Spam tegenhouden mail

26-07-2018 15:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb sinds een paar weken enorm veel spammails..denk wel 100 per dag. Weet iemand hoe ik dit tegen kan houden? Heb een emailadres van ziggo met @home.nl
Overstappen op gmail. Spamfilter werkt heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Zijn het allemaal dezelfde soort? Als in, word je gespamd door een 'nep AH' of zo? Dan kun je er een filter opzetten.

Of...

Overstappen naar Gmail. Ik krijg nooit spam.
Alle reacties Link kopieren
Ja idd allemaal zelfde soort. Hoe kom ik aan een filter?
Groezeltje schreef:
26-07-2018 16:15
Ja idd allemaal zelfde soort. Hoe kom ik aan een filter?
Die regels kun je zelf instellen, mits de spam consequent vanuit eenzelfde mailclient (zoals outlook, ziggo, etc.) verstuurd wordt. Dan kun je, als het niet veelvoorkomend is, daarmee direct doorverwijzen naar de spambox.

Verder moet je de mails markeren als spam zodat je spamfilter de mails gaat herkennen als spam.
lise1985 schreef:
26-07-2018 16:17
Die regels kun je zelf instellen, mits de spam consequent vanuit eenzelfde mailclient (zoals outlook, ziggo, etc.) verstuurd wordt. Dan kun je, als het niet veelvoorkomend is, daarmee direct doorverwijzen naar de spambox.

Verder moet je de mails markeren als spam zodat je spamfilter de mails gaat herkennen als spam.
Dit. Of je mailbox filter op exclusief zetten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat voor computer je hebt, maar bij mij (macbook) ga ik naar mail > preferences > rules en daar kun je woorden of afzenders aangeven die je niet in je inbox wilt hebben.
lady_day wijzigde dit bericht op 26-07-2018 16:59
0.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone laptop en mail op telefoon (android). Ik klik dus elke keer op markeren als spam maar het helpt niet.....
Groezeltje schreef:
26-07-2018 16:54
Ik heb een gewone laptop en mail op telefoon (android). Ik klik dus elke keer op markeren als spam maar het helpt niet.....
Dus regels instellen als de spam van dezelfde mailclient afkomstig is. Device maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe stel ik dat in dan?
Alle reacties Link kopieren
https://www.ziggo.nl/klantenservice/int ... instellen/
Bij instellingen in je mail. Dat stel je het beste in via webmail.
En anders even googlen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven