Te groot audiobestand

07-08-2018 23:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft voor mij een bericht in gesproken via haar dictafoon op haar mobiel. Maar nu kan ze hem nier verzenden omdat die groter is dan 25 mb. Ook mailen gaat dus niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat bestand op mijn telefoon kan krijgen? Het is een audiobestand en we hebben alleen onze mobiel. Help ons!
Alle reacties Link kopieren
Je telefoon met een kabeltje aansluiten op een computer.
Alle reacties Link kopieren
via wetransfer www.wetransfer.com
Alle reacties Link kopieren
strandmeisje schreef:
07-08-2018 23:17
via wetransfer www.wetransfer.com
Ja hebben we geprobeerd maar dat lukt niet. Omdat ik niet bij dat bestand kan komen... ik kan zeg naar niet bladeren tot ik bij die audio bestanden ben...
Alle reacties Link kopieren
strandmeisje schreef:
07-08-2018 23:17
via wetransfer www.wetransfer.com
We hebben helaas onze telefoons.
Alle reacties Link kopieren
Bluetooth? ;-D
¡Apagando las luces!
De wetransfer app downloaden en die toegang geven?
Alle reacties Link kopieren
Is Google Drive een optie?
¡Apagando las luces!
Kun je het niet opslaan in een formaat dat gecomprimeerd is, zoals mp3? 25 MB is voor een audiobestand echt fors.
edit: was al genoemd
superduba schreef:
07-08-2018 23:19
We hebben helaas onze telefoons.
Dan neem je toch de app. Of je zoekt een ander app voor grote bestanden en zet die er even op? Als ik zoek op "large file" in de appstore komen er veel suggesties.

En als jullie bij elkaar in de buurt zijn en het gaat er alleen om dat het van de ene naar de andere telefoon gaat, dan met met Airdrop.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 23:36
33.77% gewijzigd
Misschien kun je nog een trucje uithalen waarbij zij het afspeelt op haar telefoon en jij het opneemt via je eigen telefoon? Dat zal de kwaliteit niet echt ten goede komen maar misschien is het net voldoende?
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg toch WeTransfer.
Hoezo kan jij niet bij het audiobestand?
Zij moet erbij kunnen om het te uploaden naar WeTransfer. Weet je hoe het werkt?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of het werkt, maar kunnen jullie niet allebei Winzip installeren? Je vriendin verstuurd het ingepakte bestand via mail naar jou, en jij pakt het weer uit?
Alle reacties Link kopieren
Mijn idee was geen optie? :confused:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
08-08-2018 00:10
Mijn idee was geen optie? :confused:
.
Tja, volgens TO zijn er 'alleen maar 2 telefoons'.
Maar iets zegt me dat ze de krochten van de creativiteit nog niet onderzocht hebben. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
08-08-2018 00:23
.
Tja, volgens TO zijn er 'alleen maar 2 telefoons'.
Maar iets zegt me dat ze de krochten van de creativiteit nog niet onderzocht hebben. ;-D
Het kan toch dat je geen laptop in de buurt hebt?

Maar ik begrijp inderdaad niet dat Google Drive of WeTranser niet zouden werken, maar er wordt niet echt duidelijk gezegd wat het probleem is.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
08-08-2018 00:32
Het kan toch dat je geen laptop in de buurt hebt?

Maar ik begrijp inderdaad niet dat Google Drive of WeTranser niet zouden werken, maar er wordt niet echt duidelijk gezegd wat het probleem is.
.
Precies, ik begrijp dat ook niet.
Vandaar dat ik zeg dat ik denk dat ze qua creativiteit maar op 'halve kracht' bezig zijn.
Met of zonder een laptop in de buurt.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt! Het is gelukt!! We hebben het bestand kunnen knippen en daarna kunnen versturen :-D bedankt iedereen voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
superduba schreef:
08-08-2018 01:27
Iedereen bedankt! Het is gelukt!! We hebben het bestand kunnen knippen en daarna kunnen versturen :-D bedankt iedereen voor het meedenken!
.
Mooi!
Hoe heb je het verstuurd dan? Want voor mail was het nog steeds te groot denk ik?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
08-08-2018 01:33
.
Mooi!
Hoe heb je het verstuurd dan? Want voor mail was het nog steeds te groot denk ik?
Het bestand in 2 stukken geknipt en toen verstuurd via whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
Ah via WA, ook mooi!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven