Digi
alle pijlers
Hulp bij Amazon account
donderdag 26 juli 2018 13:10
Hoi,
ik ben op het moment al 2,5 dag bezig om mij mobiele nummer te koppelen aan mijn Amazon account Ik zou een code moeten ontvangen wanneer ik mijn nummer invul, maar deze code ontvang ik nooit. Ook het mobiele nummer van m'n moeder geprobeerd, die ontving ook niets.
Nu heb ik contact gehad met de klantenservice van Amazon, die snappen het probleem ook niet. Het probleem wordt nu verder doorgestuurd, en ze kunnen me eigenlijk elk moment gaan bellen. Dat is dus ook meteen het rare, mijn mobiele nummer staat wel in mijn account, maar is niet geverifieerd. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van een bepaalde service waarvan ik wél gebruik wil maken
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, en eventueel kan helpen? Ik krijg van de klantenservice namelijk niet echt het idee dat ze weten wat ik bedoel
ik ben op het moment al 2,5 dag bezig om mij mobiele nummer te koppelen aan mijn Amazon account Ik zou een code moeten ontvangen wanneer ik mijn nummer invul, maar deze code ontvang ik nooit. Ook het mobiele nummer van m'n moeder geprobeerd, die ontving ook niets.
Nu heb ik contact gehad met de klantenservice van Amazon, die snappen het probleem ook niet. Het probleem wordt nu verder doorgestuurd, en ze kunnen me eigenlijk elk moment gaan bellen. Dat is dus ook meteen het rare, mijn mobiele nummer staat wel in mijn account, maar is niet geverifieerd. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van een bepaalde service waarvan ik wél gebruik wil maken
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, en eventueel kan helpen? Ik krijg van de klantenservice namelijk niet echt het idee dat ze weten wat ik bedoel
donderdag 26 juli 2018 14:15
Ja. Wanneer je in dat scherm komt, kun je kiezen uit welk land je nummer komt, die +31 wordt dan al automatisch ingevuld.
donderdag 26 juli 2018 14:19