En toen liet ik mijn iPhone 6 in het water valllen........

01-08-2018 19:13 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Balen, gedoe, stress en de telefoon natuurlijk kaduuk.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik heb heb een sim only abbo voor een prima prijsje per maand. Maar welke nieuwe iPhone past het beste bij mij? Ik heb alle artikelen en aanbieders (pagina’s lang) inmiddels al gezien en deels gelezen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus....

Wat ik ermee doe:
Appen.
Foto’s maken
Spotifye luisteren
Mailen

Vertel waarom heb jij voor jouw iPhone gekozen?

Ik hoor het echt héél graag, alvast dank.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de 7, omdat mijn 5c niet meer voldeed (te weinig geheugen) en de 6 niet zo heel veel goedkoper was. Toen maar voor de op dat moment nieuwste gegaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik koos voor de X vanwege het grotere scherm en de betere kwaliteit van het scherm. Maar... ik heb nog nooit zoveel krassen op mijn scherm gehad als bij deze. Ik zou achteraf dus liever voor de 8 zijn gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de X, omdat die waanzinnig mooie foto’s kan maken.

Normaal hoef ik niet het nieuwste van het nieuwste (maar wel graag een iPhone), maar toen er een auto over mijn iPhone 7 heen reed... en mijn zus liet zien wat een mooie foto’s haar X maakte... heb ik hem toch besteld. Ik heb zelf ook geen echte camera, maar gebruik mijn telefoon heel veel voor foto’s en filmpjes. Dat was voor mij wel een belangrijk punt.

Ik vind hem wel net een tikkeltje te groot. Met één hand bedienen lukt net niet.

Speciaal voor jou: de X is wel waterdicht;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf voor de 7 gekozen nadat mijn 5s echt op was. De X vind ik persoonlijk best lelijk ;-D En de 8 vond ik op dat moment nog te duur.
Ik ben weggelopen bij Apple toen mijn iPhone 6 waterschade had. Ik had er zo de pe in. Ben over naar de Huawei p20 pro. Voldoet aan alle eisen.
anoniem_339707 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 19:27
2.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoelang is je gsm al dood?
Mijne herleefde ;)
Alle reacties Link kopieren
De X heeft trouwens geen homeknop meer. Dat leek mij retevervelend en zou ik vast niet aan kunnen wennen. Dat was een van mijn bezwaren.

Na 5 seconden wist ik niet beter. Heel natuurlijk en werkt fijn.
In september komt er een nieuwe op de markt naar verwachting.
Alle reacties Link kopieren
De X. Mooi scherm (krasvrij nog steeds), mooie foto’s, geen home-knop werkt erg fijn, draadloos opladen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
01-08-2018 19:32
De X. Mooi scherm (krasvrij nog steeds), mooie foto’s, geen home-knop werkt erg fijn, draadloos opladen.
Ik maak nooit volledig gebruik van de functies van mijn telefoon. Maar draadloos opladen?
JollyRider schreef:
01-08-2018 19:32
De X. Mooi scherm (krasvrij nog steeds), mooie foto’s, geen home-knop werkt erg fijn, draadloos opladen.
Wat is zo hanig aan draadloos opladen? Je moet alsnog zo’n plaat neerleggen.
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
01-08-2018 19:27
Hoelang is je gsm al dood?
Mijne herleefde ;)
48 uur met de helse rode markers in de opening. Dus hélaas.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn,
je telefoon in een zak rijst stoppen.
Als ik jou was zou ik wachten tot september nieuwe versie van de iphone. Ik heb zelf een iphone 7 erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben toch niet van plan om 1000 euro uit te geven aan een telefoon. Dus ik denk dat het dan toch een iPhone 7 gaat worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben dus niet van de Apple, maar volgens mij is wat jij er mee doet iPhone 7 en hoger toch gewoon OK? Of vind je 1 iets echt heel belangrijk? Dan zou ik die feature vergelijken onderling.
Enn schreef:
01-08-2018 19:50
Maar ik ben toch niet van plan om 1000 euro uit te geven aan een telefoon. Dus ik denk dat het dan toch een iPhone 7 gaat worden.
Je kunt ook kijken naar een refurbished toestel.

Oh en verkoop je overleden telefoon op MP. Mensen kopen dat nog wel voor de onderdelen.
8 Plus. Ik vond de X te duur en ik heb gekozen voor een plus omdat ik een groter schermpje wilde. Bonuspuntje is dat deze twee lensjes heeft, maar ongeacht welke smartphone je koopt, van alle camera's zijn smartphones degene met de minste kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook sinds een jaar ongeveer de iPhone 7, mijn 5c voldeed niet meer.
Bevalt heel goed. Nooit spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel GB hebben jullie? Kan de 7 nog iOS updates aan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
01-08-2018 19:58
Hoeveel GB hebben jullie? Kan de 7 nog iOS updates aan?
Dat is bij Apple nooit een probleem.

Ik heb 64 GB trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPhone met portret-foto functie. Je kan er prachtige plaatjes mee maken. Ik weet alleen niet welk type ik heb 🙈
Man heeft er eentje zonder home-knop en ik haat dat ding, kan er écht niet mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb al jaren iPhones en na een update vertoonden ze allemaal kuren ten aanzien van ruimte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
01-08-2018 20:01
Nou ik heb al jaren iPhones en na een update vertoonden ze allemaal kuren ten aanzien van ruimte.
Bijzonder, ik heb er nog nooit last van gehad, heb al diverse modellen iPhone gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 32 GB. Voor mij voldoende en de updates zijn tot nog toe geen probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven