Footer smaller in Word

07-08-2018 11:31 4 berichten
Hi iedereen, zitten hier mensen die goed zijn in Word? Ik wil namelijk de footer smaller maken. Uiteraard heb ik dit al gegoogled, maar de tips die ik vind heb ik niks aan want die bevatten niet wat ik bedoel. De bovenste drie resultaten bedoel ik dus niet: https://www.google.nl/search?ei=KGZpW5P ... GFsG5wp0jw

Het probleem is dat het footergedeelte zelf een nogal groot gedeelte van de pagina inneemt, en ik wil een afbeelding plakken op de pagina maar die past nu niet omdat die footer te breed is. Anyone?
Als je de instelling van de afbeelding aanpast naar contour (dicht op elkaar) dan kan je die toch gewoon over de ondermarge heen schuiven?

En onder pagina-indeling / marges kan je ook instellingen voor de ondermarge aanpassen.
Ik denk dat ik het gejinxd heb door deze vraag te plaatsen want na een half uur stuntelen lukt het opeens. Via margins inderdaad! Jammer dat je geen topic kan verwijderen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Moezy schreef:
07-08-2018 11:38
Ik denk dat ik het gejinxd heb door deze vraag te plaatsen want na een half uur stuntelen lukt het opeens. Via margins inderdaad! Jammer dat je geen topic kan verwijderen :facepalm:
Misschien kun je er in de toekomst iemand anders nog mee helpen. ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven