touchscreen-toetsenbord mogelijk in nieuwe laptop?

16-08-2018 13:25 13 berichten
Ik heb een nieuwe laptop, een laptop en tablet in 1.
Is het mogelijk, als je het zeg maar vouwt tot een tablet, om dan (evt automatisch) een toetsenbord tevoorschijn te krijgen.
Zelf zat ik te denken aan een schermtoetsenbord, maar die zit standaard op elke pc/laptop, dus ik dacht dat er misschien ook een speciale is voor een tablet/laptop in 1.
Je kan altijd een draadloos toetsenbord kopen toch?
Alle reacties Link kopieren
Merk, model, etc., lijkt me dan best nuttige informatie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
16-08-2018 13:28
Merk, model, etc., lijkt me dan best nuttige informatie
Dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Zat er geen gebruiksaanwijzing in de doos?
de laptop heeft wel een normaal toetsenbord, maar je kunt het scherm naar achter klappen zodat je een tablet hebt (alleen een scherm)

alleen je kunt daar dan vrij weinig mee als je niet kunt typen

asus vivobook flip
-World- schreef:
16-08-2018 13:40
de laptop heeft wel een normaal toetsenbord, maar je kunt het scherm naar achter klappen zodat je een tablet hebt (alleen een scherm)

alleen je kunt daar dan vrij weinig mee als je niet kunt typen

asus vivobook flip
Swiftkey installeren?

Google Keyboard
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 13:42
2.64% gewijzigd
https://www.bright.nl/nieuws/artikel/40 ... or-android

Of is dat niet wat je bedoelt?
Al lijkt het het meest logisch dat bij zo'n product er gewoon wel ergens een digitaal toetsenbord al op zit die je moet aanklikken als je hem naar achter kan klappen als tablet.
Komt dat digitale toetsenbord niet vanzelf tevoorschijn als je ergens gaat typen? Zo werkt het met alle tablets die ik ken.
Alle reacties Link kopieren
-World- schreef:
16-08-2018 13:40
de laptop heeft wel een normaal toetsenbord, maar je kunt het scherm naar achter klappen zodat je een tablet hebt (alleen een scherm)

alleen je kunt daar dan vrij weinig mee als je niet kunt typen

asus vivobook flip
Zo'n laptop/tablet van Asus heb ik ook, maar je kunt gewoon een toetsenbord oproepen als het scherm naar achteren is geklapt. Of begrijp ik je vraag niet? Ik gebruik deze alleen voor internet, niet voor andere doeleinden.
https://www.dummies.com/consumer-electr ... -keyboard/
Dahlia74 schreef:
16-08-2018 13:46
Zo'n laptop/tablet van Asus heb ik ook, maar je kunt gewoon een toetsenbord oproepen als het scherm naar achteren is geklapt. Of begrijp ik je vraag niet? Ik gebruik deze alleen voor internet, niet voor andere doeleinden.
met welke knop oid doe jij dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven