Tenenkrommende artikeltjes Viva

19-07-2018 14:07 102 berichten
Volgens mij worden de artikeltjes in de kantlijn van Viva met de dag verschrikkelijker. Het gaat alleen maar over dikke pikken, klaarkomen, Temptation Island en vagina's. Ik schaam me gewoon kapot als ik thuis of op werk even op het forum wil kijken. Wellicht heeft iemand een manier dat ik op het forum kan zonder die artikelen te zien?
Alle reacties Link kopieren
Het is juist de bedoeling dat mensen er topics over openen, blijkbaar is het een groot succes dus.
Je kan het tijdelijk wegklikken met het roze pijltje.
Ah, dan ben ik er met open ogen in gestonken! Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me er ook aan. Is nu niks anders dan al die seksueel getinte onderwerpen. De plaatjes erbij zijn echt helemaal van het padje af. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens, hoe doe ik dat wegklikken? Ik vind het ook totaal idioot, jammer dat dit leuke forum op deze stomme site staat.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
19-07-2018 14:11

Je kan het tijdelijk wegklikken met het roze pijltje.
Dank je wel voor de tip.
Erger me er ook al tijden aan.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
19-07-2018 14:17
Dank je wel voor de tip.
Erger me er ook al tijden aan.
Ik ook. Vooral aan alles van Kiki.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
LadyMadonna schreef:
19-07-2018 14:11
Het is juist de bedoeling dat mensen er topics over openen, blijkbaar is het een groot succes dus.
Je kan het tijdelijk wegklikken met het roze pijltje.
Dankjewel. Het ergert mij ook. En vooral ook die plaatjes erbij. Wat een droefheid allemaal.
Alle reacties Link kopieren
En het is niet dat ik een preutse trut ben, of wil zijn. Maar echt, dit is toch van een treurig niveau?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het wegklikken, op die witte pijl met het roze vierkantje ernaast, maar zodra je naar de volgende pagina gaat, staat het er gewoon weer. Ik probeer het allemaal zoveel mogelijk te negeren, maar het zoveelste bloemetje of stuk fruit wat op een vagina zou moeten lijken, ergert wel.
Rosetrea schreef:
19-07-2018 14:13
Ik erger me er ook aan. Is nu niks anders dan al die seksueel getinte onderwerpen. De plaatjes erbij zijn echt helemaal van het padje af. :bonk:

Ik ben schuldig, ik heb op één van de artikelen geklikt. Maar alleen door het plaatje. Op het plaatje leek het of de vrouw in kwestie bezig was met een man met een vogelkop. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik moest weten wat het was :$
Alle reacties Link kopieren
de papaja's zijn al bloemen geworden, worden ze creatief op de redactie?
en de ene week vooral geen seks in de douche, en de week er op tips voor seks onder de douche, dus zeg niet dat het onderwerp niet van alle kanten belicht wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Er komt een moment dat mijn dochter van 12 mijn tablet pakt en eens gaat rondstruinen op het Viva forum. En dan gaat lezen over hoe een of ander geil trutje elke dag van bil gaat met de dikste pik ever. Leuk hoor, Viva Forum! Echt belachelijk dat je dit niet permanent kunt wegklikken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
nerdopviva schreef:
19-07-2018 14:30
(...) Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik moest weten wat het was :$
Hahaha! En meestal is het dan een teleurstelling. Soms zijn er ook artikeltjes met tips o.i.d. (paar maanden terug was het soms nog niet-seks-gerelateerd) en dan klikte ik toch, en was het echt alleen maar stating the obvious en niets interessants.
Ik erger mij er ook aan. Ik klik er nooit op, maar je ziet het wel. Blijkbaar hebben ze een nieuw beleid ofzo want de titels worden steeds ranziger.
Alle reacties Link kopieren
LadyMadonna schreef:
19-07-2018 14:11
Het is juist de bedoeling dat mensen er topics over openen, blijkbaar is het een groot succes dus.
Je kan het tijdelijk wegklikken met het roze pijltje.
wauw... had ik dat maar eerder geweten ik erger me ook dood aan de leeghoofdigheid

haha dankjewel!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
19-07-2018 14:22
Ik ook. Vooral aan alles van Kiki.
Ik dacht dat ik de enige was.. Vind het ook verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
19-07-2018 14:30
Ik ben schuldig, ik heb op één van de artikelen geklikt. Maar alleen door het plaatje. Op het plaatje leek het of de vrouw in kwestie bezig was met een man met een vogelkop. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik moest weten wat het was :$
Heb ik ook weleens gedaan :hyper: Toen was er ook iets algemeens wat mijn belangstelling had. Tja, ze hebben dus toch regelmatig beet
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij er aan, omdat het allemaal zo voor de hand liggend is, niks nieuws, niet iets diepgaand of doordacht. Alsof het is geschreven voor mensen die onder een steen leven.

Zo klikte ik op meest voorkomende seksfantasieën, wat ik allemaal maar makkelijke toegankelijke fantasieën vond. Nieuwe dingen proberen? uhh..oke? Sowieso lijkt alles wel om seks te gaan hier.
oliebolmetkrenten wijzigde dit bericht op 19-07-2018 15:05
34.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
19-07-2018 14:30
Ik ben schuldig, ik heb op één van de artikelen geklikt. Maar alleen door het plaatje. Op het plaatje leek het of de vrouw in kwestie bezig was met een man met een vogelkop. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik moest weten wat het was :$
Ik dacht dat ik mensen verkleed zag als paard...
OliebolmetKrenten schreef:
19-07-2018 14:59
Ik dacht dat ik mensen verkleed zag als paard...

Het is een stel in een tent, waarbij de vrouw op handen en knieën zit en de man zit op zijn knieën voor haar (dat is nog wel duidelijk). Hij heeft zijn handen achter zijn hoofd, ongeveer op deze manier:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat iemand van de redactie een ééndaagse cursus marketing heeft gedaan en dat alleen de kreet “seks verkoopt!” is blijven hangen 😎
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
19-07-2018 15:11
Het is een stel in een tent, waarbij de vrouw op handen en knieën zit en de man zit op zijn knieën voor haar (dat is nog wel duidelijk). Hij heeft zijn handen achter zijn hoofd, ongeveer op deze manier:

Afbeelding
Ik bedoel dezelfde, ik zag er mensen in verkleed als paard :) in de ellebogen van de man zag ik een paardenkop en de rug van de vrouw een paardenrug. Heeft te maken met associatie en niet met daadwerkelijk goed kijken naar wat je ziet. Ik dacht aan paardenspelen is ook een fetisj.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt inderdaad wel dat je niet betrapt wil worden op het forum, met die vunzige plaatjes... zeker niet op je werk :$ .

Heel erg bedankt voor de tip van het roze pijltje dus! Duurde wel even voordat ik 'm gevonden had :hihi: .
happiness = reality - expectations
Ja zwaar ongezellig al die artikeltjes over seks.
Gelukkig staan er soms ook leuke onderwerpen tussen over babynamen of festivals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven