Digi
alle pijlers
Tele 2 mobiel abonnement? Of andere?
woensdag 19 september 2018 09:25
Ik zit nu bij Vodafone maar vind dat behoorlijk duur en wil graag wat goedkoper. Maar uiteraard wel met goed bereik enzo. Ik wil graag een iPhone 7 erbij. Mijn oude telefoon kan dan naar mijn partner.
Nu kwam ik bij Tele2 uit. Uit topics uit het verleden blijkt dat hun service en bereik niet echt goed te noemen is.
Wie heeft er een recente ervaring met hen? Of suggesties voor een andere aanbieder?
Nu kwam ik bij Tele2 uit. Uit topics uit het verleden blijkt dat hun service en bereik niet echt goed te noemen is.
Wie heeft er een recente ervaring met hen? Of suggesties voor een andere aanbieder?
woensdag 19 september 2018 09:28
Ik heb een Tele2 unlimited abonnement. Ideaal. Ik heb altijd bereik (en nee, ik woon niet in de randstad, sterker nog, ik begeef me vaak in the middle of nowhere) en die unlimited databundel is erg handig want we hebben geen wifi in the middle of nowhere.
De klantenservice is helemaal prima. Geen klachten hier.
De klantenservice is helemaal prima. Geen klachten hier.
woensdag 19 september 2018 09:33
Ik zal nooit meer klant worden bij Tele2... Ze staan hun klant te woord, maar van service hebben ze nog nooit gehoord.
Ze wilden me afsluiten omdat ze niet konden incasseren. Ik had echter rekeningnummer gewijzigd, bevestiging gehad EN het nieuwe rekeningnummer stond in m’n account EN op de rekeningen.... Alleen Tele2 vind het héél moeilijk om dan ook daadwerkelijk van het nieuwe rekeningnummer te incasseren.... 6 maanden lang geprobeerd dit om te zetten en elke keer kreeg ik te horen dat ze het nu toch echt gingen oplossen.... Na 6 maanden contract opgezegd en overgestapt... Durfden ze nog te bellen naderhand waarom ik had opgezegd en dat ze een mooie aanbieding voor me hadden....
Ze wilden me afsluiten omdat ze niet konden incasseren. Ik had echter rekeningnummer gewijzigd, bevestiging gehad EN het nieuwe rekeningnummer stond in m’n account EN op de rekeningen.... Alleen Tele2 vind het héél moeilijk om dan ook daadwerkelijk van het nieuwe rekeningnummer te incasseren.... 6 maanden lang geprobeerd dit om te zetten en elke keer kreeg ik te horen dat ze het nu toch echt gingen oplossen.... Na 6 maanden contract opgezegd en overgestapt... Durfden ze nog te bellen naderhand waarom ik had opgezegd en dat ze een mooie aanbieding voor me hadden....
woensdag 19 september 2018 10:01
woensdag 19 september 2018 15:31
Tele2 is prima, maar zodra je een probleem hebt... dan zit je echt verkeerd, zeer beroerde klantenservice. Om die reden overgestapt 2 maanden geleden naar het duurdere vodafone, ik heb het geld er voor over om niet eindeloos tijd kwijt te zijn aan bellen, mailen, etc, voor een klein probleem of kleine wijziging
woensdag 19 september 2018 16:01
sinaasappelpap schreef: ↑19-09-2018 12:44Ik begreep van de man in de winkel net dat tele 2 hele slechte dekking heeft in het buitenland. Is dat ook jullie ervaring?
Nee, tot nu toe overal prima. Sicilië, Ibiza, Madeira, Rome, Porto, Duitsland, Ierland..nergens een probleem.
Misschien krijgt winkelmeneer op andere abonnementen meer commissie?