Google streetview.

26-06-2018 16:41 50 berichten
Ik zag vorige week een auto van Google voorbij rijden met camera erop enzo toen ik voor een stoplicht stond te wachten. Net even op streetview gekeken en er staat nog een oud beeld op van een paar jaar geleden. Ik ben benieuwd wanneer ze nieuwe beelden toevoegen want het lijkt me op de een of andere manier wel grappig om mezelf terug te zien op de streetview ook al is m'n gezicht dan geblurred.

Heeft iemand zichzelf wel eens terug gezien op streetview?
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 16:57
0.22% gewijzigd
Niet mezelf, wel mijn hond voor het raam :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik stond op streetview. Ik was juist gras aan het maaien toen de auto langsreed.
Star² schreef:
26-06-2018 16:52
Niet mezelf, wel mijn hond voor het raam :proud:
Mijn kat ook :heart:
Star² schreef:
26-06-2018 16:52
Niet mezelf, wel mijn hond voor het raam :proud:
Aaaaaaah. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Schoonouders tot twee jaar terug toen ze met de tuin bezig waren.
Alle reacties Link kopieren
Ze worden elke twee of drie jaar vernieuwd heb ik begrepen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader heeft er een tijd opgestaan, hij was bij mijn zwager op bezoek. En ik ben zelf laatst ook ingehaald door zo'n streetviewauto. Maar de beelden van die straat zijn ook nog van 2016, dus ik sta er nog niet op.
Ik heb net even mijn eigen straat bekeken en daar staat dus 1 van mijn kinderen op die de kliko binnenhaalt. Kan alleen niet zien welk kind, want als ik dichterbij kom is het een ander beeld (ik zie het kind vanaf de kruising
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar liefst 4x in dezelfde straat.
Ik fietste achter de Google auto!
Altijd van je afsnijden
Alle reacties Link kopieren
Ja! Mijn vader staat er op, met zijn hond! Ze leven beiden niet meer, maar heb voor de zekerheid screenshots gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, gelukkig niet. Ik vind dat gefotografeer van je privéomgeving sowieso nogal een inbreuk op je privacy.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
26-06-2018 17:35
Nee, gelukkig niet. Ik vind dat gefotografeer van je privéomgeving sowieso nogal een inbreuk op je privacy.
Is het ook.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
26-06-2018 17:35
Nee, gelukkig niet. Ik vind dat gefotografeer van je privéomgeving sowieso nogal een inbreuk op je privacy.



Wel beloven dat jij streetview nooit gebruikt! ;-D :P
Alle reacties Link kopieren
Wij staan al wildkamperend op google earth.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
26-06-2018 17:25
Ze worden elke twee of drie jaar vernieuwd heb ik begrepen.
Net even gekeken, maar de streetviewfoto van mijn huis is zo’n 9 tot 10 jaar oud. De satelietfoto van Google maps is wel van recentere datum.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
26-06-2018 17:35
Nee, gelukkig niet. Ik vind dat gefotografeer van je privéomgeving sowieso nogal een inbreuk op je privacy.
Duss, de enige oplossing is niet meer over straat. Vanaf de openbare weg mag dat namelijk gewoon.
Ja het is wel een inbreuk op de privacy maar gezichten worden geblurred dus ik denk niet dat iemand mij herkent als ik op de streetview sta. Net weer eens bij mij in de straat gekeken en hoera de oranje gekte is weer weg uit de straat. De vorige beelden waren gemaakt net voor of tijdens het WK :rofl:

Ik vind streetview echt handig en gebruik het altijd als ik ergens moet zijn en weet niet precies waar ik moet zijn of een moeilijke route heb. Dan kijk ik even of er herkenningspunten zijn zoals "bij dat restaurant naar links en dan rechts" etc. Stond laatst wel voor een verkeerde flat maar die flat die ik moest hebben stond er schuin achter. Was grotendeels voetgangs gebied dus tja dan kan google niet voor de deur langs rijden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
26-06-2018 18:15
Net even gekeken, maar de streetviewfoto van mijn huis is zo’n 9 tot 10 jaar oud. De satelietfoto van Google maps is wel van recentere datum.
Grappig, hier zijn de streetviewfoto's een jaar of 2 oud , maar de satellietfoto's zijn minstens 5 jaar of ouder.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Weet je trouwens zeker dat het Google was? Oa kadaster gebruikt zulke beelden ook maar dan van veel hogere kwaliteit.
Koffielepel schreef:
26-06-2018 18:21
Weet je trouwens zeker dat het Google was? Oa kadaster gebruikt zulke beelden ook maar dan van veel hogere kwaliteit.
Ja, er stond Google op en ik heb ze vaker rond zien rijden op vakantie. Heb ook wel eens een vliegtuig gezien met een grote zwarte cirkel erop, dat schijnt voor de satellietfoto's te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stellafietst schreef:
26-06-2018 18:18
Grappig, hier zijn de streetviewfoto's een jaar of 2 oud , maar de satellietfoto's zijn minstens 5 jaar of ouder.
Ik kan niet goed zien hoelang de satelliet precies geleden is, maar ik schat 1 of 2 jaar terug aan de omvang van mijn boom en lavendelstruiken te zien.
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
26-06-2018 18:00



Wel beloven dat jij streetview nooit gebruikt! ;-D :P
Aangezien Google niet beloofd heeft mijn huis niet te fotograferen lijkt me dat nogal eenzijdig in mijn nadeel uitpakken.
merano wijzigde dit bericht op 26-06-2018 23:24
0.56% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Ik zelf niet. Wel handhaving die boetes staan uit te delen.
Alle reacties Link kopieren
wilma36 schreef:
26-06-2018 17:33
Mijn schoonvader heeft er een tijd opgestaan, hij was bij mijn zwager op bezoek. En ik ben zelf laatst ook ingehaald door zo'n streetviewauto...
Opgestaan? U bent ervan op de hoogte dat oude beelden gewoon terug te halen zijn?

Ik gebruik zelf nog andere streetview platformen met recentere beelden als Google streetview beelden te oud zijn.
Ken je Google Earth? Gaat nog verder. Kun je mensen zien zitten/liggen in hun tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven