Instagram famous

07-08-2018 22:32 21 berichten
Hey daar!
Wat vinden jullie van Instagram?
Mij LIJKT het fantastisch om hier geld mee te kunnen verdienen. Maar het voelt zo dubbel. Van de ene kant is het zo nep omdat je alleen de mooie dingen showt terwijl het vaak veel minder rooskleurig is. Over deze negatieve kant heb ik het vaak gehad.

Hebben jullie tips? Zouden jullie insta famous willen worden? Hoe bereik je dit en is het nog überhaupt nog wel mogelijk met alle concurrentie?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je day-job niet opgeven. Er zijn maar heel weinig mensen die geld verdienen -laat staan rijk worden- met niets anders dan exhibitionisme.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
De hele dag bezig zijn met de perfecte foto maken, bewerken, bijhouden of je wel genoeg likes krijgt terwijl je doet alsof jouw leven 'perfect' is...
Constant op je voeding moeten letten, alle trends bijhouden en je lippen op laten spuiten, want stél dat er iemand slanker/mooier/beter is dan jij...

Nee, bedankt.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het al erg genoeg om de Insta voor het bedrijf waarvoor ik werk bij te houden, laat staan mezelf ook nog eens te hoereren. Maar goed, ik ben dan ook een zuur, oud wijf.
Weet je wat zo stom is.. Ik erger me aan een paar kennissen die proberen door te breken. Elke dag als ik IG open zie ik hun hoofd. Maar dan denk ik, erger ik me niet omdat het hun aan het lukken is en ik dat ook wil?
Maar waarom zou ik het willen?! Want het is een en al nep. Pfff word moe van mezelf hihi
Vanzai schreef:
07-08-2018 22:34
Ik zou je day-job niet opgeven. Er zijn maar heel weinig mensen die geld verdienen -laat staan rijk worden- met niets anders dan exhibitionisme.
Toch lijkt het alsof het er heel veel zijn die wel doorbreken. Daarom denk ik wel eens om het ook een kans te geven. Maar ook een stukje schaamte waardoor ik het dan toch weer niet doe. Alles staat dan ook openbaar en dat weerhoud me dan ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje1975 schreef:
07-08-2018 22:40
Toch lijkt het alsof het er heel veel zijn die wel doorbreken. Daarom denk ik wel eens om het ook een kans te geven. Maar ook een stukje schaamte waardoor ik het dan toch weer niet doe. Alles staat dan ook openbaar en dat weerhoud me dan ook weer.
Waaruit bestaat dat doorbreken dan?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
07-08-2018 22:43
Waaruit bestaat dat doorbreken dan?
Geld verdienen met elke foto die ze posten, gratis producten krijgen in ruil voor reclame te maken. YouTube kanaal starten door middel van IG bekendheid.
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje1975 schreef:
07-08-2018 22:45
Geld verdienen met elke foto die ze posten, gratis producten krijgen in ruil voor reclame te maken. YouTube kanaal starten door middel van IG bekendheid.
En hoe duurzaam is dat als inkomensbron voor die 3 mensen die feitelijk zulk soort regelingen hebben, denk je?

Maar je hebt zelf al aangegeven dat het niet jouw ding is, dus let it go. Let it go let it go let it go.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Ik droom ook van een leven vol weelde, gewoon omdat ik ben wie ik ben. Helaas ben ik daar niet interessant genoeg voor, nog naast het feit dat ik niet bereid ben mezelf te hoereren om maar niet te hoeven werken.

Mijn onaantrekkelijkheid wint het dus van mijn principes, jammergenoeg.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft helemaal niet super groot te worden om gratis spullen opgestuurd te krijgen. Ik volg gewoon meerdere make-up merken en tag ze. En dan kom je op pr lijsten en krijg je dingen opgestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Laat je ster schijnen
Damned if I don’t
DulceLoco schreef:
07-08-2018 22:53
Je hoeft helemaal niet super groot te worden om gratis spullen opgestuurd te krijgen. Ik volg gewoon meerdere make-up merken en tag ze. En dan kom je op pr lijsten en krijg je dingen opgestuurd.
Werkt dat zo ja? Maar je account staat dan dus openbaar?
Vanzai schreef:
07-08-2018 22:52
Ik droom ook van een leven vol weelde, gewoon omdat ik ben wie ik ben. Helaas ben ik daar niet interessant genoeg voor, nog naast het feit dat ik niet bereid ben mezelf te hoereren om maar niet te hoeven werken.

Mijn onaantrekkelijkheid wint het dus van mijn principes, jammergenoeg.
Hoezo hoereren? Waarom vind je dat?
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje1975 schreef:
07-08-2018 23:11
Werkt dat zo ja? Maar je account staat dan dus openbaar?
Ik heb 2 accounts, 1 openbaar. Maar ik heb ook in het verleden linkjes opgestuurd van hoeveel reviews ik achterlaat over producten en toen kwam ik al op de L'Oréal pr lijst. Dus dat gaat best wel makkelijk. En als je eenmaal op een lijst staat volgen er meer. Ik post geen privé dingen op het ene account.
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje1975 schreef:
07-08-2018 23:12
Hoezo hoereren? Waarom vind je dat?
Ik weet niet wat jouw mening erover is, maar ik denk zomaar dat al die mensen die zich laten betalen om de stem en/of het gezicht van een product te zijn de deur dichtlaten en de telefoon niet opnemen wanneer er vragen over dat product zijn.

Jezelf hoereren dus; een illusie verkopen zonder aansprakelijk te nemen.

Wanneer is de laatste keer geweest dat jij de stemacteur van de AH reclame in een talkshow de side-letters behorend bij de fiscale constructie om de beleggers in AH op te lichten heb horen uitleggen?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond heeft een instagramaccount en heeft al aanbiedingen gehad voor bandjes enzo.
Cum non tum age
Vanzai schreef:
07-08-2018 23:27
Ik weet niet wat jouw mening erover is, maar ik denk zomaar dat al die mensen die zich laten betalen om de stem en/of het gezicht van een product te zijn de deur dichtlaten en de telefoon niet opnemen wanneer er vragen over dat product zijn.

Jezelf hoereren dus; een illusie verkopen zonder aansprakelijk te nemen.

Wanneer is de laatste keer geweest dat jij de stemacteur van de AH reclame in een talkshow de side-letters behorend bij de fiscale constructie om de beleggers in AH op te lichten heb horen uitleggen?
Daar heb je een punt. Ben het met je eens.. Maarja, zo werkt de wereld helaas. Alles voor geld en aanzien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 15k volgers en hoereer niet. Ik haat het om gesponsorde Posts te maken, alleen maar om dingen te promoten. Ja ik krijg wel eens wat, fiets, kinderkleding, lampen... maar ik ga niet bewust reclame maken.
ghostly41 schreef:
07-08-2018 23:34
Ik heb 15k volgers en hoereer niet. Ik haat het om gesponsorde Posts te maken, alleen maar om dingen te promoten. Ja ik krijg wel eens wat, fiets, kinderkleding, lampen... maar ik ga niet bewust reclame maken.
Hoe heb je die 15K volgers gekregen? Levert het echt iets op qua geld of is vooral af en toe gratis producten?

En werkt het niet deprimerend om steeds weer een mooie foto te plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon heel actief zijn. Ook veel anderen volgen, liken, comments etc.

Jaren geleden, toen Pinterest nog redelijk nieuw was, was ik er helemaal wild van. Ik was de hele dag aan het dingen delen etc. Voordat ik het wist had ik 80.000 volgers en toen kwamen ook de 'aanbiedingen' binnen. Bij de eerste had ik nog zoiets van 'leuk!' en ging ik ermee in gesprek. Ik had geen idee hoe dat werkte. Best wel walgelijk, eigenlijk. Totaal niet authentiek. Afgekapt en verder nooit op iets in gegaan. Ik pin nu voor de fun en dat wil ik zo houden. Geld verdienen doe ik wel met mijn kantoorbaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven