Instagram vraag

19-09-2018 17:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan je bij een foto die je eerder, bijv. maanden eerder, hebt gepost nog tags toevoegen? als dat mogelijk is, hoe werkt dat dan?
rechtsboven de foto staan drie puntjes. Heb je die al eens aangeklikt?
Alle reacties Link kopieren
Rechtsboven je foto staan 3 horizontale puntjes, klik daar op en dan op bewerken. Je ziet het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon je text bewerken en tags toevoegen?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Echt nooit geweten! Ik doe bijna niks met mijn telefoon of iPad dus vandaar, bedankt dames (ik ben er ook net pas achter hoe ik op reacties moet reageren :-$ )
Alle reacties Link kopieren
Je kan wel tags toevoegen maar je foto komt dan tussen de andere die toentertijd zijn toegevoegd.

Als je wil dat die wordt gevonden kan je beter mensen taggen ipv hashtags toeveogen. Want dan kom je op hun profilen wel als nieuwe foto
Alle reacties Link kopieren
isechtgemeenn schreef:
19-09-2018 17:20
Als je wil dat die wordt gevonden kan je beter mensen taggen ipv hashtags toeveogen. Want dan kom je op hun profilen wel als nieuwe foto
Doe dit alsjeblieft niet!
Het is zó vervelend om in foto’s getagged te worden waar je zelf helemaal niet op staat.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
19-09-2018 17:24
Doe dit alsjeblieft niet!
Het is zó vervelend om in foto’s getagged te worden waar je zelf helemaal niet op staat.
Kan je dat niet gewoon blokkeren of er gewoon mee dealen dat het - kennelijk - bij Instagram hoort dat mensen je overal in kunnen taggen?
Alle reacties Link kopieren
EekTheCat0222 schreef:
19-09-2018 17:27
Kan je dat niet gewoon blokkeren of er gewoon mee dealen dat het - kennelijk - bij Instagram hoort dat mensen je overal in kunnen taggen?
Hoezo hoort dat erbij? Je doet dat op Facebook toch ook niet?
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven