Blauwe vinkjes WhatsApp

11-08-2018 08:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe het kan dat bijvoorbeeld een WhatsApp bericht is gelezen (blauwe vinkjes), maar het voorgaande bericht niet?
Dit zie ik soms bij iemand en ben gewoon benieuwd hoe dat kan. Alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Soms zitten er wat seconden vertraging in, maar nooit lang. Ik heb wel een vriendin die de blauwe vinkjes uit heeft staan. Als ik haar berichten stuur die geopend moeten worden, zoals video's of geluidsfragmenten, komen daar wel blauwe vinkjes bij.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft diegene jouw eerdere bericht verwijderd voor het gelezen is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je dan een bericht verwijderen voor je het leest?
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal niet zo accuraat. Je kunt online weergeven worden terwijl je dat niet bent, soms worden vinkjes maar niet blauw ondanks dat het al gelezen is. Ik zou niet te veel waarde hechten aan vinkjes, het is helemaal niet accuraat.
Alle reacties Link kopieren
Kamerdeur schreef:
11-08-2018 09:43
Dan heeft diegene jouw eerdere bericht verwijderd voor het gelezen is.
Dat kan helemaal niet, tenminste niet op mijn telefoon.
jippie55 schreef:
11-08-2018 10:50
Dat kan helemaal niet, tenminste niet op mijn telefoon.
Dat kan wel hoor, als je een bericht ongelezen weggooit vanuit het chat overzichtscherm dan komen er geen vinkjes. Maar misschien telefoon afhankelijk, Op mijn Samsung Galaxy S7 edge kan het gewoon.
Misschien had ze ten tijde van dat bericht de blauwe vinkjes optie uit staan?
jippie55 schreef:
11-08-2018 10:50
Dat kan helemaal niet, tenminste niet op mijn telefoon.
Ja, dat kan wel als je voordat je het bericht opent op vliegtuigmodus gaat. Dan komen er pas blauwe vinkjes op het moment dat je weer verbinding maakt met het internet. Als je dus in vliegtuigmodus het bericht verwijdert komen er geen blauwe vinkjes.
Alle reacties Link kopieren
Dan zal het inderdaad wel afhankelijk zijn van telefoon oid.

Dank voor de reacties! :)
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
11-08-2018 12:51
Ja, dat kan wel als je voordat je het bericht opent op vliegtuigmodus gaat. Dan komen er pas blauwe vinkjes op het moment dat je weer verbinding maakt met het internet. Als je dus in vliegtuigmodus het bericht verwijdert komen er geen blauwe vinkjes.
Ha! Briljant en inderdaad is het op die manier mogelijk. I'll keep it in mind 😂😂
Alle reacties Link kopieren
Als je een melding van een bericht krijgt terwijl er een andere app op de telefoon openstaat en je klikt op die melding dan ga je alleen naar dat specifieke bericht en niet naar het hele gesprek. Als diegene niet op de melding van het eerste bericht klikt maar wel op de tweede dan lijkt het mij dat alleen de vinkjes bij het tweede bericht blauw worden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven