Youtube

10-08-2018 22:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk bijna dagelijks op youtube en krijg dan voorgestelde filmpjes. Helemaal prima. Maar nu ineens krijg ik geen voorgestelde (lukraak) filmpjes maar is het allemaal ingedeeld in categorieën wat ik weleens bezoek. Zo kijk ik weleens de youtube filmpjes van de huismuts, krijg ik van links naar recht een heel rijtje huismuts filmpjes die ik dus al gezien heb. En zo dus hele rijen naar beneden.

Hebben jullie dit ook zo, is er wat veranderd bij Youtube? Is er wat mis met mijn instellingen?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb dat af en toe ook, maar het is meestal weg als ik de pagina ververs...
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Volgensmij was dat er al een tijdje. Je ziet meestal dan aanbevolen video’s staan en daar onder die categorieën. Tenminste dat heb ik dan.
Alle reacties Link kopieren
babygirll schreef:
10-08-2018 22:47
Volgensmij was dat er al een tijdje. Je ziet meestal dan aanbevolen video’s staan en daar onder die categorieën. Tenminste dat heb ik dan.
Zo was het bij mij ook. Maar ik krijg nu dus alleen maar categorieën. Geen aanbevolen video's meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet want ik begin meestal meteen met een zoekterm in te tikken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag, maar kan je naar boven scrollen? Ik heb wel eens dat m'n pagina halverwege opent op die categorieën, maar de aanbevolen video's staan er gewoon boven.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
10-08-2018 23:07
Zo was het bij mij ook. Maar ik krijg nu dus alleen maar categorieën. Geen aanbevolen video's meer.
Oh dan heb ik geen idee.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
11-08-2018 12:10
Misschien een stomme vraag, maar kan je naar boven scrollen? Ik heb wel eens dat m'n pagina halverwege opent op die categorieën, maar de aanbevolen video's staan er gewoon boven.
Bedankt voor het meedenken. Inmiddels dag later is het probleem ineens weer over :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven