De nieuwe Apple iPhones

12-09-2018 16:44 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond worden de nieuwe iPhones aangekondigd!
Om 19:00 uur Nederlandse tijd begint de livestream. Gaat er iemand kijken?

Ik hoop op een nieuwe iPhone SE... Al die andere modellen vind ik veel te groot.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik niet. Ik hou van Apple, maar het boeit me eerlijk gezegd niet wat voor nieuwe apparaten er komen.
Alle reacties Link kopieren
ja ik ga wel kijken, in december koop ik een nieuwe. ff kijken hoeveel verder ik nog moet sparen :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het daarna wel, of morgen :proud: Ik heb zelf nog geen nieuwe telefoon nodig, maar vind het wel altijd fijn om even te zien wat ze nog aanbieden/aan gaan bieden :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Het boeit me niet. 2 maanden geleden een SE gekocht, daarvoor tot volle tevredenheid jaren een 5s gehad.
Ik vervang mijn telefoon als hij op is, niet omdat er een nieuw model uit komt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Manlief kan niet wachten :-( eer ik zoveel geld uitgaf voor een telefoon, moet pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Maar ja, tis een man met weinig wensen, en hij werkt er hard voor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een iPhone SE. Die is nu alweer ruim 2 jaar oud. Het geheugen zit continu vol (ik heb maar een 16GB model, dus effectief is dat iets van 7GB of zo).

Ik dacht er aan om de iPhone SE 32Gb te kopen, maar ja, dan koop ik effectief exact dezelfde telefoon met alleen wat meer opslagruimte. Dat vind ik ook weer zowat :P
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
DuploPanda schreef:
12-09-2018 17:09
Ik heb nu een iPhone SE. Die is nu alweer ruim 2 jaar oud. Het geheugen zit continu vol (ik heb maar een 16GB model, dus effectief is dat iets van 7GB of zo).

Ik dacht er aan om de iPhone SE 32Gb te kopen, maar ja, dan koop ik effectief exact dezelfde telefoon met alleen wat meer opslagruimte. Dat vind ik ook weer zowat :P

Ik heb mijn 5s met 16 FB ook vervangen voor een SE van 32gb. Heb hem (nieuw) bij Belsimpel gekocht voor 272,- tegen 420 in de appleshop.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht al jaren op dat model van de 5 XS(?), een stuk smaller en minder groot scherm. Men had het er over dat deze ooit weer terug kwam
Denk het niet.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
12-09-2018 17:06
Manlief kan niet wachten :-( eer ik zoveel geld uitgaf voor een telefoon, moet pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Maar ja, tis een man met weinig wensen, en hij werkt er hard voor.

The difference between men and boys is the price of their toys :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
LaCatastrophe schreef:
12-09-2018 17:13
Ik wacht al jaren op dat model van de 5 XS(?), een stuk smaller en minder groot scherm. Men had het er over dat deze ooit weer terug kwam
Denk het niet.
Dat is de iPhone SE.
Ik ben ook wel weer benieuwd. Eens in de 2 jaar doen we in ons gezin aan telefoonwissel; ik een nieuwe, mijn oude naar mijn kind en zijn oude naar zijn broertje. Mijn abonnement loopt bijna af en ik wil sowieso weer een iPhone, weet alleen nog niet of dat een nieuw model wordt en of ik hem zelf koop of bij het abonnement neem. Ik ga niet kijken denk ik, zie het morgen wel.
Alle reacties Link kopieren
niekie1 schreef:
12-09-2018 18:12
Ik ben ook wel weer benieuwd. Eens in de 2 jaar doen we in ons gezin aan telefoonwissel; ik een nieuwe, mijn oude naar mijn kind en zijn oude naar zijn broertje. Mijn abonnement loopt bijna af en ik wil sowieso weer een iPhone, weet alleen nog niet of dat een nieuw model wordt en of ik hem zelf koop of bij het abonnement neem. Ik ga niet kijken denk ik, zie het morgen wel.
Ik zou hem zelf kopen: https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/ ... gistreerd/
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook met smart! Ik heb m’n iPhone SE nu ook 2 jaar en er zit een barst in het scherm :"-( Zodra de nieuwe SE er is, krijg ik een nieuwe van m’n werk (vervangen door een andere SE vond ons hoofd ICT zonde...!)
Alle reacties Link kopieren
Mijn 6 is op sterven na dood.. dus ik kijk wel met interesse naar de nieuwe telefoons. De Xs ziet er goed uit, maar zal wel absurd duur zijn..

Ik koop mijn telefoons altijd maar 1200 euro ? (denk ik.. ik meen dat hij vanaf 999 USD is)... pittige prijzen
Alle reacties Link kopieren
Xr klinkt interssant :) en leuke kleurtjes
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje teleurgesteld :(
Ik wil een rechthoekig scherm! Niet zo'n rare inham bovenin...

Helaas geen opvolger van de iPhone SE dus...
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik dan nog maar snel op de valreep een iPhone SE van 32GB koop voor 300 euro. Maar de SE wordt dus niet meer ondersteund lijkt het, althans, er wordt niet meer actief voor geadverteerd.

En anders een iPhone 8? Volgens mij heeft die ook nog een rechthoekig scherm.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nog de 7, die vind ik voor de aankomende jaren nog best :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
DuploPanda schreef:
12-09-2018 20:58
Ik denk dat ik dan nog maar snel op de valreep een iPhone SE van 32GB koop voor 300 euro. Maar de SE wordt dus niet meer ondersteund lijkt het, althans, er wordt niet meer actief voor geadverteerd.

Mijn 5s werd ook gewoon nog ondersteund, kon nog alle updates doen. Verwacht dat het met de SE ook niet snel afgelopen zal zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
DuploPanda schreef:
12-09-2018 20:58
Ik denk dat ik dan nog maar snel op de valreep een iPhone SE van 32GB koop voor 300 euro. Maar de SE wordt dus niet meer ondersteund lijkt het, althans, er wordt niet meer actief voor geadverteerd.

En anders een iPhone 8? Volgens mij heeft die ook nog een rechthoekig scherm.

SE wordt nog wel ondersteund hoor.. zeker nog wel een jaar of 2. En adverteren ? Apple adverteert sowieso niet zo enorm veel... Je zal nu veel advertenties zien maar op tv geen spotjes .
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
12-09-2018 22:15
Ik heb zelf nog de 7, die vind ik voor de aankomende jaren nog best :)
Ik ook, ik heb hem dit jaar pas gekocht. Normaal nam ik altijd de nieuwste bij het verlengen van mijn abonnement, maar nu kocht ik een los toestel. En dan lijkt het toch veel meer geld als je het ineens moet betalen :-D
niekie1 schreef:
12-09-2018 18:12
Ik ben ook wel weer benieuwd. Eens in de 2 jaar doen we in ons gezin aan telefoonwissel; ik een nieuwe, mijn oude naar mijn kind en zijn oude naar zijn broertje. Mijn abonnement loopt bijna af en ik wil sowieso weer een iPhone, weet alleen nog niet of dat een nieuw model wordt en of ik hem zelf koop of bij het abonnement neem. Ik ga niet kijken denk ik, zie het morgen wel.
Krijgt de jongste altijd de oudste? Daar ben ik ooit eens voor aan de forumschandpaal genageld :proud:
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
13-09-2018 09:36
Ik ook, ik heb hem dit jaar pas gekocht. Normaal nam ik altijd de nieuwste bij het verlengen van mijn abonnement, maar nu kocht ik een los toestel. En dan lijkt het toch veel meer geld als je het ineens moet betalen :-D
Dat wel, maar ik spaar ervoor :) Dan doet het voor mij minder pijn, haha ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Dit vat het wel goed samen vind ik......

https://www.dumpert.nl/mediabase/751344 ... hones.html

Duur, en vooral meer van hetzelfde

(Logisch, zo lang sukkels dat blijven kopen met die giga winstmarges, zou ik ook doen als ik Apple was ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven