Autocad of fusion360 forum?

27-06-2018 21:38 6 berichten
Hoi, weet iemand van jullie of er een Nederlandstalig autocad of fusion 360 forum bestaat waar je met vragen terecht kunt?
Ik kan tot nu toe alleen maar Engelstalige fora of hulplijnen vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken 👍🏼
Alle reacties Link kopieren
Autodesk heeft zelf een forum waar je heel veel op kunt vinden. Ik lees meestal engelse fora omdat ik ook mijn programma's in het engels gebruik dus ik zou je zo niet kunnen vertellen wat er aan Nederlands op staat. Ik heb een beetje verstand van autocad (was tijdens mijn opleiding al hopeloos ouderwets) dus ik kan je misschien helpen.
@koffielepel, sorry, typefout, ik bedoelde autodesk forum (oa uitgever van autocad, maar ook van fusion). Ik ben aardig in Engels, maar zodra ik op zo'n soort forum kom, weet ik niet meer waar ik het zoeken moet. Omdat het dan ineens om technische terminologie gaat en dat ken ik weer een stuk minder. Ik heb bijv. nu geen prangende vraag, maar ben er tijdens mijn zelfstudie al wel een aantal keer tegenaan gelopen dat ik er niet uitkwam en bij mijn zoekopdrachten niet vond waar ik een antwoord op zocht. Vandaar dat ik hoop dat een Nederlandstalig forum op autodesk problemen in het algemeen en fusion in het bijzonder zou bestaan.

Heb je misschien anders een idee waar ik deze vraag beter kan stellen?
iemand?
Alle reacties Link kopieren
misschien kan je hier terecht > https://www.cadaccent.nl/forum/
Hoi Verdiana, bedankt voor de tip! Ik ga daar eens kijken 👍🏼

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven