Tele 2 mobiel abonnement? Of andere?

19-09-2018 09:25 15 berichten
Ik zit nu bij Vodafone maar vind dat behoorlijk duur en wil graag wat goedkoper. Maar uiteraard wel met goed bereik enzo. Ik wil graag een iPhone 7 erbij. Mijn oude telefoon kan dan naar mijn partner.

Nu kwam ik bij Tele2 uit. Uit topics uit het verleden blijkt dat hun service en bereik niet echt goed te noemen is.

Wie heeft er een recente ervaring met hen? Of suggesties voor een andere aanbieder?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een tele 2 abonnement bevalt mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Tele2 unlimited abonnement. Ideaal. Ik heb altijd bereik (en nee, ik woon niet in de randstad, sterker nog, ik begeef me vaak in the middle of nowhere) en die unlimited databundel is erg handig want we hebben geen wifi in the middle of nowhere.

De klantenservice is helemaal prima. Geen klachten hier.
Ik zal nooit meer klant worden bij Tele2... Ze staan hun klant te woord, maar van service hebben ze nog nooit gehoord.
Ze wilden me afsluiten omdat ze niet konden incasseren. Ik had echter rekeningnummer gewijzigd, bevestiging gehad EN het nieuwe rekeningnummer stond in m’n account EN op de rekeningen.... Alleen Tele2 vind het héél moeilijk om dan ook daadwerkelijk van het nieuwe rekeningnummer te incasseren.... 6 maanden lang geprobeerd dit om te zetten en elke keer kreeg ik te horen dat ze het nu toch echt gingen oplossen.... Na 6 maanden contract opgezegd en overgestapt... Durfden ze nog te bellen naderhand waarom ik had opgezegd en dat ze een mooie aanbieding voor me hadden....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een tele 2 abonnement bevalt mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in 2015 overgestapt van Vodafone naar Tele2. Ik ben zeer te vreden, makkelijk dingen aanpassen via de app, goed bereik en een fijne prijs.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Hier allemaal een Tele2 abonnement, zelfs mijn pubers klagen niet over het bereik 😜
Such a beautiful place to be with Friends.
Man en ik hebben al jaren Tele2 en zijn heel tevreden.

Bereik is goed (Oosten van het land) en niet duur. We hebben wel beide sim-only.
Ik heb wel eerst per maand opzegbaar gehad omdat ik wilde testen hoe goed/slecht het bereik is.
Wilde niet het risico lopen ergens aan vast te zitten.
Ik heb al jaren Tele2 en ben echt heel erg tevreden
Ik heb al jaren tele2 voor mijn internetverbinding en daar ben ik heel tevreden over.

Voor mijn telefoon heb ik een simonly abonnement bij Simpel, voor 7,50 per maand. Werkt prima.
Ik begreep van de man in de winkel net dat tele 2 hele slechte dekking heeft in het buitenland. Is dat ook jullie ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, binnen Europa , maar ook in de VS en het verre Oosten geen problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit problemen gehad met dekking in het buitenland.
Tele2 is prima, maar zodra je een probleem hebt... dan zit je echt verkeerd, zeer beroerde klantenservice. Om die reden overgestapt 2 maanden geleden naar het duurdere vodafone, ik heb het geld er voor over om niet eindeloos tijd kwijt te zijn aan bellen, mailen, etc, voor een klein probleem of kleine wijziging
sinaasappelpap schreef:
19-09-2018 12:44
Ik begreep van de man in de winkel net dat tele 2 hele slechte dekking heeft in het buitenland. Is dat ook jullie ervaring?

Nee, tot nu toe overal prima. Sicilië, Ibiza, Madeira, Rome, Porto, Duitsland, Ierland..nergens een probleem.

Misschien krijgt winkelmeneer op andere abonnementen meer commissie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven