Account geprobeerd te hacken

10-07-2018 01:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb iets heel soms gedaan en ik heb er heel er spijt van.
Maar ik heb geprobeerd in te loggen op het account van mijn beste vriendin. Nadat ik een fout wachtwoord in typte verstuurde het account meteen een mail naar haar email adres, ik heb dit niet.

Weet zij nu dat ik het ben of krijgt zij nu een mail met mijn IP adres ?

Ik ben echt bang

Love Horsetgirl909
Heb je gegevens van jezelf ingevoerd?
Alle reacties Link kopieren
En? Wat heb je nu geleerd?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vriendin ben jij...
En nou is het afgelopen!
Waarom heb je geprobeerd in te loggen op haar account? Hoe oud ben je?
In elk geval te onvolwassen voor dit forum, als je meent dergelijk gedrag te moeten vertonen en jezelf nog iemands beste vriendin te noemen ook. Hoop dat je vriendin snel concludeert dat jij achter deze actie zat, dan kan ze tenminste echte en eerlijke vriendinnen zoeken. Misschien leest ze dit topic wel. :idee:
Je zou het voor de zekerheid zelf kunnen opbiechten bij haar. Weet zij ook gelijk wat voor vlees zij in de kuip heeft.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 21:12
Reden: Iemand kreeg een hard stafje
99.72% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
In een dergelijke e-mail wordt meestal een IP adres of plaatsnaam vermeld.
Mijn vriend heeft wel eens ingelogd op mijn mail vanaf zijn werk (met toestemming) en toen kreeg ik een mailtje dat er ingelogd was op een nieuw apparaat vanaf de xxstraat.
Als ze weet waar je woont -neem aan van wel- ben je nat.
Hoop voor je dat ze de mail weg klikt zonder te lezen,
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
10-07-2018 07:11
Mijn vriend heeft wel eens ingelogd op mijn mail vanaf zijn werk (met toestemming) en toen kreeg ik een mailtje dat er ingelogd was op een nieuw apparaat vanaf de xxstraat.
Als ze weet waar je woont -neem aan van wel- ben je nat.
Hoop voor je dat ze de mail weg klikt zonder te lezen,
Jah dat klopt alleen moet je da wel ingelogt zijn anders kun je nog niks zien daarbij het volgende idd heb je niks aan whois maar er bestaan andere proggies waarmee je de provider kunt zien en dan kun je wel naar de provider gaan met het ip adress en wat hun doen meestal eerste x waarschuwing en als je beetje hele pech hebt sluiten ze je internet af maar de kans is heel klein dont worry
Ik krijg een mailtje als er teveel inlog pogingen zijn gedaan op een account met IP's erbij. Dan staat er vaak ook bij dat als ik dat IP of locatie niet ken ik dat moet melden. Neem aan dat ze die IP's verzamelen en wellicht uiteindelijk op een zwarte lijst zetten.
Ledlampje schreef:
10-07-2018 07:40
Jah dat klopt alleen moet je da wel ingelogt zijn anders kun je nog niks zien daarbij het volgende idd heb je niks aan whois maar er bestaan andere proggies waarmee je de provider kunt zien en dan kun je wel naar de provider gaan met het ip adress en wat hun doen meestal eerste x waarschuwing en als je beetje hele pech hebt sluiten ze je internet af maar de kans is heel klein dont worry
Gaat alles goed daar in je bovenkamer? Er klopt echt helemaal niks van wat je zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ledlampje schreef:
10-07-2018 07:40
Jah dat klopt alleen moet je da wel ingelogt zijn anders kun je nog niks zien daarbij het volgende idd heb je niks aan whois maar er bestaan andere proggies waarmee je de provider kunt zien en dan kun je wel naar de provider gaan met het ip adress en wat hun doen meestal eerste x waarschuwing en als je beetje hele pech hebt sluiten ze je internet af maar de kans is heel klein dont worry
:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Smoesjes.

Dit is gewoon de zoveelste vrouw die probeert te kijken in de e-mail van haar man.
willem1959 schreef:
10-07-2018 08:42
Smoesjes.

Dit is gewoon de zoveelste vrouw die probeert te kijken in de e-mail van haar man.
:lightbulb:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven