Usenet gebruiken met SABnzdb

30-07-2018 16:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil iets dowloaden van Usenet. Ik heb zelf al Spotnet, maar daarop kan ik het niet vinden. Ik heb een pureusenet proef account aangemaakt (dat functioneert volgens mij gewoon) en SABnzdb gedownload en geinstalleerd omdat ik las dat dat een goede zou zijn. Maar hij doet het niet. Hij staat gepauzeerd of in een wachtrij en dat blijft zo ook als ik herstel of update aanklik.
Iemand enig idee wat er aan de hand is? Heeft het zin als ik hier verder in ga duiken en alle instellingen ga nalopen of doet SAB het niet goed en kan ik beter een ander programma zoeken. Ik heb er niet veel verstand van want ik download bijna nooit iets. Ik kan wat ik zoek echter nergens vinden, ook niet tegen betaling (ik ben best bereid om ervoor te betalen).
.
Alle reacties Link kopieren
Je zult eerst een nzb moeten hebben van wat je zoekt, dan kan sab het downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Mocht het je zelf niet lukken, kijk eens in je kennissenkring of iemand het voor je kan doen. Voor een passend aardigheidje is er altijd wel iemand due het graag voor je doet is mijn ervaring
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
30-07-2018 16:39
Je zult eerst een nzb moeten hebben van wat je zoekt, dan kan sab het downloaden.
Waar haal ik dat vandaan?
.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-07-2018 16:42
Mocht het je zelf niet lukken, kijk eens in je kennissenkring of iemand het voor je kan doen. Voor een passend aardigheidje is er altijd wel iemand due het graag voor je doet is mijn ervaring
Hmm mijn kennissenkring bestaat vooral uit digibeten. Zij bellen mij, als er wat is ;-) Maar ik word ook een dagje ouder, ik hou het allemaal niet meer bij :-)
impala wijzigde dit bericht op 30-07-2018 16:58
9.32% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan iemand ook wel even pb'en met wat ik zoek, als dat helpt en iemand zin heeft om mij verder te helpen ?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu op www.nzbindex.com gezocht naar een nzb maar ook daar kan ik het niet vinden. Zinloze expeditie verder?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
30-07-2018 16:55
Hmm mijn kennissenkring bestaat vooral uit digibeten. Zij bellen mij, als er wat is ;-) Maar ik word ook een dagje ouder, ik hou het allemaal niet meer bij :-)
:) ik ken het. Voor mij is usenet nog de plek van de discussiegroepen. Ooit, lang, lang geleden :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-07-2018 17:42
:) ik ken het. Voor mij is usenet nog de plek van de discussiegroepen. Ooit, lang, lang geleden :rofl:
Ja toen kon je er ook nog gewoon zó in, via je provider. Zonder ingewikkelde toestanden.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
30-07-2018 17:54
Ja toen kon je er ook nog gewoon zó in, via je provider. Zonder ingewikkelde toestanden.
Vanuit Outlook Express.

De ouderdom slaat toe :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven