1 dezelfde persoon met verschillende Facebook profielen

18-08-2018 08:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Facebook zelf nog geen jaren dus ben geen echte kenner. Maar wat kan er aan de hand zijn als je ontdekt dat een 70-plusser verschillende Facebookprofielen heeft, telkens met andere foto van zichzelf. Het gaat over de nieuwe vriend van mijn (welgestelde) buurvrouw. Zij weet waarschijnlijk van niks want zij gebruikt niet vaak de moderne technologie. Ik kwam er net bij toeval achter...
Kan van alles betekenen. Hij hengelt met elk profiel lekkere chickies binnen. Of hij is zelf ook redelijk digibetisch en wil steeds opnieuw beginnen met zijn profiel. Ik ken meerdere mensen met meerdere profielen. Soms eentje privé, eentje zakelijk, of eentje alleen voor Tinder, en een normale.

Ik zou het lekker aan buuf en haar liefje zelf overlaten. Het zegt namelijk heel weinig.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat hij vaak naar China waar de douane inlichtingen inwint over bezoekers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij dat de leden van de hondenclub alle hondenavonturen kan inkijken maar niet hoe het met de botkanker van zijn vader is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je hebt al gekeken op zijn profiel? Nu ziet hij te voorschijn komen of hij Poker kent, en dan de vriendenlijst van Poker kent.
Alle reacties Link kopieren
Is mijn schoonmoeder haat nieuwe buurvrouw. Dan stopt ze weer met Facebook. Haalt de app van haar telefoon, denkend dat ze haar account het gewist.

Dan wil ze toch weer Facebook, maar is haar inloggegevens kwijt. En dan maakt ze een nieuw profiel aan.

Ondertussen de afgelopen 10 jaar getrouwd en weer gescheiden, en de e-mailadressen van gaar getrouwde naam kan ze ook niet meer inloggen. Dus gegevens terughalen lukt niet.

Heel aardig mens, maar snapt helemaal niets van digitale dingen. Of ze wilt het niet begrijpen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je noemt niet voor niks dat je buurvrouw welgesteld is.
Eigenlijk denk je dus dat de nieuwe vriend haar bedondert en op haar geld uit is, toch?
Vraag het hem eens: goh, wist je dat er allemaal verschillende profielen van jou op fb staan?
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 09:28
2.31% gewijzigd
Als het zo duidelijk dezelfde man is, dan is het waarschijnlijk eerder onwetendheid dan een bewuste actie. Wij hebben ook 2 accounts van mijn moeder laten opheffen, vanwege kwijtgeraakte inloggegevens e.d.
Alle reacties Link kopieren
Oké, nu voel ik me al terug wat geruster.Wat hamerhaai zegt zou zo wel eens iets kunnen zijn.
Tante B. , we kennen elkaar, hij weet wie ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook iemand die als ze een nieuwe telefoon koopt een nieuw facebook profiel aanmaakt. Sommigen snappen niet dat je gewoon met je bestaande profiel moet inloggen.
Alle reacties Link kopieren
Splinter_ schreef:
18-08-2018 09:26
Je noemt niet voor niks dat je buurvrouw welgesteld is.
Eigenlijk denk je dus dat de nieuwe vriend haar bedondert en op haar geld uit is, toch?
Vraag het hem eens: goh, wist je dat er allemaal verschillende profielen van jou op fb staan?
Inderdaad, je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Maar hij lijkt mij wel een goed man maar zoiets doet je natuurlijk wel even twijfelen....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie's! Ik ga het hem morgen toch eens vragen. Zou ik er eerst iets over tegen mijn buurvrouw moeten zeggen? Ik zie hen morgen.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat hij het niet snapt of steeds zijn wachtwoord kwijt raakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
hamerhaai schreef:
18-08-2018 09:20
Is mijn schoonmoeder haat nieuwe buurvrouw. Dan stopt ze weer met Facebook. Haalt de app van haar telefoon, denkend dat ze haar account het gewist.

Dan wil ze toch weer Facebook, maar is haar inloggegevens kwijt. En dan maakt ze een nieuw profiel aan.

Ondertussen de afgelopen 10 jaar getrouwd en weer gescheiden, en de e-mailadressen van gaar getrouwde naam kan ze ook niet meer inloggen. Dus gegevens terughalen lukt niet.

Heel aardig mens, maar snapt helemaal niets van digitale dingen. Of ze wilt het niet begrijpen.

Zo heb ik er 2 in de familie (ook op leeftijd), wegens onkunde maken ze opnieuw een profiel aan, 1 persoon heeft zelfs 3 facebook pagina's en gebruikt ze ook alle 3 (onbewust neem ik aan, maar wel heel irritant).
Alle reacties Link kopieren
Voel mij al veel geruster! Ik ga het hem toch eens vragen als ik hen zie.
Mijn moeder (75) heeft 4 FB profielen.
Reden? Niet meer in kunnen loggen, wachtwoord vergeten, denken dat je op je mobiele telefoon een nieuw profiel aan moet maken ipv in te loggen op die van haar vaste computer.

Oudemensenproblemen dus.

(En ik heb alle mogelijke combinaties van haar emailadres met alle wachtwoorden uit haar bijna onleesbare wachtwoordenboekje gebruikt maar ik krijg die eerste 3 niet voor haar beëindigd O_o )
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad pipistrello, heb het hem ondertussen al gevraagd, oude mensen problemen :-D
Mijn tante van ergens in de 60 heeft ook meerdere fb profielen. De ene keer is ze haar wachtwoord kwijt en de andere keer gaat er een hoax rond over hacken en dan vermoed ze dat ze ook gehackt is :)
Alle reacties Link kopieren
Hij durft zich eindelijk te uiten op sociaal media nadat jou buufvrouw hem wat meer zelfvertrouwen gaf.
Alle reacties Link kopieren
Gun die man ook wat hij heeft zich vast jaren moeten inhouden ik denk dat jou buufvrouw wat flexibeler is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven