Hulp bij Amazon account

26-07-2018 13:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik ben op het moment al 2,5 dag bezig om mij mobiele nummer te koppelen aan mijn Amazon account ;-D Ik zou een code moeten ontvangen wanneer ik mijn nummer invul, maar deze code ontvang ik nooit. Ook het mobiele nummer van m'n moeder geprobeerd, die ontving ook niets.

Nu heb ik contact gehad met de klantenservice van Amazon, die snappen het probleem ook niet. Het probleem wordt nu verder doorgestuurd, en ze kunnen me eigenlijk elk moment gaan bellen. Dat is dus ook meteen het rare, mijn mobiele nummer staat wel in mijn account, maar is niet geverifieerd. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van een bepaalde service waarvan ik wél gebruik wil maken ;-D

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, en eventueel kan helpen? Ik krijg van de klantenservice namelijk niet echt het idee dat ze weten wat ik bedoel :(
Alle reacties Link kopieren
Is het via de nl Amazon of via een buitenlandse? En staat je nummer er wel goed in?
Alle reacties Link kopieren
klop schreef:
26-07-2018 13:21
Is het via de nl Amazon of via een buitenlandse? En staat je nummer er wel goed in?
Via de Nederlands, en ja, mijn nummer staat goed. Daarom vind ik het ook zo raar.
Alle reacties Link kopieren
Heb je bij je 06 nummer de 0 voor de 6 staan? Zo ja, probeer het anders even zonder die 0
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het namelijk even geprobeerd bij mijn account en zonder de 0 voor de 6 krijg ik een code gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Beide manieren geprobeerd, nog steeds niets. Gisteren kon ik zelfs geen aanvraag voor die code meer doen ;-D

Welke provider zit jij? Misschien blokkeert die van mij het wel...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij KPN. Wel raar dat het bij jou niet lukt.
Heb het ook maar even geprobeerd - hier komt niets binnen Ook na herhaaldelijk versturen niet (bel via SImpel).
Alle reacties Link kopieren
Heel apart. Zou het ook nog aan het merk van de telefoon kunnen liggen? Ik ga echt de raarste dingen bedenken :proud:
Begint je nummer met +316?
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
26-07-2018 14:07
Begint je nummer met +316?
Ja. Wanneer je in dat scherm komt, kun je kiezen uit welk land je nummer komt, die +31 wordt dan al automatisch ingevuld.
KyloRen schreef:
26-07-2018 14:15
Ja. Wanneer je in dat scherm komt, kun je kiezen uit welk land je nummer komt, die +31 wordt dan al automatisch ingevuld.
Dan weet ik het helaas ook niet :( Mijn theorie was dat het berichtje bij hetzelfde 06-nummer ergens in het buitenland aankwam.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe, maar het is gelukt. Zonder code, weliswaar. Maar ik heb wat ik wilde.

In elk geval bedankt voor het meedenken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven