, via de laptop op FB ging prima, maar met de app op telefoon lukte het niet meer, kreeg dezelfde melding als TO

De hele app verwijderd en weer geïnstalleerd, lukte ook niet

Toen maar hulp gevraagd aan zoon :-$
Die heeft weer de app verwijderd, nieuwe er op, en het verschil was dat die nieuwe ook gelijk geupdate moest worden.
Nu werkt alles weer
Alle reacties Link kopieren
gooi de facebook app er eens af en probeer facebook lite ... die vreet minder capaciteit - misschien een goed alternatief als je telefoon nogal vol apps zit die allemaal al dan niet verborgen achter de schermen meedraaien
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven